Jos pikkujouluissa firmasi isoin pomo ehdottaisi lähempää tuttavuutta
Ryhtyisitkö?
Vaikuttaisikoo asiaan pomon sukupuoli?
Kommentit (22)
Kyllähän se vaikuttais. En näet oo lepakko.
V##uttaisi, koska sehän kertoisi, että näytän helpolta nakilta.
Mua ei rahalla osteta. Olkoot vaikka kuningas, mutta ei kiitos, jos raha/ammatti edellä esittäydytään ja pää on tyhjää täynnä.
Ryhtyisin, mutta vasta seuraavana arkipäivänä töissä sanoisin, että kerropas nyt "äidille" huolesi ja murheesi. Pomo on nimittän 41 v ja minä 63 v. Sukupuolella ei olisi merkitystä
Nauraisin. Ihan päin naama varmaan.
Ei mulle kukaan semmoisia ehdottele.
Saisinko ylennyksen ja parempaa palkkaa? Mikäli niin kyllä. Sukupuolella ei väliä. N27
Juu en lähtis vaikka mukava mies onkin..liian vanha ja meillä ei ees isoin pomo päätä henkilöstöasioista
Sanoisin että kiitos, mutta ei kiitos; "houkutteleva ajatus, mutta huono idea, tiedät itsekin".
Pieni firma, tuttu pomo.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei rahalla osteta. Olkoot vaikka kuningas, mutta ei kiitos, jos raha/ammatti edellä esittäydytään ja pää on tyhjää täynnä.
Oot aika omituisessaa paikassa töissä, jos isoin johtaja on täynnä tyhjää. Ja jos sinä et tunne häntä esittäytymättä, ihmettelen myös, miksi olet töissä siellä?
En todellakaan, etsiköön huoransa muualta.
Firmani isoin pomo on 70 v nainen.
En usko, että ns läheisempää tuttavuutta haluan. Tunnen hänet kyllä ihan riittävän hyvin.
Olen itse firmani hallituksen jäsen, ja tämä isoin pomo toimii hallituksen alaisuudessa. Olisi aika epäkorrektia edes ehdottaa läheisempää tuttavuutta, sekä minulta että häneltä.
Ottaisin pomolta suihin ja antaisin maistaa tiukkaa kakkosreikääni. Saisi myös nuolla ihania posliini palluroitani.
Juuei. Kotiväki ei tykkäis, enkä tykkäis minäkään. Oletettavasti tässä haetaan tilannetta että tutustumisesta seuraisi ammatillisia etuja? Ne vaan olis jakorasialla suht löysissä kantimissa. Kerran hyppäät korkeammalle reittä pitkin, samaa väylää joudut jatkossakin käyttämään kun ei siellä lakanoiden välissä työkokemus ja oppiarvot kartu.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin pomolta suihin ja antaisin maistaa tiukkaa kakkosreikääni. Saisi myös nuolla ihania posliini palluroitani.
Jos sulla on posliinipallurat lienet mies. Mikä siis on sun ykköreikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti tässä haetaan tilannetta että tutustumisesta seuraisi ammatillisia etuja?
Miten niin oletettavasti? Ihan itse teit tuollaisen oletuksen. Hyvin voi jollakulla olla myös puoleensavetävä pomo, tai vaan puutteenalainen yksityiselämä?
Itselläni on oikeastaan tämä tai nuo molemmat tilanteet. Mutta en silti välttämättä kehtaisi sitä isojohtajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on posliinipallurat lienet mies. Mikä siis on sun ykköreikäsi?
Transu olen, pili katkaistu ja tilalle tehty pimppa. Pallot jätettiin sivuille.
Eipä kiinnosta se itseään täynnä oleva keskenkasvuinen rikas nulikka.
Varmaan vaan naurahtaisin kuivasti.