Olen vapaaehtoisesti naiseton
En haluaisi seurustella naisen kanssa vaan mielummin viihdyn sinkkuna. Viihdyn mielummin sinkkuna katson nettipokee, juon kaljaa ja pelailen videopelejä. Elän huoletonta poikamies elämää enkä kaipaa naista rinnalleni. Eipä tarvitse kuunnella mitään nalkuttavaa akkaa. Itseäni naiset kiinnostaa vain seksuaalisella tasolla eikä henkisellä tasolla. Seksuaaliset tarpeet tyydytän nettipoken tai yhdenillan juttujen avulla. En todellakaan ottaisi mitään akkaa riesaksi vaan mielummin olen yksin.
Kommentit (13)
Selvä juttu. Mukavaa talven odotusta. 😊
Olet ilmeisesti jonkun onnellisen miehen aviovaimo. Kuis lapset?
Täällä onnellinen vemi! Terve teille!
Ja velakin vielä, kaiken päälle. Oikeassa olette, kyllä vapaus on ainoaa oikeaa elämää!
Miestä voi lainata kun tarve vaatii, pysymään en huoli.
Naisista ei ole muuta kuin harmia.
Ethän sinä ole naiseton jos kerran löydät yhden illan juttuja.
Nimimerkillä vastentahtoisesti naiseton huomaavainen herrasmies.
Tuskinpa viihdyt sinkkuna kun piti tulla naisille tästä avautuu vauvapalstalle.
Noilla eväillä vapaaehtoisesti :D Mitäpä se nainenkaan juopolla tekisi?
Minäkin olen sinkku omasta tahdostani. En kylläkään tunne tarvetta nimitellä tai haukkua miehiä. Ei ole syytä. Suurin osa tuntemistani miehistä on ihan mukavia, kunnollisia ihmisiä. Parisuhde ei vaan ole mun juttuni.
Monilla miehilläkin on lisääntymisvietti. Siihen tarvitsee naisen.
Moni nainen edellyttää ensin seurustelua ja jopa yök yhteisasumista ennen lisääntymistä. Onneksi myöskään moni ei edellytä. Ihan John Doena ei toimitus kuitenkaan yleensä onnistu. Seurauksena elarit.
Tarvittaisiin palvelu, joka yhdistäisi lisääntymishaluiset solitaristit anonyymisti, mutta tarttuvilta taudeilta testattuina. Elarit yhteiskunnan piikkiin ja väkiluku nousuun.
Täällä on toinenkin Vena.
Pena, 41
Suunnittelen myös nimeni muuttamista Venaksi.