Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää katsoa itseä peilistä

Vierailija
18.11.2018 |

Olen 180/70 , mulla on isot reidet, iso takapuoli ja suuret tissit, jotka roikkuvat, koska ovat niin isot (90 F) vihaan itseäni, koko kehoani. Haluaisin olla max 170cm, hoikka, pienirintainen nainen, kuten muutkin nuoret. Tunnen itseni vanhaksi 50-vuotiaaksi, vaikka olen 25v. Mietin, miltä kehoni näyttää vanhempana, kun se on nyt jo toivoton. En uskalla hankkia lapsia, koska pelkään muuttuvani vielä kauheammaksi raskauden ja synnytysten jälkeen. Olen laihduttanut 8 kiloa, mutta kilot eivät esimerkiksi lähde takapuolesta ja rinnoista millään. Onko mitään vinkkejä, millä saisi itsestä kauniimman näköisen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sinut joku silti ottaisi

onhan nuita paljon naimisissa jotka on ihan tavallisen näköisiä, pienine muotovirheineen

Vierailija
2/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma. Olen tosin ikäisesi mies, mutta ulkonäköpaineet on silti ihan karmivat. Ei ole meikäläisellä miehekästä ja jykevää leukaa, isoja hauiksia tai upeaa sixpackia. Eikä ole sänkykamarihymyä tai säihkysilmiä. Lihaksiahan saisi kuntosalilta, mutta ei valitettavasti kiinnosta sitten yhtään mikään raudan pumppaaminen muiden pällisteltävänä. Se on mentävä näillä mitä on, ja keskityttävä johonkin muuhun kuin parisuhteen metsästämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman huippumallit eli maailman tavoitelluimmat naiset ovat sinun pituisiasi, joten en näe siinä ongelmaa.

Vierailija
4/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot rinnat ja takapuoli ovat juuri niitä ominaisuuksia, joista ihmiset maksavat maltaita.

Vierailija
5/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama homma. Olen tosin ikäisesi mies, mutta ulkonäköpaineet on silti ihan karmivat. Ei ole meikäläisellä miehekästä ja jykevää leukaa, isoja hauiksia tai upeaa sixpackia. Eikä ole sänkykamarihymyä tai säihkysilmiä. Lihaksiahan saisi kuntosalilta, mutta ei valitettavasti kiinnosta sitten yhtään mikään raudan pumppaaminen muiden pällisteltävänä. Se on mentävä näillä mitä on, ja keskityttävä johonkin muuhun kuin parisuhteen metsästämiseen.

Huh huh mikä marttyyrivuodatus. Mene vaikka prismaan katselemaan pariskuntia niin näet että ihan kaiken näköiset ja kokoiset on parisuhteissa, eikä mikään leuan muoto todellakaan ole sille este. Rasittava luonne sen sijaan on (ei kaikille sekään).

Vierailija
7/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensimmäisenä laittaisit itsetunnon kohdilleen ja olisit ylpeä toimivasta kropastasi.

Vierailija
8/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ensimmäisenä laittaisit itsetunnon kohdilleen ja olisit ylpeä toimivasta kropastasi.

Mutta kun en pidä siitä. En haluaisi olla iso. Se, että sinun mielestäsi olisin hyvä tällaisena ei tarkoita, että rakastaisin itseäni tällaisena. 180cm iso nainen ei todellakaan ole se, millaisena haluan nähdä itseni🙄

Vierailija
9/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Onneton naishalveksintaprovo.

Vierailija
10/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole syntyneet sellaisiksi mitä haluaisimme ja jokaisen ihmisen on se hyväksyttävä. Toisilla hyväksyttävää on enemmän ja toisilla vähemmän, mutta jokaisen on sovinto itsensä kanssa omasta kehostaan tehtävä. Aina ei voi olla sama kuin ihanteensa.

Vierailija
11/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja ruma ujo sinkkumies. En katso mielelläni kuvia itsestäni, mutta silti minulla on omanarvontunnetta. Ehkä en saanut parhaita kortteja, mutta minulla on kuitenkin elämä aika hyvällä mallilla.

Vierailija
12/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman huippumallit eli maailman tavoitelluimmat naiset ovat sinun pituisiasi, joten en näe siinä ongelmaa.

No huh huh. Ihan hyvä että haluat tsempata APta, mutta tuo nyt ei pidä laisinkaan paikkansa, "maailman tavoitelluimmat". Huippumallit ovat naisten ja homo-Lagerfeldien valitsemat. Naiset vaalivat pituutta, ei miehet.

Silloin kuin miehet pääsevät valitsemaan, tulee muunlaisia. Esim IG-fitness tähdet ja pokestarat.

That said, 180/70 ei ole mikään paha, seksikkäin nainen kenen kanssa olen ollut, oli 182/70. Hänen pituudesta ei ollut haittaa eikä hyötyä, muut asiat vaikuttivat. Kumppanien pituus on vaihdellu välillä 150-183. Paino 45-75kg.