Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kertoa ihmisille raskaudesta koska sit ne tietää et oon harrastanu seksiä....

Vierailija
18.11.2018 |

En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mikä tässä on, on vaan niin kauheen kiusallista. Vaikka varmaan ihan arveltavissa se muutenki olis ku ollaa jo 3 vuotta oltu naimisissaki, mut silti jotenki se että oon raskaana antaa niille ihmisille "varmistuksen" siitä että mitä oon oikei puuhaillu :D Miten tää voi hävettää näin paljon. En meinaa kehdata kulkea raskausmahani kaa missään edes kun ajattelen et ihmiset jotka näkee mut ajattelee ekana et ai toi tyyppi on sekstaillut (vaikka ei se nyt oikeesti varmaan ihan näin mee, vai?)

... ja kuvittele mitä vanhemapsi ovat tehneet ja työkavereiden vanhemmat... tai jopa työkaverit, jotka ovat itse vanhempia... siis relaa :D

Joo siis tää on ihan järkky ajatus, ite oon ajatellu näitä vaikka  kuinka paljon. Musta on edelleenki ällöttävää ajatella että mun isovanhemmat ja vanhemmatki on joskus harrastanu seksiä, hyh en haluu ajatella heistä sellasta.

Ja sit ite oon sortunu siihen ajatteluun kyllä ite et oon ajatellu pääni sisällä raskaana olevista ja kaikista joilla on lapsia (vaikka tutuista, työnantajista, kavereiden vanhemmista) et ajatella mitä noiki on joskus puuhannu.

ap

Vierailija
22/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sua ostaa vessapaperia kun sittenhän ihmiset saa tietää että kakit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä kirjoittaa tänne?

Vierailija
24/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääkö sua ostaa vessapaperia kun sittenhän ihmiset saa tietää että kakit?

No se ei kyllä hävetä ku joka ikinen terve ihminen kakkii :D Sama juttu vaikka kuukautissuojissa, ettei nekää hävetä ku kaikilla naisilla on normaalisti kuukautiset. Mut seksi on sellanen et sitä tekee vaan ne jotka haluaa ja en haluu et ihmiset tietää et mä haluun tai oon halunnu tehä sellasta... yäh noloa ees sanoo näin.

ap

Vierailija
25/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hävetä kirjoittaa tänne?

Ei, ku kukaan ei tiedä kuka oon :D

ap

Vierailija
26/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloo. Älä kerro kenellekään, fiksut huomaa muutenkin että vauvaa pukkaa.

Vierailija
27/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä trollaus

Vierailija
28/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään trollaus, eihän ap?

Ymmärrän oikeastaan, tavallaan sua.

Vierailija
29/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä trollaus

Jos ei itellä oo koskaan ollu mitään samankaltasia ajatuksia niin voi olla vaikeeta joo ymmärtää miten jotkut on niin ylihäveliäitä

ap

Vierailija
30/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen samanlainen aloitus on ollu täällä aiemminkin.

Vierailija
31/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeistään kaikki on ajatelleet teidän harrastavan seksiä, kun ootte menny naimisiin. Häissä kaikki sukulaisetkin miettivät, että kohta nuo viettävät hääyön ja pelehtivät aamuun asti!

Vierailija
32/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan tuosta mennä juttelemaan jonnekin? Jos on noin kietoutuneita ajatusmalleja seksuaalisuuden ympärillä, niin se voi vaikeuttaa loppuraskauden ja synnytyksen hoitoa. Ja pahimmillaan heijastuu myöhemmin lapsiin. Vanhemman sairas suhtautuminen seksuaalisuuteen voi vahingoittaa lasta syvästi ja vaikeuttaa hänen myöhempiä ihmissuhteitaan ja jopa sitten aikanaan hänen suhdettaan omiin lapsiinsa. Älä pistiä vahinkoa kiertämään sukupolviksi eteenpäin vaan hae ajoissa apua.

Vierailija
33/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä trollaus, mutta jos on, niin taidan ainoa, joka vähän samaistuu ap:hen.

Kun näen jonkun raskaana, niin ajattelen että se on harrastanut seksiä ja nyt se näyttää sitä julkisesti kaikille.

