Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa näitä työmatkoja julkisilla! 30 minsaa metrossa kattonut kun narkkarit sekokäyttäjät ördää

Vierailija
19.11.2018 |

ja vielä samaa katsottava junassa 40 min. Mua itkettää ja pelottaa nämä hullut ja sekaisin olevat nuoret! Miten niillä on rahaa viinaan ja huumeisiin kun mulla on rahat aina lopussa vaikka kaksi työtä. Eikä ole varaa omaan autoon tai bensaan! Apua tämä on tavallisen pienen ihmisen hätähuuto!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen säännöllisesti väliä Tapiola-Lauttasaari. 

Ei mitään kokemusta muista kuin siisteistä ihmisistä ja kuljen myös iltamyöhään. Joskin harvemmin. 

Kai tämä oli vitsi, ei hemmetti :D asiantuntija

Vierailija
22/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen säännöllisesti väliä Järvenpää - Hyvinkää, lähijunissa ei ole häiriköitä", if u know what i mean, repeilen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda vaunua? Kuljen joka päivä metrolla työmatkat. Kerran tai kaksi kertaa vuodessa samaan vaunuun osuu joku häirikkö.

Koska uusavuton yrittää ratkaista ongelman pelkäämällä, itkemällä ja kirjoittamalla AV:lle.

Vierailija
24/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrot ja junat (uudet) on nykyään läpikulkumallia. Että vaihda siinä vaunua jos joku ahdistaa.

Vierailija
25/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen Sörnäisistä Aaltoon, eikä metrossa kyllä tavallisimpaan työmatka-aikaani (8-9) mitään häiriköitä ole näkynyt - tavallista aamutokkuraista väkeä vain. Toisinaan matkustan myös kauemmas itään, yleensä Itäkeskukseen tai Vuosaareen, eikä silloinkaan minun matka-aikoinani ole mitenkään erityisen hurjaa ollut, edes siinä lähempänä kymmentä viikonloppuisin - mutta koska tosissaan teen niin aika harvoin, ei sen perusteella mitään kovin ratkaisevaa sanoa, paitsi ehkä sen, ettei siellä nyt aina häiriköitä ole. Sörnäisissä sitten toki näkee kaikenlaista porukkaa, mutta vanhempans täti-ihmisenä tunnun olevan aika näkymätön.

26/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän metroa melkein päivittäin, nimenomaan idässä. Äärimmäisen harvoin on mitään häiritsevää.

Iltaisin ja viikonloppuisin voi tietysti olla eri tilanne, mutta ei todellakaan arkisin työmatka-aikoina. Missä te niitä narkkareita näette? Kun mä en ikinä onnistu törmäämään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään julkisilla kun matkustat Helsingissä ruuhka-aikojen ulkopuolella niin ei siellä ole kyllä mukava olla. Jos ei häiriökäyttäytymistä havaitse, niin se dunkkis mikä spugeista ja nisteistä lähtee on järkyttävä. Ihan vedet tulee silmistä, niin kamalaa se on.

Vierailija
28/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metroon pitäisi saada liukuportaiden yläpäähän sellaiset portit, ettei ilman lipuketta ole laiturille asiaa. Nyt kaikki sekoboltsit pääsee temmeltämään maksualueelle ilman esteitä.

Siis eikö metroissa enää kulje lipuntarkastajia? Miten narkkareita tai sekakäyttäjiä voi riittää jokaiselle matkalle ilman valvontaa? Silloinhan kaikki muutkin voivat huoletta matkustaa ilman lippua. Näinkö on?

Vierailija
29/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metrot ja junat (uudet) on nykyään läpikulkumallia. Että vaihda siinä vaunua jos joku ahdistaa.

Metroista vain kaikista uusimmat ovat kokonaan läpikuljettavia. Toisiksi uusimmassa mallissa on yhteensä 4 vaunua, jotka ovat niin, että aina kaksi vaunua ovat läpikuljettavia, mutta siis kaikkien neljän välillä ei voi kulkea sisäkautta. Sitten vanhin metromalli on se, jossa jokainen vaunu on oma yksikkönsä, tuo vanha malli on ainakin omiin kulkuaikoihin melkein aina käytössä.

Vierailija
30/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metroon pitäisi saada liukuportaiden yläpäähän sellaiset portit, ettei ilman lipuketta ole laiturille asiaa. Nyt kaikki sekoboltsit pääsee temmeltämään maksualueelle ilman esteitä.

Siis eikö metroissa enää kulje lipuntarkastajia? Miten narkkareita tai sekakäyttäjiä voi riittää jokaiselle matkalle ilman valvontaa? Silloinhan kaikki muutkin voivat huoletta matkustaa ilman lippua. Näinkö on?

Minä kuljen arkipäivisin metrolla yhteensä 43 minuuttia päivässä ja tarkastaja osuu ehkä kerran kahdessa kuukaudessa kohdalle.

Vierailija
31/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi katselet niitä? käyttäydy, kuten normaalit ihmiset, ja keskity puhelimeen!! hirveen outoa ja creepyä tollanen, että muita ihmisiä tuijotellaan julkisissa...

Vierailija
32/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työmatka Helsingissä on metrolla/bussilla reilu 40 min. Ostin pyörän, ja kuljen tuon matkan nyt 25-30 min. Sanoisin että kannattaa, niin kunnon kuin ajan ja rahan kannalta. Joku  tommonen yks metronväli ja muutama minsa toisella liikennevälineellä on kyllä pöljintä touhua ikinä.

