Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ja miehellä saman ikäiset tyttäret menossa samaan ammattikouluun, mies aikoo ostaa tytölleen asunnon, minun tyttöni joutuisi asuntolaan

Vierailija
19.11.2018 |

Mies on erittäin hyvätuloinen, minä en niinkään vaan keskitasoa.

Minusta kuulostaa epäreilulta että oma tyttöni joutuisi asumaan koulun asuntolassa, kun miehen tytöllä olisi oma yksiö n. 400m päässä koululta.

Sopivan hintaisia vuokra-asuntoja ei löydy koulun lähimailtakaan.

Oma tyttö on tietty harmistunut tästä. Asuntolaan ei saa viedä lemmikkejä eli koira jää tänne. Miehen tyttö taas pystyy ottamaan kaninsa ja marsunsa mukaan.

Kai tämä on vaan kestettävä, mutta olisiko mahdoton ajatus että pistäisin vähän rahaa mukaan (vaikka lainan avulla) ja hankittaisiin kaksio, jossa tytöt voisivat asua kimpassa? Miehelle en ole vielä puhunut ajatuksesta kun pelkään että hän suuttuu. Ehkä siksi kun tytöt eivät tule kovin hyvin toimeen keskenään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne samaan kämppään muuttaa, ellei toisistaan pidä. Älä haaskaa rahojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan ovat varakkaampia. En kyllä itse suostuisi jakamaan asuntoa köyhän kanssa. Miksi se asuntola ei kelpaa? Kelpaahan se muillekin.

Vierailija
4/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kannattaa keksiä jotain muuta mitä elämässään tekee

Vierailija
5/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tytöt ei tule toimeen keskenään niin miksi ihmeessä ne pitäisi laittaa samaan asuntoon vain siksi että sinä haluat?miehelläsi on varaa tarjota tytölleen asunto sinulla ei.elämän realiteetit ei ole aina tasapuolisia.

Vierailija
6/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sinussa näkee?

Vierailija
7/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus.

Vierailija
8/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan ovat varakkaampia. En kyllä itse suostuisi jakamaan asuntoa köyhän kanssa. Miksi se asuntola ei kelpaa? Kelpaahan se muillekin.

Enkä mä kestäisi varakasta ksipäätä. Vetäisin nenuun nurkan takana.

Vierailija
9/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta mulcut toki innostuu koska raha, uuh. Muutahan ei ole kuin minä ja raha.

Vierailija
10/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset jää paljosta paitsi jos eivät mene amiksen asuntolaan. Oma yksiö on kiva, mutta asuntolassa on se tietty yhteisöllisyys jollaista ei muualta saa. Myös ne yksinasumisen perseilyt vähemmälle kun on porukkaa paikalla.

Vierailija
11/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan huolehtisit itse tyttärestäsi niin kuin miehesi huolehtii omastaan. Jos ei rahat riitä kämpän ostoon, harvalla riittää, sitten katsotaan edullisempia ratkaisuja. Loisiminen toisen kämpässä ja tuollainen pakottaminen asumaan yhdessä ei ole ollenkaan sopivaa.

Vierailija
12/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla sitten riittää urakkaa pitkäksi aikaa. Varakkaita ksipäitä löytyy Suomesta monia.

Vierailija
13/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tyttösi siihen, että meillä kaikilla on rajoiteita t. Sussu Koski

Vierailija
14/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla sitten riittää urakkaa pitkäksi aikaa. Varakkaita ksipäitä löytyy Suomesta monia.

Riittää meitä köyhiä ylimielisyyteen kyllästyneitäkin.

Vierailija
15/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteinen ruokakunta, niin silloin tottakai on samat "säännöt" lapsille. Nyt laitat miehen selkä seinä vasten; minä en tuollaista katselisi kovin kauaa.

Vierailija
16/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan hankkinut rahat asuntoon ennen sinua, kun lapset ovat noin isoja jo?

Miehelläsi ei ole mitään velvollisuuksia sinun aikuisen tyttären rahahuoliin. Ja jos tytöt eivät edes kovin pidä toisistaan niin kuvaamasi järjestely olisi todella epäreilu miehesi tytärtä kohtaan. Syystä miehesi ei sellaiseen suostu.

Vierailija
17/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on erittäin hyvätuloinen, minä en niinkään vaan keskitasoa.

Minusta kuulostaa epäreilulta että oma tyttöni joutuisi asumaan koulun asuntolassa, kun miehen tytöllä olisi oma yksiö n. 400m päässä koululta.

Sopivan hintaisia vuokra-asuntoja ei löydy koulun lähimailtakaan.

Oma tyttö on tietty harmistunut tästä. Asuntolaan ei saa viedä lemmikkejä eli koira jää tänne. Miehen tyttö taas pystyy ottamaan kaninsa ja marsunsa mukaan.

Kai tämä on vaan kestettävä, mutta olisiko mahdoton ajatus että pistäisin vähän rahaa mukaan (vaikka lainan avulla) ja hankittaisiin kaksio, jossa tytöt voisivat asua kimpassa? Miehelle en ole vielä puhunut ajatuksesta kun pelkään että hän suuttuu. Ehkä siksi kun tytöt eivät tule kovin hyvin toimeen keskenään.

Ei mitään järkeä,jos eivät kerran tule keskenään toimeen.

Vierailija
18/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt kun tyttäret korkataan jossain hikisessä asuntolassa sillä välin kun kämppikset sattuu olemaan poissa ja miehesi tytär saa tehdä kaiken hitaamman kaavan mukaan. Hä?

Vierailija
19/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on joutunut kommunikointi ihmisten elämässä. Eikö yhdesssä asuvat ihmiset enää puhu keskenään asioista?

Vierailija
20/27 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa tyttärellesi asumisoikeusasunto, josta saat sijoittamasi summan lopulta takaisin itsellesi. Tyttäresi maksama vuokra ei tulisi huimaamaan päätä, mikäli kyse yksiöstä - mukavampi vaihtoehto kuin asuntola. Winwin!