Mikä olisi voinut aiheuttaa mulla tällaisen asenteen seksiä kohtaan? No, lapsuuden perheessäni seksiin suhtauduttiin oudosti, jopa pussauskohtaukset tv:ssä oli liikaa vanhemmilleni. Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota siihen, että etenkin naisen seksuaalisuuteen suhtaudutaan usein halveksien, esim. haukkumalla hu*raksi/lu*kaksi, siinä missä miehiä seksistä ylistetään. Pakostakin tulee vaikutelma, että heteroseksi on siis monien mielestä miehelle kunnia ja naiselle häpeä.

Olen itse neitsyt ja jollain omituisella tavalla olen helpottunut siitä, että ainakaan kukaan ei siis pääse haukkumaan minua miksikään ala-arvoiseksi vain sen takia, että on nainen ja harrastanut seksiä.

Vierailija
34/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään kaikki on ajatelleet teidän harrastavan seksiä, kun ootte menny naimisiin. Häissä kaikki sukulaisetkin miettivät, että kohta nuo viettävät hääyön ja pelehtivät aamuun asti!

Oon ajatellut samaa kuin ap ja myös tätä. Jos seurustelisin, en kehtaisi mennä naimisiin enkä olla raskaana. Kuvittelen myös muut naimisiin menijät/vauvojen äidit harrastamassa seksiä ja monesti mietin että nuokin, voi herranjestas mikä näky varmasti ovat. Tottakai ajattelen että minustakin ajateltaisiin samalla tavalla.

Vierailija
35/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta. En itse ole vielä edes raskaana, mutta ajattelen ihan kuten ap:kin. Ja mulla kyllä tulee raskaudesta ensimmäisenä mieleen, että seksiä on harrastettu.:D

Vierailija
36/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin vähän ymmärrän. Minulla tämä ajatus on koskenut vain minun vanhempiani - nyt ne tietää että me on harrastettu seksiä!!

Mutta niillä onkin ollut aika epäluonteva suhtautuminen seksiin liittyvissä asioissa. No, parhaansa yrittivät. Yritetään sitten paremmin omien lasten kanssa..

Vierailija
37/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan tuosta mennä juttelemaan jonnekin? Jos on noin kietoutuneita ajatusmalleja seksuaalisuuden ympärillä, niin se voi vaikeuttaa loppuraskauden ja synnytyksen hoitoa. Ja pahimmillaan heijastuu myöhemmin lapsiin. Vanhemman sairas suhtautuminen seksuaalisuuteen voi vahingoittaa lasta syvästi ja vaikeuttaa hänen myöhempiä ihmissuhteitaan ja jopa sitten aikanaan hänen suhdettaan omiin lapsiinsa. Älä pistiä vahinkoa kiertämään sukupolviksi eteenpäin vaan hae ajoissa apua.

En mä koe tätä minään ongelmana, enkä mielestäni suhtaudu kieroutuneesti seksuaalisuuteen itsessään. Ei mua hävetä tän aihepiirin jutut lainkaan kotona miehen seurassa, ei myöskää läheisten ystävien seurassa ja niilleki voin hyvin puhua. Mut auta armias jos tajuun et joku mulle tuntematon tai puolituttu, tai joku mua vanhempi sukulainen tai miehen sukulainen (jomman kumman vanhemmat, tädit, sedät) ihminen tietää/arvaa et oon harrastanu seksiä nii meinaan vajota maan alle...

ap

Vierailija
38/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällanen samanlainen aloitus on ollu täällä aiemminkin.

Niin on, nimittäin mun aloittama keskustelu! 😂 Luulin että tää on se ja noussut vaan takas pinnalle. En siis ole ap.

Vierailija
39/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mieti kun kerrot että oot vaikka rv12 , niin muut voi oikeen laskea että 12 viikkoa sitten se tapahtui. 😂

Vierailija
40/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap:ta. En itse ole vielä edes raskaana, mutta ajattelen ihan kuten ap:kin. Ja mulla kyllä tulee raskaudesta ensimmäisenä mieleen, että seksiä on harrastettu.:D

Voijei apua, toivottavasti et vaan nää mua missää kadulla :o. Hyh, mun mahareppu on sitten vaan kaljamaha eikä mikään sukuelinten hinkkailun tuotos!! :D Mä ajattelen siis myös ite samoin muista ihmisistä jotka nään raskaana ja siks oletan myös et muut ajattelee noin musta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi