Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvauskeskuslääkärit ei tutki kunnolla

Vierailija
18.11.2018 |

Vituttaa kun pitää uudestaan ja uudestaan rampata saman vaivan takia, kun eivät tutki kunnolla tai eivät määrää eteenpäin tarvittaviin tutkimuksiin. Ja kun vaiva on vielä sellainen ettei se mitään kuvitelmaakaan voi olla. Ilmeisesti kuitenkin väkisin haluavat mieluummin pitää luulotautisena kuin auttaa. Hermot menee ja ei ole rahaa yksityiseen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen lääkärin luona olet käynyt ja kuinka monessa eri terveyskeskuksessa?

Musta on noloa mennä arvostelemaan kaikki muutaman käynnin ja kokemuksen varjolla.

Vierailija
2/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tutkimusta et saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno meilläkin terveysasemalla. Pantataan viimeiseen saakka tarpeellisia tutkimuksia, reseptejä ja lähetteitä. Moni ei jaksa tapella, vaan kääntyy joko yksityisen puoleen tai jättää oireensa tutkimatta ja hoitamatta.

Ja en todellakaan tarkoita, että potilaat vinkuisivat turhien antibioottireseptien perään tai vaatisivat google-diagnoosin perusteella tietokonetomografioita ja tähystyksiä. Toki näitäkin on mutta sitten on myös niitä, joiden oireita ei oteta tosissaan ja käännytetään terveysaseman ovelta.

Vierailija
4/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin tutkitaan. Oli anemia ja järkyttävä kasa kaiken maailman tutkimuksia saman tien. Rautainfuusiota, hirveästi labroja, vatsan tähystyksiä, ulostenäytteitä, lähete terveydenhoitajalle tsekkaamaan oma ruokavalio ja vielä on lisää tiedossa mikäli ei näillä selviä.

Vierailija
5/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen!

Vierailija
6/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytyy käyttää yksityistä, kun tiedän että ei pääse terveyskeskukseen tarpeeksi nopeasti. Onneksi on varaa.

Vierailija
7/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys?

Vierailija
8/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia terveyskeskuksista. Tosin en tee itse etukäteen google-diagnoosia ja vaadi sen vahvistamista lisätutkimuksin.

Vierailija
9/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni työterveydessä ei tutkimus ole yhtään parempaa. Lähetettä laboratorioon osataan tehdä, mutta mitään fyysistä tutkimusta ei. Minulla on polvet melkoisen baskana. Yksikään työterveyslääkäri ei ole sormellaan koskenut kumpaankaan polveen ja kokeillut onko siellä lumpiot tai umpiot paikoillaan.

Vierailija
10/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia. Sain diagnoosin eräästä sairaudesta tänä kesänä ja en voi kuin kehua tämän kaupungin toimintaa. Sairaus selvisi sattumalta, kun ohimennen toisen asian yhteydessä valittelin laihtuneeni viime vuonna (en edes tämän vuoden puolella!!) muutaman kilon. Lääkäri laittoi verikokeisiin ja tulosten perusteella määrättiin lisää tutkimuksia. Olen kesän ja syksyn aikana käynyt 4 kertaa ultrassa, pari kertaa sydänfilmissä, 2 eri alan erikoislääkärillä keskussairaalassa, vienyt näytteitä labraan useita kertoja ja käynyt verikokeissa 10 kertaa. En voi kyllä moittia meidän kaupungin terveydenhoitoa. 

Vierailija
11/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni työterveydessä ei tutkimus ole yhtään parempaa. Lähetettä laboratorioon osataan tehdä, mutta mitään fyysistä tutkimusta ei. Minulla on polvet melkoisen baskana. Yksikään työterveyslääkäri ei ole sormellaan koskenut kumpaankaan polveen ja kokeillut onko siellä lumpiot tai umpiot paikoillaan.

Työterveyksiäkin on varmasti erilaisia. Minut on kuudessa vuodessa lähetetty kiireellisenä lähetteellä päivystykseen, reumapolille, ortopedillä ja neurologille. On ultrattu, otettu verikokeita ja kirjoitettu a ja b lausuntoja.

Vierailija
12/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivojen kanssa ei kannata mennä lääkäriin ollenkaan,ne kuuluu elämään.

Vierailija
13/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee, sanoi vanha kansa. Pitää edelleen paikkansa. Jos nimittäin on todellista vikaa eikä vain luulottelua. Mulla oli yksi sukulainen, joka ramppasi terveyskeskukset, yksityiset lääkärit ynnä muut eikä kuulemma saanut "oikeaa" diagnoosia. No aikanaan selvisi, että kyse oli jo silloin alkavasta muistisairaudesta, joka ei aluksi paljastunut, koska muisti alkuun pelasi ja ko. henkilö osasi myös terästäytyä tilanteissa, joissa sairaus muuten ehkä olisi jo havaittu. Mutta osasi sumuttaa alan ammattilaisiakin aika pitkään.

Vierailija
14/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes kertoa mitä itse olen kokenut Vantaalla terveyskeskuksessa kukaan ei uskoisi ja pitäisi minua trollina,niin nöyryyttävää toimintaa,laittavat kaiken maailman pilleri purkkien kanssa kotiin vaikka tauti olisi vaatinut sairaalatasoisisia toimenpiteitä!!

Vierailija
15/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhanen :)

Vierailija
16/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi ferritiinin mittaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän