Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa näitä työmatkoja julkisilla! 30 minsaa metrossa kattonut kun narkkarit sekokäyttäjät ördää

Vierailija
19.11.2018 |

ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metroon pitäisi saada liukuportaiden yläpäähän sellaiset portit, ettei ilman lipuketta ole laiturille asiaa. Nyt kaikki sekoboltsit pääsee temmeltämään maksualueelle ilman esteitä.

Vierailija
2/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaihda vaunua? Kuljen joka päivä metrolla työmatkat. Kerran tai kaksi kertaa vuodessa samaan vaunuun osuu joku häirikkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen säännöllisesti väliä Tapiola-Lauttasaari. 

Ei mitään kokemusta muista kuin siisteistä ihmisistä ja kuljen myös iltamyöhään. Joskin harvemmin. 

Vierailija
4/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hidas metro

Vierailija
5/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa se vapaa menthol sumutin, tai haet virosta erilaisen.

Vierailija
6/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että kertaakaan olisi ollut häiriköitä metrossa. Kuljen työmatkan väliä Matinkylä - Kalasatama.

Vierailija
7/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita metron turvavalvomoon niin järkkärit tulee poistamaan kaikki häiriköt. Ei sitä tartte sietääkään!

Vierailija
8/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa oli kun bussit otettiin pois. Metrossa ei ole hyvät fengshuit. En kykenisi uudistuksen takia asumaan Espoossa, kun ei ole autoa.

Oli kiva tehdä sillanpäällisiä meribussimatkoja vaikka Tapiolaan tai Isoon Omenaan. Ei enää.

Vierailija
9/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!

Mitä väliä kuljet ja mihin aikaan?

Vierailija
10/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ajan metrolla Tikkurilan ja Martinlaakson väliä

ei oo häiriköitä

Vierailija
11/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap. Jos kirjoitat metromatkoista, olisi hyvä että sinulla olisi jotain kokemusta metrosta. Sitä sinulla ei selvästi ole, tollo.

Vierailija
12/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kumjen päivittäin Kamppi-Kontula ja Kontula-Kamppi ja kyllähän se on aika karseeta. Eniten pelottavat juuri nämä aivan sekaisin olevat nuoret nistit ja sekakäyttäjät. Pelottavia ja arvaamattomia.

Vierailija
13/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördää takas!

Vierailija
14/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä landella sä oikeen asut???

Vierailija
15/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkeilta saa halvalla sisäfilepihviä, 10 eurollakin voi saada paketin

Vierailija
16/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-, ja itämetrojen välillä on aika suuri ero, vaikka sama juna kulkee molempiin. Mm sen takia Espoo vastusti pitkään metroa, ettei örveltäjät vaeltaisi länteen. Vaikka eihän sitä ääneen sanottu.

Ja nyt kun se on tullut, julkinen liikkuminen on reilusti hitaampaa kuin ennen, ellet nyt liiku Tapiola-Keilaniemi-Keskusta välillä.

Vierailija
17/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks itellä on vaan yks pysäkinväli metrolla ja siitä 8 minsan bussimatka. Ei koskaan ördääjiä osunut samaan aikaan metroon tai bussiin. Aina vain työmatkustajia. Koputan puuta.

Vierailija
18/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu joko Espoossa tai Vantaalla, tai Keravalla, Järvenpäässä tms. Kaikkiin noihin voi olla junasta ja kaupunginosasta riippuen 40min matka junalla stadista.

Ja kyllä noita häiriköitä on vaikka kuinka. Ihan turhaan te apta haukutte.

Rahaa on päihteisiin jos rahoittaa rikoksilla, ei juuri syö ja sossu maksaa kämpän. Sulla menee rahaa lippuun, heillä ei koska luottotiedot jo menneet ajat sitten. Lisäksi ovat velkaa diilereille joille tekevät palveluksia. Osa tekee seksityötä.

Vierailija
19/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen arkisin Mellunmäki-Ruoholahti ja Ruoholahti-Mellunmäki -välit ja aamuisin metrossa on lähinnä töihin ja opiskeluihin menevää väkeä. Toista on alkuillasta kun tulen kotiin. Melkeinpä viikoittain on juoppo, narkomaani vaunussa tai muu haiseva. Useimmiten ovat kyllä ihan harmittomia.

Vierailija
20/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesingissä näkyy toiseksi eniten sekopäitä narkkeja euroopan pääkaupungeista. Ainoostaan Wienissä oon nähny enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi