Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kertoa ihmisille raskaudesta koska sit ne tietää et oon harrastanu seksiä....

Vierailija
18.11.2018 |

En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne sen voi tietää.

Vierailija
2/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänään heikkoja provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutetuilla siittöillä sinut on laboratoriossa lääkäritäti hedelmöittänyt.

Vierailija
4/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne sen voi tietää.

No vähintäänki vahvasti olettaa. Lienee aika harvinaista että raskaus alkais suoraa hedelmöityshoidoilla ilman et olis edes yritetty ennen sitä luomukeinoin. Toki ehkä sillon jos toisella olis syystä tai toisesta jo etukäteen tiedossa joku minkä takia ei oo mahollista raskautua ilman hoitoja.

ap

Vierailija
5/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne voi tietää, oletteko lapsettomuushoidoissa käyneet? Kuitenkin useamman vuoden olette naimisissa olleet.

Vierailija
6/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oikeesti olis melkeimpä kiva jos vois kertoa ihmisille tyylillä et "jee meillä IVF hoidot tuotti vihdoin tulosta", mut ku me ollaan lapsi tehty ihan perinteisin (mua hävettävin) keinoin, eli ei olla kellekää hedelmöityshoidoista menty tarinoimaan :P

ap

Vierailija
7/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Kaikkea outoa??

Vierailija
8/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne voi tietää, oletteko lapsettomuushoidoissa käyneet? Kuitenkin useamman vuoden olette naimisissa olleet.

Niin no  mut eikös (ihan marginaalitapauksia lukuunottamatta) kaikki yritä lasta ensin "perinteisin keinoin" ja sit vast hoidoilla jos ei muuten oo tärpänny? Ei julkiselle puolelle edes pääse tietääkseni hedelmöityshoitoihin ennen ku on yrittäny vuoden muutoin.

ap

Vierailija
9/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kyllä minunkin on todella vaikea kuvitella joistakin ihmisistä että he todella ovat olleet sillä tavalla keskenään, ähisten ja puhisten eritteiden roiskuessa. Se on miltei mahdoton ajatus.

Vierailija
10/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää harrasta seksiä. Typerää ja vanhanaikaista. Ja tajuttoman tylsää!

Vierailija
11/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet erityisen ruma, niin silloin voi joku ajatella, että "kuka tuotakin on iljennyt polkaista."

Vierailija
12/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oikeesti olis melkeimpä kiva jos vois kertoa ihmisille tyylillä et "jee meillä IVF hoidot tuotti vihdoin tulosta", mut ku me ollaan lapsi tehty ihan perinteisin (mua hävettävin) keinoin, eli ei olla kellekää hedelmöityshoidoista menty tarinoimaan :P

ap

Neitsyys paistaa sinusta ap.

(Miksi vastaan provoon?)

Vierailija
13/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea jos vielä nykymaailmassa löytyy näin ajattelevia ihmisiä... Millaisen kasvatuksen olet ap saanut? Juontuuko suhtautumisesi jotenkin sieltä?

Vierailija
14/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Ei kukaan huomaa mitään! Älä vielä lihottamaan miestäsi noin 20 kilpi niin muut ajattelee päinvastaista.

Vierailija
15/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukimenetelmällä sinä ja vaimosi vauvan saitte alulle.

:)

T. Serkkusi Ville

Vierailija
16/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeeks sun mieskin että on harrastanu seksiä vai kuuluuko tämä häpeäminen ainoastaan naiselle?

Vierailija
17/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhea jos vielä nykymaailmassa löytyy näin ajattelevia ihmisiä... Millaisen kasvatuksen olet ap saanut? Juontuuko suhtautumisesi jotenkin sieltä?

Kun en ees tiedosta mistä tää olis tullu. Ei meillä koskaa kotonakaa olla erityisen häveliäitä oltu. Ite lapsena piirtelin pippeleitä ja pimppejä innoissani mun kirjat ym. täyteen, enkä ikinä kokenu sitäkään mitenkää noloksi ja ei siihen kotona suhtauduttu siten että siinä olis mitään noloa :D

Voiskohan tää suhtautuminen olla tullu sit myöhemmin jostain koulumaailmasta tms, en tiedä, en ees keksi mistä. Mut jotenki vaan ihan äärimmäisen nolo ajatus et joku tietäis MUN harrastaneen seksiä. En mä haluu et musta ihmiset sellasta tietää.

ap

Vierailija
18/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeeks sun mieskin että on harrastanu seksiä vai kuuluuko tämä häpeäminen ainoastaan naiselle?

Tässä ei nyt ole miestä mukana. Ap on lepakko :)

Vierailija
19/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)

... ja kuvittele mitä vanhemapsi ovat tehneet ja työkavereiden vanhemmat... tai jopa työkaverit, jotka ovat itse vanhempia... siis relaa :D

Vierailija
20/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kun tästä kerroin niin sanoi että enemmän häntä kyllä hävettäis jos ihmiset tietäis että ei oltas harrastettu seksiä :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi