Tiedättekö että meidän läskien naisten miehet
On ihan vapaaehtoisesti meidän kanssa kun aina säälittävää meidän miehiä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Todella monet hoikat naiset ovat yhdessä lihavien tai erittäin lihavien miesten kanssa.
Ihmiset arvostavat erilaisia asioita.
Niin,silti asian ollessa noinpäin se ei aiheuta säälittelyä.
Useampikin mies voisi olla lihavan tai muuten "poikkevan" naisen kanssa, ellemme me ihmiset olisi niin heikkoitsetuntoisia, että meitä hävettää kaikki ja mietimme, mitä muut ajattelevat. Sama tietysti toisinpäin, suhteessa naiset ja miehet. Jos pitää ja kiihottuu jostakin valtavirrasta poikkeavasta, voi joutua ryhmäpaineesta (todellisesta tai kuvitellusta) johtuen valitsemaan normien mukaisen kumppanin, vaikkei sellainen itselle mikään unelmien täyttymys olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella monet hoikat naiset ovat yhdessä lihavien tai erittäin lihavien miesten kanssa.
Joo, uskotelkaa vaan tuota itsellenne naiset. Ette te ole miehiä pinnallisempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin ajatellaan, että sen miehen on muuten oltava todella kultainen ja hyvä mies, ja että nainen ei vain ole pinnallista sorttia. Mutta usein kyllä ihan oikeasti olen ainakin itse ollut panevinani merkille, että todella hyvännäköiset, söpöt ja treenatut miehet kulkevat reilustikin ylipainoiset naiset käsipuolessaan. Heillä tuskin kyse on mistään tyytymisestä, kun valinnanvaraa varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, koska lihavuus ei ole iso tekijä miehen vetovoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin ajatellaan, että sen miehen on muuten oltava todella kultainen ja hyvä mies, ja että nainen ei vain ole pinnallista sorttia. Mutta usein kyllä ihan oikeasti olen ainakin itse ollut panevinani merkille, että todella hyvännäköiset, söpöt ja treenatut miehet kulkevat reilustikin ylipainoiset naiset käsipuolessaan. Heillä tuskin kyse on mistään tyytymisestä, kun valinnanvaraa varmasti olisi.
Heillä kyse on huonosta itsetunnosta. Eivät uskalla itse lähestyä naisia. Naisista taas muut kuin lihavat eivät lähesty miehiä, koska muiden ei tarvitse. Lihavat naiset päättävät sitten, että "Otetaan nyt edes tämä hyvännäköinen tossukka sitten, kun muutakaan ei ole tarjolla".
Hyvännäköisyys on miehessä kohtalaisen pieni tekijä. Sivusta näitä pareja katsovat naiset varmaan ajattelevat, että olisipa minullakin tuon näköinen mies tajuamatta, että sillä miehellä ei ole ulkonäön lisäksi mitään muuta annettavaa ja että se lihava nainenkin on kyllästynyt siihen tossukkaan ja toisaalta taas se hyvännäköinen mies siihen lihavaan naiseen, koska luulee ulkonäkönsä takia olevansa oikeutettu hyvännäköiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mahakkaalla miehellä on rahaa.
Olen itse lihava nainen ja mieheni hoikka, niin tiedän että hän häpeää ylipainoani eikä varmasti olisi nyt minusta kiinnostunut jos olisimme sinkkuja molemmat
Vierailija kirjoitti:
On ihan vapaaehtoisesti meidän kanssa kun aina säälittävää meidän miehiä.
Kun aikoinaan pappi sanoi saatte suudella morsianta, niin vaimoni oli 30kg laihempi. Menin aikoinaan naimisiin urheilua rakastavan ja terveellisillä elämäntavoilla elävän ihmisen kanssa. Siitä on muisto vain ja sanon suoraan, että jos olis ollut valmiiksi 30kg painavampi, niin meidän tiet ei olisi kohdanneet koskaan. Minä pidän itsestäni huolta edelleen. Tosin olen eronnut vaimostani, mutta aivan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lihava nainen ja mieheni hoikka, niin tiedän että hän häpeää ylipainoani eikä varmasti olisi nyt minusta kiinnostunut jos olisimme sinkkuja molemmat
Sä "tiedät", et tiedä.
Tämän läskin mies meni hoikan naisen kanssa naimisiin. En tykkää itse tästä 20kilosta, mikä tullut ja tuskin tykkää mieskään.
Ruoka on hyvvää, namnamnam, LÄÄÄÄÄÄÄÄHH, mitä herkkujah, vesi herahtaa kielelle kun ajattelee ruokaa, aahhh, namnamnamnamnamnamnam omnomnomnom, tule ääntä kohti, mamman luo, hyvä...
No, tuota...tulet tämäkin yrittämään puhumaan mustasta takaisin valkoiseksi , mutta kerron kuitenkin. Olen ylipainoisen vaimoni kanssa ihan itsekäistä syistä, toki vapaaehtoisesti. Ruoka-, pyykkihuolta pelaa ja koti on aina siisti, no seksiäkin silloin tällöin, mutta saan sitä muualtakin. Joten kyllä minä aika säälittävä tapaus olen etten silkkaa laiskuuttani ole eronut, kun tässä on kuitenkin ihan hyvä olla vaikka ei mitään suuria tunteita olekaan.
Minun mieheni taas ei mennyt lihavan naisen kanssa naimisiin, mutta hän meni tietoisesti syömishäiriötaustaisen naisen kanssa naimisiin, joten painonnoususta tuskin on oikeutta yllättyä. Toki painon kertyminen on iso harmi meidän molempien kannalta ja taistelen asian kanssa jatkuvasti - mutta toistaiseksi turhan huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän läskin mies meni hoikan naisen kanssa naimisiin. En tykkää itse tästä 20kilosta, mikä tullut ja tuskin tykkää mieskään.
Lol 20 kiloo on aika helvetin vähän kun puhutaan muijien ylipainosta.
Minun exäni haaveili jatkuvan avoimesta lihavista naisista. Sain itsekin kuulla huomautteluja, että pitäisi syödä enemmän ja olisi kiva, jos olisin lihavampi. Itse olen ns. missin mittainen enkä nyt kasvoistakaan mikään ihan ruma. Kyllä hänen kanssaan seurustellessani koin lihavat naiset uhaksi ihan todella, enkä vieläkään ole päässyt pinttymästä aivan eroon, vaikka tästä on vuosia. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
No, tuota...tulet tämäkin yrittämään puhumaan mustasta takaisin valkoiseksi , mutta kerron kuitenkin. Olen ylipainoisen vaimoni kanssa ihan itsekäistä syistä, toki vapaaehtoisesti. Ruoka-, pyykkihuolta pelaa ja koti on aina siisti, no seksiäkin silloin tällöin, mutta saan sitä muualtakin. Joten kyllä minä aika säälittävä tapaus olen etten silkkaa laiskuuttani ole eronut, kun tässä on kuitenkin ihan hyvä olla vaikka ei mitään suuria tunteita olekaan.
Et sinä mikään säälittävä ole, sinä olet julma ja selkärangaton pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mahakkaalla miehellä on rahaa.
Ei mun miehellä vaan...