Olen vanhentunut lyhyessä ajassa järkyttävästi! Vinkkejä, millä pelastaa tilannetta vähällä rahalla?
Etenkin kuvissa näkyy hamsterinposket ja uurteet nenästä suupieliin. Olen 38-vuotias ! Stressi ja univelka tämän on tehnyt.... En polta, enkä juurikaan juo alkoholia, mutta syön epäterveellisesti ja nukun huonosti.
Aamuisin pesen naaman vedellä ja laitan Pirkan päivävoidetta , meikkiä en juurikaan enää käytä kun tuntuu että tulee vain karmeamman näköiseksi. Illalla taas vesipesu ja Liddlin yövoide. Kerran viikossa kuorin naaman sekä koko kropan käytetyillä kahvinporoilla.
Kommentit (54)
No, syöpä terveellisesti ja yritä nukkua näin aluksi. Ei siinä mitkään voiteet ym. auta, jos perusasiat on pielessä.
Ei välttämättä kaikkiin tämä päde, mutta itse olen nuorekkaampi nyt nelikymppisenä hoikkana 50kg, kuin kolmikymppisenä 60kg. Olo on huomattavasti parempi kuin pönäkkänä.
Itsehän just kerroit mikä on syy.
Naamako sua vaan huolettaa, kun elämä on kuralla?
Ihan old school kasvojumppa.
Esim: ylilausu aakkosia tai vokaaleja äänellä tai ilman.
Huomaatteko että laulajilla on yleensä kiinteä naama.
Vaikea keksiä. A-vitamiinivoide vois auttaa, apteekista saa ilman reseptiä Bellavitaa, mutta siinä pieni a-vitamiinipitoisuus. Reseptillä saa vahvempaa, mutten tiedä saako tähän tarkoitukseen. Se aluksi kyllä rasittaa ihoa ja saa sen näyttämään vaan huonommalta. Nivealla on jotain melko edullisia seerumeita kans, kokeile niitä muiden voiteiden alle.
Juo paljon vettä ja yritä nukkua.
Liikut. Laihdutat. Juot vettä. Syöt vihanneksia. Syöt hedelmiä. Vähennät punaista lihaa. Vähennät sokeria. Vähennät alkoholia. Lopetat tupakoinnin. Lopetat nuuskaamisen. Lopetat huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Naamako sua vaan huolettaa, kun elämä on kuralla?
No se ei varsinaisesti mielialaa nosta, kun peilistä katsoo harmaa muumio ! Tuntuu turhalta meikata tai pukeutua nätisti, kun naama on petolinnun pylly. Aloittaja ap
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kaikkiin tämä päde, mutta itse olen nuorekkaampi nyt nelikymppisenä hoikkana 50kg, kuin kolmikymppisenä 60kg. Olo on huomattavasti parempi kuin pönäkkänä.
Muuten nuorekkaampi, mutta rypyt korostuu laihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamako sua vaan huolettaa, kun elämä on kuralla?No se ei varsinaisesti mielialaa nosta, kun peilistä katsoo harmaa muumio ! Tuntuu turhalta meikata tai pukeutua nätisti, kun naama on petolinnun pylly. Aloittaja ap
Asia selvä
Tuntuu, että meikkaankin varmaan jotenkin väärin kun näytän meikattuna jopa surkeammalta. Puuteri tarraa poskien untuvaisiin karvoihin tuoden ne esille entistä räikeämmin ja iho näyttää tunkkaiselta. Aloittaja
Nuku enemmän. Pyydä lääkäriltä nukahtamislääkettä, jos uni on huonoa.
Panosta ihonhoitoon enemmän, jos et pidä peilikuvastasi. Käytä päivisin kasvovoidetta, jossa on aurinkosuoja, myös talvisin. Lopeta auringonottaminen.
Harrasta liikuntaa ja ulkoile. Liiku vaikka työmatkat, jos et muuten jaksa.
Nuku hyvin, liiku (mielummin ulkoillen kuin sisällä) päivittäin ja syö ravitsevasti. Muista juoda vettä 2-3 litraa päivässä, eli pidä vesipullo lähellä. Siinä muutama helppo niksi kokeiltavaksi.
Kuori naama käyttämällä juureskuorinta.
Syö terveellisesti, liiku säännöllisesti ja nuku enemmän ja paremmin.
Hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Ihan old school kasvojumppa.
Esim: ylilausu aakkosia tai vokaaleja äänellä tai ilman.
Huomaatteko että laulajilla on yleensä kiinteä naama.
Tuolla laulajalla ainakin on https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/15/article-0-1923F634000005DC-7…
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että meikkaankin varmaan jotenkin väärin kun näytän meikattuna jopa surkeammalta. Puuteri tarraa poskien untuvaisiin karvoihin tuoden ne esille entistä räikeämmin ja iho näyttää tunkkaiselta. Aloittaja
Sulla on väärät tuotteet käytössä. Puuteria ei ole pakko käyttää olenkaan, ellei ihosi ole rasvoittuva. Meikkivoide ja korostustuotteet riittää usein pelkästään, mutta puuterilla saa tuotteet kiinnitettyä paremmin.
Nainenkin voi ajaa kasvoista karvat pois. On nykyään trendikästäkin. Iho näyttää heti freesimmältä.
seiso päälläsi