Hävettää kertoa ihmisille raskaudesta koska sit ne tietää et oon harrastanu seksiä....
En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)
Kommentit (79)
Olisiko vielä häpeällisempää, jos paljastuisi, että et ole ikinä kokeillutkaan seksiä, saati harrastanut?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vielä häpeällisempää, jos paljastuisi, että et ole ikinä kokeillutkaan seksiä, saati harrastanut?
No ei ku sehän olis nimenomaan se mitä toivoisin tiettyjen ihmisten (esim. vanhempieni, miehen vanhempien, muiden meidän sukulaisten, mun työkavereiden, kadulla kävelevien ohikulkijoiden jne.) musta luulevan! :D Nyt tää mun toivoma illuusio puhkeaa ihan viimeistään kaikkien päästä kun tulee varmistuksena kasvava maha
ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siis nimenomaan että ne ajattelisivat musta että olen niin siveellinen ja sivistynyt että mua ei moiset "eläimelliset" puuhat edes kiinnosta, saatika että tekisin sellasta oikeesti ite.
ap
Ja mieti sitä, kun ne alkaa mielessään miettimään mitä kaikkea teitte siellä sängyssä. Minkälaisa hepeneitä käytit ennen sekstailua, otitko suihin, nuoliko mies alapäätäsi, annoitko pylly pystyssä takaapäin...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat sellaisia epävarman oloisia hissukoita, niin sellaisen kun näkee paksuna, miettii miten ihmeellä tuohon tilanteeseen on päädytty.
Haa, tästäpä muistui mieleen yksi hupaisa tilanne kun viimeisillään raskaana työntelin yhtä huomattavasti itseäni vanhempaaa miesasiakasta pyörätuolissa kaupungilla. Miehellä afasia joten puhe enempi epäselvää örinää mutta taputteli siinä taksia odotellessa kevyesti vauvamasuani (koska oli mielissään tulevasta vauvasta ja tämä ei minua haitannut) ja siinä kohtaa tajusin että kerätään melkoisesti katseita... Sanoin vaan sitten miehelle, että "Äläpä nyt 'Rape' - ei täällä" :D
Mua taas hävettäisi enemmän kortsujen osto julkisella paikalla, sillä silloin ihmiset tietäis, että teen sitä pelkästään huvin vuoksi, enkä "traditionaalisesti", vain lapsen hankintaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siis nimenomaan että ne ajattelisivat musta että olen niin siveellinen ja sivistynyt että mua ei moiset "eläimelliset" puuhat edes kiinnosta, saatika että tekisin sellasta oikeesti ite.
ap
Veikkaan kyllä että jos ihmiset kuvittelisivat että et ikinä ole harrastanut seksiä, he eivät ajattelisi sinua sanoilla siveellinen ja sivistynyt vaan omituinen olisi varmaan lähempänä, kun kerran olet parisuhteessa, naimisissa...
Ootko lesta tai muu lahkolainen? Selkeästi
Vierailija kirjoitti:
Mua taas hävettäisi enemmän kortsujen osto julkisella paikalla, sillä silloin ihmiset tietäis, että teen sitä pelkästään huvin vuoksi, enkä "traditionaalisesti", vain lapsen hankintaa varten.
Joo kyllä mua kortsujen ostaminenki on hävettäny, menin aina jonneki kauemmas pikkukauppaan hiljasena ajankohtana. Sellaseen kauppaan jossa en muuten käy. Lähikaupasta jossa "tutut" myyjät niin en ois kehdannu ostaa. Nyt on sentään tää vauvamaha joten voin edes toivoa lieventävänä asianhaarana että ihmiset ajattelisivat vaan että pelkän lapsen vuoksi paneskeltiin. En kai mä nyt muuten semmosta mutta kun lapsen kuitenki halusin....:Dd
ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko lesta tai muu lahkolainen? Selkeästi
En :o En oo koskaan ollu (en ees lapsena) ees rekisteröity mihinkään kirkkoon vaa aina ollu vaa maistraatissa kirjoilla. Maistraatissa mentiin naimisiinki.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mielenkiintoinen aihe. Luulin, että kaikkia hävettää raskaus, mutta eivät vain myönnä sitä. Olette siis ihan sinut sen kanssa, että esim. vanhempanne tietävät mitä olette puuhailleet..
Minä olen ihan ekasta kerrasta lähtien jopa puhunut äitini kanssa seksistä. Hän jopa tiesi kun suunnittelimme ekaa kertaa silloisen poikaystäväni kanssa. (Olin 17v enkä asunut enää kotona) Joten juu, ei kyllä hirveästi haittaa että vanhemmat arvaavat raskauksista että jonkinlaista seksiä on tullut aviomiehen kanssa harrastettua... 😂 Olen hämmentynyt että joku edes ajattelee näin omituisesti kun ap...
Joo no kun minä kerroin yli 20-v ekan kerran äidille seurustelevani, niin äiti hämmentyi eikä tiennyt miten reagoida. Ylipäänsä koko nuoruuden ajan ajatukseen seurustelusta suhtauduttiin ongelmana.
T. Eräs aiemmista kommentoijista
Varmaan joku esikouluiässä oleva sukulaislapsi yllättyy.
Mikä lapsi sinä oikein olet, Ap? Aikuiset ihmiset monesti harrastavat seksiä ja toisinaan siitä seuraa raskaus. Ihmiset suhtautuvat raskausvatsaan niin, että "oi, uutta elämää tulossa", hymyilevät, eivätkä ajattele tulevan äidin makuukammaritouhuja sen enempää.
Mä ajattelen aina raskaana olevista naisista, että tuokin on päässyt panemaan ja sitten vielä hetken mietin, että minkähänlainen se on sängyssä ja että millainen mies sillä on. Sitten tulee puistatus, että hyi, kun ei haluaisi ajatella tuttuja sängyssä kenenkään kanssa, mutta kun se ajatus putkahtaa väkisin mieleen niin ei sille mitään voi.
Itseäni hävettää se että raskaus päättyy synnytykseen ja sitten kaikki tietävät että olen synnyttänyt eli pusertanut vauvan emättimestäni ja saanut alapäähän tikkejä yms.
Ap.
Nauti tosta sun häpeän tunteesta kaikin siemakuksin. Yritä kasvattaa se niiiin suureksi kuin mahdollista.
Yhtenä päivänä tuut kaipaamaan sitä kuinka tuntea häpeää. Mihin se oikein katosikaan, mikset saa enää siitä tunteesta kiinni : (
Siemakuksin = freudilainen lipsautus.
Siemauksin.
Mie sinnuu halluun sien minnuu halluut mie sinnuu halluu - uun. Katsokaa ja kuunnelkaa youtubesta. Varikkosonni.
Minä olen ihan ekasta kerrasta lähtien jopa puhunut äitini kanssa seksistä. Hän jopa tiesi kun suunnittelimme ekaa kertaa silloisen poikaystäväni kanssa. (Olin 17v enkä asunut enää kotona) Joten juu, ei kyllä hirveästi haittaa että vanhemmat arvaavat raskauksista että jonkinlaista seksiä on tullut aviomiehen kanssa harrastettua... 😂 Olen hämmentynyt että joku edes ajattelee näin omituisesti kun ap...