Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vanhentunut lyhyessä ajassa järkyttävästi! Vinkkejä, millä pelastaa tilannetta vähällä rahalla?

Vierailija
19.11.2018 |

Etenkin kuvissa näkyy hamsterinposket ja uurteet nenästä suupieliin. Olen 38-vuotias ! Stressi ja univelka tämän on tehnyt.... En polta, enkä juurikaan juo alkoholia, mutta syön epäterveellisesti ja nukun huonosti.
Aamuisin pesen naaman vedellä ja laitan Pirkan päivävoidetta , meikkiä en juurikaan enää käytä kun tuntuu että tulee vain karmeamman näköiseksi. Illalla taas vesipesu ja Liddlin yövoide. Kerran viikossa kuorin naaman sekä koko kropan käytetyillä kahvinporoilla.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitorutiinia voisit vähän kehittää. Osta aluksi vähän paremmat kasvovoiteet ja käytä niiden alla seerumia (LV seerumi maksaa jotain 6-7€ ja on ihan ok).

Kannattaa myös käyttää jotain kosteuttavaa kasvonaamiota kerran viikossa (silloin kun olet juuri tehnyt kuorinnan).

Vierailija
42/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panosta laadukkaaseen päivävoiteeseen jossa aurinkosuoja ja osta myös  silmänympärysvoide, se pitäisi olla jokaisella yli kolmekympisellä  ! Tupakkaa et polttanutkaan, mutta  jätä pois karkit ja limsat ym. Nuku, vaikka lääkkeillä ! Osta vitamiinilisiä. Käy päivittäin tai vaikka yöllä jos päivänvalo ahdistaa pikku lenkillä, se tekee hyvää iholle ja nostaa mielialaa.  Katso YouTubesta meikkitutoraaleja.

Eikös ole jotain tutkimuksiakin, ettei noilla rasvoilla ja niiden merkeillä ole mitään merkitystä? Halvat yhtä hyviä kuin nk. laadukkaammat.

Joo mutta se mikä käy kakskymmpiselle ei yleensä käy nelikymppiselle. Se että voide vastaa omaa ihotyyyppiä ja oman ihon tarpeita on tärkeää. Hyviä voiteita löytyy halvoistakin merkeistä, mutta ei se tarkoita että mikä tahansa voide olisi hyvä. Itse olen kokeillut lukuisia voiteita ja kyllä vain niissä on eroja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä toimiva resepti

- nuku joka yö vähintään 7 tuntia. Mene joka ilta samaan aikaan nukkumaan, ja herää samaan aikaan. Tunti ennen nukkumaanmenoa sulje kännykkä, tietokone, telkkari ja rauhoitu. Käy suihkussa tai lue

- syö joka päivä kilo vihanneksia, juureksia, salaattia. Syö joka päivä useampi desi erilaisia kotimaisia marjoja. Syö joka päivä 1-2 rkl oliiviöljyä tai kourallinen erilaisia pähkinöitä. syö paljon rasvaista kalaa, vähintään 3 kertaa viikossa. jätä maitotuotteet kokonaan pois. älä syö lihaa.

- juo paljon vettä joka päivä ja lisäksi vihreää teetä ja hieman kahvia

- älä polta, älä tupakoi

- vältä myrkyllisiä ihmisiä, vietä aikaasi mukavien ihmisten seurassa

- katso komedioita, lue hauskoja kirjoja, naura ja hulluttele

- ylläpidä ystävyyksiä ja suhteita

- kävele joka päivä 1 tunnin ajan ulkona

- tee 3 kertaa viikossa oman kehon painolla lihaskuntotreeni (kyykyt, vatsat, selät, punnerrukset jne)

- venyttele iltaisin

- puhdista iho iltaisin hyvin, vähennä tuotteiden määrää, anna ihon rauhoittua

Älä polta, älä tupakoi?

Vierailija
44/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että meikkaankin varmaan jotenkin väärin kun näytän  meikattuna jopa surkeammalta.  Puuteri tarraa poskien untuvaisiin karvoihin tuoden ne  esille entistä räikeämmin ja iho näyttää tunkkaiselta. Aloittaja

Käytät ihotyypillesi ja omiin tarpeisiisi epäsopivia meikkituotteita. Olen huomannut ihan saman, että jotkut meikit saavat pärstän näyttämään kamalalta ja toiset taas kuulaalta ja raikkaalta. Kokeile esim. Lumenen CC voidetta, se on usein tarjouksessa eli edullista ja tekaisee nassusta "ihmisen näköisen". Harmahtava ihonsävy ei tietenkään kaunista ketään, mutta siihenkin on omat konstinsa: C-vitamiinipitoiset seerumit ja tehovoiteet kirkastavat väsynyttä ja hehkunsa menettänyttä ihoa.

Vierailija
45/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä toimiva resepti

- nuku joka yö vähintään 7 tuntia. Mene joka ilta samaan aikaan nukkumaan, ja herää samaan aikaan. Tunti ennen nukkumaanmenoa sulje kännykkä, tietokone, telkkari ja rauhoitu. Käy suihkussa tai lue

- syö joka päivä kilo vihanneksia, juureksia, salaattia. Syö joka päivä useampi desi erilaisia kotimaisia marjoja. Syö joka päivä 1-2 rkl oliiviöljyä tai kourallinen erilaisia pähkinöitä. syö paljon rasvaista kalaa, vähintään 3 kertaa viikossa. jätä maitotuotteet kokonaan pois. älä syö lihaa.

- juo paljon vettä joka päivä ja lisäksi vihreää teetä ja hieman kahvia

- älä polta, älä tupakoi

- vältä myrkyllisiä ihmisiä, vietä aikaasi mukavien ihmisten seurassa

- katso komedioita, lue hauskoja kirjoja, naura ja hulluttele

- ylläpidä ystävyyksiä ja suhteita

- kävele joka päivä 1 tunnin ajan ulkona

- tee 3 kertaa viikossa oman kehon painolla lihaskuntotreeni (kyykyt, vatsat, selät, punnerrukset jne)

- venyttele iltaisin

- puhdista iho iltaisin hyvin, vähennä tuotteiden määrää, anna ihon rauhoittua

Älä polta, älä tupakoi?

Piti kirjoittaa, älä polta, älä käytä alkoholia!

Vierailija
46/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on että vanheneminen tuntuu tapahtuvan juuri tuollatavalla kertarysäyksittäin. mulla ensimmäinen kerta tapahtui kun olin 37. Olin ollut aika babyface siihen asti, minulta jopa kyseltiin joskus papereita kun ostin Alkosta jotain. 

No, sitten vaan yhtäkkiä muutaman kuukauden aikana tuli rupsahdus. Ei ollut edes mitään selittävää syytä, ei sairauksia, väsymystä, stressiä, painonvaihtelua. Näytin mielestäni aivan hirvittävältä koska olin niin erilainen kuin mihin olin tottunut. Näin jälkeenpäin ajatellen, aloin vain näyttää ikäiseltäni eikä siinä ollut mitään kamalaa. 

Sitten näytin pitkään ihan samanlaiselta, mutta nyt 44-vuotiaana on uusi rupsahdusrysäys menossa. Tällä kertaa ei tule juonteita vaan roikkumista, silmäkuopat on syvenneet jne. 

Ei näihin mitkään voiteet auta, ainoastaan pintajuonteisiin voi kosteutus tai A-vitamiinituotteet vähän auttaa. Mutta muuten, itse ainakin vaan hyväksyn sen että ikää alkaa olla ja se näkyy. Mitäpä sitä vastaan taistelemaan, väistämätöntä asiaa.

Vierailija
47/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukkuu ja syö huonosti, on tilanteen paikkaaminen meikillä sama kuin yrittäisi kuorruttaa kermalla kakkakasasta synttärikakkua. Pistä se perusta kuntoon äläkä yritä peittää ongelmaa, vaan poistaa se.

Vierailija
48/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lisää sitä viinaa niin et tajua mistään mitään, etkä sure.

Vierailija
49/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermakylvyt kasvoille

Etenalimaa

Face-off

Vierailija
50/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvot on myös terveellinen ravinto, riittävä veden juominen, nukkuminen ja ulkoilu. Ei kannata tupakoida tai käyttää alkoholia.

Lisäksi varaisin ajan osaavalle kampaajalle ja kosmetologille. Hiusvärin kannattaa olla vivahteikas ja luonnollinen. Meikkaisin myös jonkin verran. Mikäli käytät silmälaseja, niin niiden päivitys sellaiseen malliin, joka korostaa sun parhaita puolia, eikä vedä koko yleisilmettä alaspäin.

Vierailija
51/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panosta laadukkaaseen päivävoiteeseen jossa aurinkosuoja ja osta myös  silmänympärysvoide, se pitäisi olla jokaisella yli kolmekympisellä  ! Tupakkaa et polttanutkaan, mutta  jätä pois karkit ja limsat ym. Nuku, vaikka lääkkeillä ! Osta vitamiinilisiä. Käy päivittäin tai vaikka yöllä jos päivänvalo ahdistaa pikku lenkillä, se tekee hyvää iholle ja nostaa mielialaa.  Katso YouTubesta meikkitutoraaleja.

Eikös ole jotain tutkimuksiakin, ettei noilla rasvoilla ja niiden merkeillä ole mitään merkitystä? Halvat yhtä hyviä kuin nk. laadukkaammat.

On tutkimuksia ettei mitkään rasvat poista jo tulleita ryppyjä. Kuitenkin tietyt ainesosat, joita on yleensä laadukkaimmissa voiteissa, hidastaa ikääntymisen merkkejä. Tällaisia aineita on esim retinoli, aha ja bha hapot, B5- vitamiini.

Kallis ei tarkoita laadukasta. Jos ap haluaa kokeilla esim. retinolia niin The Ordinary on brittiläinen merkki, joka myy todella laadukasta tavaraa erittäin halvalla. Sieltä löytyy niin happoja, rasvoja, c-vitamiinia kuin retinoliakin.

Eiks tää menny konkkaan joku aika sitten?

Vierailija
52/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tähän mikään. Parin työkaverin kautta olen seurannut heidän vanhentumistaan ja toisella se alkoi jo 25 jälkeen. Hänelle alkoi tulla ryppyjä ja 40+ hänen naamansa oli jo 70v. naama. Kuvankaunis nuorena, mutta aika teki tehtävänsä. 

Toisella vanheneminen tapahtui 55v. jälkeen. Siihen asti (kuvistakin se voi todeta) hän oli tosi pirtsakan näköinen, mutta sitten naama levisi ja veltostui. 

Kumpikin on käyttänyt tuhansia euroja purkkeihin ja purnukoihin, mutta luonnonlaille he eivät voi mitään. 

Vierailija
53/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu mukaan jonkun naistenlehden tai kauneusportaalin järjestämään muuttumisleikkiin. Saat totaalisen makeoverin ammattilaisten käsittelyssä ja vieläpä ilmaiseksi.

Vierailija
54/54 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkimuksia ettei mitkään rasvat poista jo tulleita ryppyjä. Kuitenkin tietyt ainesosat, joita on yleensä laadukkaimmissa voiteissa, hidastaa ikääntymisen merkkejä. Tällaisia aineita on esim retinoli, aha ja bha hapot, B5- vitamiini.

Kallis ei tarkoita laadukasta. Jos ap haluaa kokeilla esim. retinolia niin The Ordinary on brittiläinen merkki, joka myy todella laadukasta tavaraa erittäin halvalla. Sieltä löytyy niin happoja, rasvoja, c-vitamiinia kuin retinoliakin.

Eiks tää menny konkkaan joku aika sitten?

No ei todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi