Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kertoa ihmisille raskaudesta koska sit ne tietää et oon harrastanu seksiä....

Vierailija
18.11.2018 |

En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V on tyyleistä toimivin

Sen tietää jokainen gimmakin

Vai miten se Matti lauloi?

Vierailija
42/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mieti kun kerrot että oot vaikka rv12 , niin muut voi oikeen laskea että 12 viikkoa sitten se tapahtui. 😂

Eikä, miks edes kerroit tän ku en ollu vielä ite tajunnu/tullu ajatelleeks. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuihan se yksikin nainen jo yli kaksituhattavuotta sitten huijaamaan, että ihan omia-aikojaan tuli raskaaksi. Kyllä se sinultakin onnistuu.

Vierailija
44/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mielenkiintoinen aihe. Luulin, että kaikkia hävettää raskaus, mutta eivät vain myönnä sitä. Olette siis ihan sinut sen kanssa, että esim. vanhempanne tietävät mitä olette puuhailleet..

Vierailija
45/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljin raskauteni pystypäin! Keinohedelmöitys, kukaan likainen äijä ei ollut käynyt lähelläkään. Harmi ettei kukaan kysynyt asiaa, olisin mieluusti kertonut miten on.

Vierailija
46/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin vähän ymmärrän. Minulla tämä ajatus on koskenut vain minun vanhempiani - nyt ne tietää että me on harrastettu seksiä!!

Mutta niillä onkin ollut aika epäluonteva suhtautuminen seksiin liittyvissä asioissa. No, parhaansa yrittivät. Yritetään sitten paremmin omien lasten kanssa..

Siis niitten panemalla tehtyjen lasten?

Vierailija
47/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan silloin kun olin nuori, niin naispappeuden sallimisesta vasta keskusteltiin. Yksi vastustajien argumentti oli myös tuo, että mites sitten kun sellainen papitar on raskaana, niin kuinka sellainen lihallisuuden symboli voi saarnastuolissa muka hengellisiä saarnata?

Vierailija
48/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla niin sama homma! En häpeä seksiä ollenkaan todellakaan eikä ole mitään "traumoja" ollenkaan. Mua ei hävetä muut, mutta omat vanhemmat ja miehen vanhemmat! En missään nimessä halua että he ajattelee meidän harrastaneen seksiä.😄😄 Kaikki muut ihmiset ihan sama, ei haittaa vaikka tietävät. Mutta ongelma on nimenomaan omat vanhemmat ja miehen vanhemmat

Vierailija
49/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa tietää, että mun vanhemmat on harrastaneet seksiä monesti, ainakin kolme kertaa. Eikö niitä hävetä yhtään, että me lapset tiedetään isän laittaneet "sen" "sinne". Voi tätä myötä häpeää.

Vierailija
50/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka ymmärtää ap::tä. Kasvoin vanhoillisessa perheessä jossa ei koskaan sanallakaan mainittu mitään seksuaalisuuteen tai naiseuteen kasvamiseen liittyvistä asioista. Murrosikä oli traumaattista aikaa kun esim kuukautisista en koskaan kehdannut äidille mainita.

Näistä lähtökohdista ei liene yllätys että häpesin raskautta vanhempieni "nähden". En siis muutoin, mutta heille hävetti kertoa asiasta juuri tuosta syystä että se todisti minun harrastanen seksiä. Olimme toki asuneet mieheni kanssa tuoloin pari vuotta yhdessä.

Toinen ja kolmas raskaus meni jo helpommin mutta edelleenkään en esim suukota tai juuri edes kosketa miestäni vanhempieni nähden. Sentään 12 aviovuotta takana!

Vierailija
51/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani nauroivat kun 17-vuotiaana kerroin raskaudestani koska he saivat varmistuksen siitä että olen harrastanut seksiä. Joten ymmärrän sinua täysin.

Vierailija
52/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa pois jonnekin, missä ei ole ketään tuttua. Piilottele kotona koko raskauden ajan ja väittäkää sitten kaikille, että lapsi on adoptoitu. Lapselle itsellekin toki myös, jotta salaisuus ei paljastu. Näin mä tekisin!

Vierailija
53/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla niin sama homma! En häpeä seksiä ollenkaan todellakaan eikä ole mitään "traumoja" ollenkaan. Mua ei hävetä muut, mutta omat vanhemmat ja miehen vanhemmat! En missään nimessä halua että he ajattelee meidän harrastaneen seksiä.😄😄 Kaikki muut ihmiset ihan sama, ei haittaa vaikka tietävät. Mutta ongelma on nimenomaan omat vanhemmat ja miehen vanhemmat

Sitten ei pidä hankkia omia lapsia kuin hedelmöityshoidoilla tai adoptoida. Eihän raskauden salaaminen mitään auta vaan koko loppuelämäsi akikki sut tuntevat tietävät, että olet harrastanut seksiä, jos kerran biologisiakin lapsia on olemassa. Mietipä sitä miten olet itse saanut alkusi.

Vierailija
54/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattele, että sitä oletko harrastanut anaali- tai suuseksiä, sitä ne ei saa tietää, ei mistään.

Vierailija
55/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei pidä hankkia omia lapsia kuin hedelmöityshoidoilla tai adoptoida. Eihän raskauden salaaminen mitään auta vaan koko loppuelämäsi akikki sut tuntevat tietävät, että olet harrastanut seksiä, jos kerran biologisiakin lapsia on olemassa. Mietipä sitä miten olet itse saanut alkusi.

Ap:lle järkytys, itse ajattelen vielä n. 10-vuotiaan vanhemmista, että nuo olivat sillai ainakin silloin ja silloin.

Vierailija
56/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat sellaisia epävarman oloisia hissukoita, niin sellaisen kun näkee paksuna, miettii miten ihmeellä tuohon tilanteeseen on päädytty.

Vierailija
57/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei nyt ku aloin asiaa oikei miettimää nii mitä teen työpaikalla sitten ku ei enää vaatteilla tää maha pysy piilossa. Sittenhä työkaveritki tietää kuinka irstaita hommia oon tehny :o

ap

Vierailija
58/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat sellaisia epävarman oloisia hissukoita, niin sellaisen kun näkee paksuna, miettii miten ihmeellä tuohon tilanteeseen on päädytty.

😂

Vierailija
59/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua hävetti kertoa vanhemmille. Silloin he varmistuivat että seksiä on ollut.

Muutoin kun olen jaellut kylillä niin ei paljon hetkauta.

Vierailija
60/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei nyt ku aloin asiaa oikei miettimää nii mitä teen työpaikalla sitten ku ei enää vaatteilla tää maha pysy piilossa. Sittenhä työkaveritki tietää kuinka irstaita hommia oon tehny :o

ap

Mut onneks jäät äitiyslomalle?