Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa näitä työmatkoja julkisilla! 30 minsaa metrossa kattonut kun narkkarit sekokäyttäjät ördää

Vierailija
19.11.2018 |

ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metroon pitäisi saada liukuportaiden yläpäähän sellaiset portit, ettei ilman lipuketta ole laiturille asiaa. Nyt kaikki sekoboltsit pääsee temmeltämään maksualueelle ilman esteitä.

Siis eikö metroissa enää kulje lipuntarkastajia? Miten narkkareita tai sekakäyttäjiä voi riittää jokaiselle matkalle ilman valvontaa? Silloinhan kaikki muutkin voivat huoletta matkustaa ilman lippua. Näinkö on?

Kulkee siellä, mutta tuskinpa se narkkareita kiinnostaa. Veikkaan että he kyllä saavat välillä tarkastusmaksuja ja lentävät pihalle metrosta seuraavalla asemalla mutta jättävät maksun maksamatta ja jäävät asemalle odottamaan että tulee seuraava metro.

Pariisin tai Lontoon metron portit vaan tännekin. Joku pummihan oli joskus jäänyt portista kiinni munistaan. Eli tehokkaita ovat.

Vierailija
42/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu joko Espoossa tai Vantaalla, tai Keravalla, Järvenpäässä tms. Kaikkiin noihin voi olla junasta ja kaupunginosasta riippuen 40min matka junalla stadista.

Ja kyllä noita häiriköitä on vaikka kuinka. Ihan turhaan te apta haukutte.

Rahaa on päihteisiin jos rahoittaa rikoksilla, ei juuri syö ja sossu maksaa kämpän. Sulla menee rahaa lippuun, heillä ei koska luottotiedot jo menneet ajat sitten. Lisäksi ovat velkaa diilereille joille tekevät palveluksia. Osa tekee seksityötä.

Minusta helpoin ratkaisu olisi sellaiset tukipisteet, joista narkkari saisi annoksen, jolla loppuisi se narkkaaminen lopullisesti. Yliannostus jotakin hengitystä lamauttavaa.

Tulisi halvemmaksi kuin kaikenmaailman kuntouttavat toiminnat. Ei niistä normaaleja ihmisiä enää saa. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufot laskeutuvat taas kirjoitti:

narkeilta saa halvalla sisäfilepihviä, 10 eurollakin voi saada paketin

Olin joskus pitseriassa, kun sinne tuli nuhjuisen näöinen nuorehko mies höpöttämään pöydästä toiseen. Henkilökunta ohjasi hänet ulos. Olin itsekin lähdössä ja kadulla mies lähestyi minua. Hän otti takkinsa sisältä lihapaketin ja kysyi haluanko ostaa. Sanoin, etten osta katulihaa. Mies julmistui, toljottavan pistävät silmät tulistuivat ja hän huusi "mitä sä sanoit?". Jatkoin matkaani ja huikkasin olkani yli, etten osta katulihaa. Hän seurasi minua jonkun matkaa huutaen "mitä sä sanoit, mitä sa sanoit?". Tästä on jo vuosia aikaa. Liekö varastetun lihan kauppiasluuseri elintapoineen edes hengissä enää.

:D Siinä on lihassa kylmäketju katkennut jo aikoja sitten.

Vierailija
44/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 min metrolla ja kuljet vielä junalla. Rautatieasemalta ei kestä kumpaankaan suuntaan edes päättärille 30 min. Tarkkuutta seuraavaan yritykseen.  :)

Vierailija
45/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 min metrolla ja kuljet vielä junalla. Rautatieasemalta ei kestä kumpaankaan suuntaan edes päättärille 30 min. Tarkkuutta seuraavaan yritykseen.  :)

Aloittaja ei kyllä mainitse, minkä kaupungin ja maan metroa hän käyttää. Sipilandian Keuburgissa?

Vierailija
46/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut metrolla mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi