Miten naiset reagoitte jos joku mies on ihastunut teihin?
Miten naiset reagoitte jos joku mies on ihastunut teihin?
Kommentit (60)
Onneksi en ikinä kerro tunteistani naisille. Eipähän tarvitse kenenkään ahdistua tai ällöttyä.
21 vielä: jos joku tietää Irinan Koko kuva nimisen biisin niin jotenkin samaistun siihen:
Ajattelen, että jotenkin ”huijaan” ulkokuorellani miehiä ja todellisuudessa he joutuvat pettymään minuun, kun saavat tietää lisää. En siksi tykkää, että kukaan kiinnittää huomiota.
En reagoi mitenkään. Varsinkin jos tunkee tekemään tikusta asiaa tai pyytää treffeille, kieltäydyn asiallisesti ja jatkossa kierrän tyypin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Tämä oli varmasti rehellinen vastaus ja kertoo sen miksi sinkkuja on paljon, Suomessa rikkaita tai miljonäärejä ei ole kovin monia, niistä jotka ovat käydään kovaa kilpailua, sillä se helppo elämä kiinnostaa monia naisia.
En tiedä. Exän lisäksi ei kukaan ole ollut kiinnostunut. Taidan olla aika suohirviö.
Kukaan ei ole ollut ihastunut minuun koskaan, olen rumilus ja ällö.
Varattu oon. Suhtaudun siis kuten muihinkin ihmisiin ympärilläni. Kohteliaasti ja pysyttelen käsivarren mitan päässä. En tee asiasta numeroa ellei ihastunut itse järjestä kohtausta.
Koen tilanteen vastenmielisenä, ja alan vältellä kyseistä henkilöä kunnes hän unohtaa ihastumisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Tämä oli varmasti rehellinen vastaus ja kertoo sen miksi sinkkuja on paljon, Suomessa rikkaita tai miljonäärejä ei ole kovin monia, niistä jotka ovat käydään kovaa kilpailua, sillä se helppo elämä kiinnostaa monia naisia.
Se oli vitsi, senkin pölö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vitsi, senkin pölö.
Huumorin kautta nolommat totuudet tulee esille. Narri on aina ollut ainoa, joka saa lausua totuuksia.
Olen sinkku ja tyytyväinen siihen. Vaikean suhteen ja riitaisan eron jälkeen saa olla melkoinen tyyppi, että viitsin enää katsella saatika lapseni elämään päästää. Jos huomaan joltain mieheltä ihastusta oraavan, torppaan, mutta olen tehnyt sen nätisti. Alkanut välttelemään tilanteita joutua kahden. Olen ollut ystävällinen, mutta pyrin olla antamatta mitään singaaleja siihen suuntaan, että romanttisessa mielessä kiinnostaisi.
Jos itse en ole kiinnostunut niin tuon sen ilmi nätisti.
Jos olen kiinnostunut niin koitan näyttää sen myös itse. (Katselen silmiin, hymyilen, saatan mennä tuppisuuksi kun tulee viereen vaikka nautin tilanteesta, hymähtelen toisen heitoille jne) Toisin sanoen koitan myös tuoda ilmi sille miehelle oman kiinnostukseni jos tunne vaikuttaisi olevan molemmin puolista.
Kyllähän niitä tuijottelijoita on aina ollut. Etenkin töissä. En mene samaan ruokapöytään enkä istu tuijottajan 2viereen kokouksessa.
Sitten on niitä jotka tutustuvat reilusti eivätkä tuijottele. Ne ovat parhaita. Yhteen sellaiseen olen vähän ihastunutkin, tosi sydämellinen ja hauska tapaus.
Sinkku olen.
Olisi kiva tietää miten miehet käyttäytyisi vastaavassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää miten miehet käyttäytyisi vastaavassa tilanteessa
Eihän sitä enää tapahdu, mutta nuorena tuli koettua, vaikka silloin ei aina edes tajunnut. Överimmille yrityksille, jos tuli vitsin muodossa nauroin mukana mutta yritin olla antamatta vihreää valoa ja hain etäisyyttä. Ronskeimmille jotka tarrasivat haaroista kiinni, tai perseestä, tai yrittivät halia ja suudella, no, poistuin läheisyydestä nopeasti. Kerran mökkibileissä työnsin stringeihin+liiveihin pukeutunutta nuorta neitoa fyysisesti sängystä pois, kun kömpi seuraani kun olin jo mennyt nukkumaan. Siellä se lattialla ehdotti, että tulee viereen vaan, ei tarvitse tehdä mitään. Nope, ei kiitos.
Nyt kun tuommoista ei tapahdu koskaan, korkeintaan joku 5-10v vanhempi yrittää silmäpeliä kadulla tai metrossa, niin mietin kyllä tietyllä haikeudella, että olisi kai pitänyt takoa, kun rauta oli vielä kuuma. No, seuraavassa elämässä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu siitä, miten mies ihastumisensa osoittaa. Anna esimerkki.
esim pyytää ulos?
No juu. Tuo on varma merkki joo. Seurustelen, joten en tietenkään lähde, mutta kohtelias pyrin olemaan tietysti! Ja kerron kyllä seurustelevani.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ystävällinen ja kohtelias, ja kun joudun antamaan pakit (olen varattu) teen sen aina kauniisti ja arvostavasti. Katson silmiin, kiitän rohkeudesta ja kerron arvostavani miestä että laittoi itsensä likoon kun tuli kysymään. Lusäksi sanon jotain kannustavaa tyyliin olet niin ihana että joku saa sinusta upean kumppanin.
Olen baarissa seurannut miten nuoret naiset torjuvat miehiä ja se on tosi julmaa :(. Tyyliin painu v*ttuun urpo! Tai suoraan loukataan joson hyi mikä läski, mitä oikein luulet itsestäsi?
Jos joku näkee sen vaivan ja rohkeuden että pyytää treffeille niin vähintä mitä naisen pitäisi tehdä on olla kohtelias ja kunnioittava mikäli joutuu torjumaan.
Tämä on kyllä upeaa ja suoraselkäistä toimintaa! Hyvä!
Juoksen karkuun ja pyydän pysymään kaukana minusta.
Ajattelen mielessäni: ”Etkö ymmärrä, että olen jo lähemmäs nelikymppinen. Minulla on kaksi lasta ja näiden vaatteiden alla kroppani on sen mukainen. Katsele ikäisiäsi.”
Oikeasti sanon kiitos ja ei ystävällisesti. Näytän kasvoista nuoremmalta kuin olen ja se on aiheuttanut kaikenlaista hämminkiä.