Kukkamekko pikkujouluihin?
Ikinä talvisin en ole käyttänyt kukkakuvioisia mekkoja,mutta nyt löytyi niin kaunis mekko,että meinasin sen jo ostaa.. onko kukat vain kesän juttu? Pukeudunko varmaan pikkumustaan..
Ps.älkää huokailko
Kommentit (20)
Kävin viikonloppuna pikkujouluissa, kaikilla pääsääntöisesti oli tummat vaatteet, paitsi yhdellä naisjuhlijalla oli maximittainen kesämekko 😊
Hyvin ne käy talvellalkin, varsinkin jos kankaan pohjaväri ei ole mikään kesäväri, minttu tai koralli tai vauvapinkki ta vaaleansininen.
Mulla on ollut kukkamekko pikkujouluissa. Tummansininen pohja ja valkoiset ja punaiset kukat. Mekko sopi tilaisuuteen hyvin ja sai kehujakin.
Mitään kesäisen väristä (vaaleaa) en laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ne käy talvellalkin, varsinkin jos kankaan pohjaväri ei ole mikään kesäväri, minttu tai koralli tai vauvapinkki ta vaaleansininen.
Mekkonatsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kukkamekko pikkujouluissa. Tummansininen pohja ja valkoiset ja punaiset kukat. Mekko sopi tilaisuuteen hyvin ja sai kehujakin.
Mitään kesäisen väristä (vaaleaa) en laittaisi.
Mekkonatsi.
No joku tällainen sopii talviaikaankin:
https://www.misswindyshop.com/collections/mekot/products/baroque-roses-…
Mutta ei mikään pastellisävyinen kevyt sifonkiunelma.
Vierailija kirjoitti:
Voit pukeutua ihan mihin haluat!
Kiitos. Tosin tulen maanantaina lukemaan palstalta paheksuntaa kuinka tulin pikkujouluihin farkuissa ja hupparisssa.
Vierailija kirjoitti:
No joku tällainen sopii talviaikaankin:
https://www.misswindyshop.com/collections/mekot/products/baroque-roses-…
Mutta ei mikään pastellisävyinen kevyt sifonkiunelma.
Miksi ei? Kuka käskee?
Voi kai sitä laittaa ihan millaisen haluaa, kunhan on siisti. Itse nyt vaan tykkään käyttää talvella tummia mekkoja, mutta ketä se haittaa jos kesäisen vaatteen? Ihan oma asiasi se on.
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä laittaa ihan millaisen haluaa, kunhan on siisti. Itse nyt vaan tykkään käyttää talvella tummia mekkoja, mutta ketä se haittaa jos kesäisen vaatteen? Ihan oma asiasi se on.
Siis jos valitset /puet kesäisen vaatteen... Verbi unohtui lauseesta.
Pikkujouluihin tarvitaan just keveyttä ja kesää!
Aion laittaa pikkujouluihin ruman joulupaidan ja happaman ilmeen. Mitä ehdotatte alaosaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aion laittaa pikkujouluihin ruman joulupaidan ja happaman ilmeen. Mitä ehdotatte alaosaksi?
Mustaa pitkää samettimekkoa
Vierailija kirjoitti:
Maxihame
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Asusi on täydellinen juuri noin.
Pukeudu ihan mihin vaan muuhun kuin kukkamekkoon.