En enää jaksa näitä työmatkoja julkisilla! 30 minsaa metrossa kattonut kun narkkarit sekokäyttäjät ördää
ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!
Kommentit (46)
Miksi et vaihda vaunua? Kuljen joka päivä metrolla työmatkat. Kerran tai kaksi kertaa vuodessa samaan vaunuun osuu joku häirikkö.
Menen säännöllisesti väliä Tapiola-Lauttasaari.
Ei mitään kokemusta muista kuin siisteistä ihmisistä ja kuljen myös iltamyöhään. Joskin harvemmin.
Hommaa se vapaa menthol sumutin, tai haet virosta erilaisen.
En muista, että kertaakaan olisi ollut häiriköitä metrossa. Kuljen työmatkan väliä Matinkylä - Kalasatama.
Soita metron turvavalvomoon niin järkkärit tulee poistamaan kaikki häiriköt. Ei sitä tartte sietääkään!
Ihan paskaa oli kun bussit otettiin pois. Metrossa ei ole hyvät fengshuit. En kykenisi uudistuksen takia asumaan Espoossa, kun ei ole autoa.
Oli kiva tehdä sillanpäällisiä meribussimatkoja vaikka Tapiolaan tai Isoon Omenaan. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!
Mitä väliä kuljet ja mihin aikaan?
Mie ajan metrolla Tikkurilan ja Martinlaakson väliä
ei oo häiriköitä
Kuules ap. Jos kirjoitat metromatkoista, olisi hyvä että sinulla olisi jotain kokemusta metrosta. Sitä sinulla ei selvästi ole, tollo.
Minä kumjen päivittäin Kamppi-Kontula ja Kontula-Kamppi ja kyllähän se on aika karseeta. Eniten pelottavat juuri nämä aivan sekaisin olevat nuoret nistit ja sekakäyttäjät. Pelottavia ja arvaamattomia.
narkeilta saa halvalla sisäfilepihviä, 10 eurollakin voi saada paketin
Länsi-, ja itämetrojen välillä on aika suuri ero, vaikka sama juna kulkee molempiin. Mm sen takia Espoo vastusti pitkään metroa, ettei örveltäjät vaeltaisi länteen. Vaikka eihän sitä ääneen sanottu.
Ja nyt kun se on tullut, julkinen liikkuminen on reilusti hitaampaa kuin ennen, ellet nyt liiku Tapiola-Keilaniemi-Keskusta välillä.
Onneks itellä on vaan yks pysäkinväli metrolla ja siitä 8 minsan bussimatka. Ei koskaan ördääjiä osunut samaan aikaan metroon tai bussiin. Aina vain työmatkustajia. Koputan puuta.
Asuu joko Espoossa tai Vantaalla, tai Keravalla, Järvenpäässä tms. Kaikkiin noihin voi olla junasta ja kaupunginosasta riippuen 40min matka junalla stadista.
Ja kyllä noita häiriköitä on vaikka kuinka. Ihan turhaan te apta haukutte.
Rahaa on päihteisiin jos rahoittaa rikoksilla, ei juuri syö ja sossu maksaa kämpän. Sulla menee rahaa lippuun, heillä ei koska luottotiedot jo menneet ajat sitten. Lisäksi ovat velkaa diilereille joille tekevät palveluksia. Osa tekee seksityötä.
Minä kuljen arkisin Mellunmäki-Ruoholahti ja Ruoholahti-Mellunmäki -välit ja aamuisin metrossa on lähinnä töihin ja opiskeluihin menevää väkeä. Toista on alkuillasta kun tulen kotiin. Melkeinpä viikoittain on juoppo, narkomaani vaunussa tai muu haiseva. Useimmiten ovat kyllä ihan harmittomia.
Hesingissä näkyy toiseksi eniten sekopäitä narkkeja euroopan pääkaupungeista. Ainoostaan Wienissä oon nähny enemmän.
Metroon pitäisi saada liukuportaiden yläpäähän sellaiset portit, ettei ilman lipuketta ole laiturille asiaa. Nyt kaikki sekoboltsit pääsee temmeltämään maksualueelle ilman esteitä.