Vierailija
33/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot laskeutuvat taas kirjoitti:

narkeilta saa halvalla sisäfilepihviä, 10 eurollakin voi saada paketin

Olin joskus pitseriassa, kun sinne tuli nuhjuisen näöinen nuorehko mies höpöttämään pöydästä toiseen. Henkilökunta ohjasi hänet ulos. Olin itsekin lähdössä ja kadulla mies lähestyi minua. Hän otti takkinsa sisältä lihapaketin ja kysyi haluanko ostaa. Sanoin, etten osta katulihaa. Mies julmistui, toljottavan pistävät silmät tulistuivat ja hän huusi "mitä sä sanoit?". Jatkoin matkaani ja huikkasin olkani yli, etten osta katulihaa. Hän seurasi minua jonkun matkaa huutaen "mitä sä sanoit, mitä sa sanoit?". Tästä on jo vuosia aikaa. Liekö varastetun lihan kauppiasluuseri elintapoineen edes hengissä enää.

Vierailija
34/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen metrolla päivittäin pahamaineisesta idästä keskustaan, aamulla kahdeksan maissa ja iltapäivällä neljän jälkeen. On todella harvinaista että samaan vaunuun osuisi narkkareita, ördääjiä tai ihan perinteisiä juoppojakaan. Ehkä ap sitten kulkee iltaisin ja viikonloppuisin, en tiedä kun itse kuljen iltaisin ja viikonloppuisin metrolla melko harvoin. Tosin näihin omiin harvoihinkaan kokemuksiin ei yleensä huonokäytöksisiä teinejä pahempia kohdalle osu.

Vierailija
35/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne häiriköt heräilee vasta kun toimistoaikaan työssäkäyvä suunnittelee lounasta. Narkkareita ym on eniten keskellä päivää kun hakevat annoksiaan. Yhdeksän jälkeen juoppoja alkaa olla liikkeellä kun kaljamyynti on alkanut. Ihan samaa on junassa koillisesta keskustaan. Molemmissa kulkenut työmatkoja klo 9-13 välillä.

Menkää joskus tavalliseen ruokakauppaan klo 9 ja katsokaa sitä meininkiä. Tai metroon klo 11.

Vierailija
36/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen säännöllisesti väliä Tapiola-Lauttasaari. 

Ei mitään kokemusta muista kuin siisteistä ihmisistä ja kuljen myös iltamyöhään. Joskin harvemmin. 

Kerrot varmaan ruskeille ihmisille "en ole kokenut rasismia, sitä ei siis ole"

Toisten kokemuksia ei vähätellä tuolla tavalla.

Vierailija
37/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulkee siellä, mutta tuskinpa se narkkareita kiinnostaa. Veikkaan että he kyllä saavat välillä tarkastusmaksuja ja lentävät pihalle metrosta seuraavalla asemalla mutta jättävät maksun maksamatta ja jäävät asemalle odottamaan että tulee seuraava metro.

Vierailija
38/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu joko Espoossa tai Vantaalla, tai Keravalla, Järvenpäässä tms. Kaikkiin noihin voi olla junasta ja kaupunginosasta riippuen 40min matka junalla stadista.

Ja kyllä noita häiriköitä on vaikka kuinka. Ihan turhaan te apta haukutte.

Rahaa on päihteisiin jos rahoittaa rikoksilla, ei juuri syö ja sossu maksaa kämpän. Sulla menee rahaa lippuun, heillä ei koska luottotiedot jo menneet ajat sitten. Lisäksi ovat velkaa diilereille joille tekevät palveluksia. Osa tekee seksityötä.

+Pöllivät ruuat.

Vierailija
39/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufot laskeutuvat taas kirjoitti:

narkeilta saa halvalla sisäfilepihviä, 10 eurollakin voi saada paketin

Olin joskus pitseriassa, kun sinne tuli nuhjuisen näöinen nuorehko mies höpöttämään pöydästä toiseen. Henkilökunta ohjasi hänet ulos. Olin itsekin lähdössä ja kadulla mies lähestyi minua. Hän otti takkinsa sisältä lihapaketin ja kysyi haluanko ostaa. Sanoin, etten osta katulihaa. Mies julmistui, toljottavan pistävät silmät tulistuivat ja hän huusi "mitä sä sanoit?". Jatkoin matkaani ja huikkasin olkani yli, etten osta katulihaa. Hän seurasi minua jonkun matkaa huutaen "mitä sä sanoit, mitä sa sanoit?". Tästä on jo vuosia aikaa. Liekö varastetun lihan kauppiasluuseri elintapoineen edes hengissä enää.

Olisit vielä maininnut kylmäketjun katkeamisesta.   ;)

Vierailija
40/46 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työmatka Helsingissä on metrolla/bussilla reilu 40 min. Ostin pyörän, ja kuljen tuon matkan nyt 25-30 min. Sanoisin että kannattaa, niin kunnon kuin ajan ja rahan kannalta. Joku  tommonen yks metronväli ja muutama minsa toisella liikennevälineellä on kyllä pöljintä touhua ikinä.

Pyörä pitää vaan saada säilöön molemmissa päissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi