Minulla ja miehellä saman ikäiset tyttäret menossa samaan ammattikouluun, mies aikoo ostaa tytölleen asunnon, minun tyttöni joutuisi asuntolaan
Mies on erittäin hyvätuloinen, minä en niinkään vaan keskitasoa.
Minusta kuulostaa epäreilulta että oma tyttöni joutuisi asumaan koulun asuntolassa, kun miehen tytöllä olisi oma yksiö n. 400m päässä koululta.
Sopivan hintaisia vuokra-asuntoja ei löydy koulun lähimailtakaan.
Oma tyttö on tietty harmistunut tästä. Asuntolaan ei saa viedä lemmikkejä eli koira jää tänne. Miehen tyttö taas pystyy ottamaan kaninsa ja marsunsa mukaan.
Kai tämä on vaan kestettävä, mutta olisiko mahdoton ajatus että pistäisin vähän rahaa mukaan (vaikka lainan avulla) ja hankittaisiin kaksio, jossa tytöt voisivat asua kimpassa? Miehelle en ole vielä puhunut ajatuksesta kun pelkään että hän suuttuu. Ehkä siksi kun tytöt eivät tule kovin hyvin toimeen keskenään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tämä Oulussa , Hesassa Vai Porvoossa?
asia saa heti eri mittasuhteet
Helsingissä tietenkin..miehen omalle tytölle remontoitu yksiö kalliosta:(
Eiks toi oo ihan sama.
Saat miehen nyt kokonaan itsellesi:)
Mitä kitiset? Ei miehen tyttären tarvi kärsiä siitä,ettet voi ostaa kämppää lapsellesi.Aivan selvää on ,ettei miehen tytär halua asua sinun tyttäresi kanssa.
Ei tod tarvitse toisen lasta elättää. Siipeilijöitä riittää.
Mistä asuntolasta sinä puhut? Helsingissähän on iso määrä ihan normaaleja opiskeluasuntoja. Miksi ne eivät kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sinussa näkee?
Mulla on hyvä perse ja vahvat reidet.
Tapahtuuko tämä Oulussa , Hesassa Vai Porvoossa?
asia saa heti eri mittasuhteet