Miten naiset reagoitte jos joku mies on ihastunut teihin?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Näytän tissini ja raotan haaraani.
Siis näytät manboobsit ja katkaravun. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kostumalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse en ole kiinnostunut niin tuon sen ilmi nätisti.
Jos olen kiinnostunut niin koitan näyttää sen myös itse. (Katselen silmiin, hymyilen, saatan mennä tuppisuuksi kun tulee viereen vaikka nautin tilanteesta, hymähtelen toisen heitoille jne) Toisin sanoen koitan myös tuoda ilmi sille miehelle oman kiinnostukseni jos tunne vaikuttaisi olevan molemmin puolista.
Silmäpeliä siis,
johtaako ikinä mikään kivaan? Treffeille vaikka ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Tämä oli varmasti rehellinen vastaus ja kertoo sen miksi sinkkuja on paljon, Suomessa rikkaita tai miljonäärejä ei ole kovin monia, niistä jotka ovat käydään kovaa kilpailua, sillä se helppo elämä kiinnostaa monia naisia.
Heitin tuon lähinnä vitsiksi. Sori, että meni ohi. En kyllä rahan takia viitsisi ketään tapailla, vaikka olisi kuinka rikas. Arvostan liikaa omaa elämääni ja vapauttani tehdä mitä haluan, jotta voisin myydä sen pois. Olen omillani toimeentuleva, joten senkään vuoksi ei kiinnosta toisten rahat. Enemmin olen itse hyvä saalis jollekin tyhjätaskulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Tämä oli varmasti rehellinen vastaus ja kertoo sen miksi sinkkuja on paljon, Suomessa rikkaita tai miljonäärejä ei ole kovin monia, niistä jotka ovat käydään kovaa kilpailua, sillä se helppo elämä kiinnostaa monia naisia.
Heitin tuon lähinnä vitsiksi. Sori, että meni ohi. En kyllä rahan takia viitsisi ketään tapailla, vaikka olisi kuinka rikas. Arvostan liikaa omaa elämääni ja vapauttani tehdä mitä haluan, jotta voisin myydä sen pois. Olen omillani toimeentuleva, joten senkään vuoksi ei kiinnosta toisten rahat. Enemmin olen itse hyvä saalis jollekin tyhjätaskulle.
Häkki se on kultainenkin häkki.
Se riippuu ihan siitä, kuka se mies on ja miten hän ihastuksensa ilmaisee, tai ilmaiseeko ollenkaan.
Riippuu miehestä ja miten mies käyttäytyy.
Juoksen karkuun, ghostaan täysin, estän somessa. Ei enää suhteita minulle, kiitos!
Ei naisille kannata mitään ihastumisia kertoa. Siitä saa vaan särkyneen sydämen.
Vierailija kirjoitti:
21 vielä: jos joku tietää Irinan Koko kuva nimisen biisin niin jotenkin samaistun siihen:
Ajattelen, että jotenkin ”huijaan” ulkokuorellani miehiä ja todellisuudessa he joutuvat pettymään minuun, kun saavat tietää lisää. En siksi tykkää, että kukaan kiinnittää huomiota.
Vau, kuin omat ajatukseni! Tuo biisi saa itkemään, olen kaivannut pitkään miestä rinnalle, mutta en kestä sitä pettymystä kun ei kelpaakaan miehelle.
Tilanteen mukaan. Ikäiseni, kiinnostava ja viehättävä mies, niin joko ihastun tai saan uuden ystävän.
Minua selkeästi vanhempi ja/tai ahdisteleva mies, niin en ilahdu.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen mukaan. Ikäiseni, kiinnostava ja viehättävä mies, niin joko ihastun tai saan uuden ystävän.
Minua selkeästi vanhempi ja/tai ahdisteleva mies, niin en ilahdu.
Sama!
Jos on oikea kultakimpale, saatan kelputtaa.
Muutoin esim töissä, pidän kirjaa tuijotteluista ja viimeistään jos saan meilin tai Skype-viestin, niin jos suinkin on mtään yhtään epäasiallista tai vaikka esineellistäväksi tulkittavaa, käräytän HR:lle ja toivon miehelle kirjallista varoitusta.
Onneksi meillä on nollalinja, pari urpoa on jo saanut varoituksen.
Mä olen KERRAN paljastanut ihastukseni. Onneksi nainen oli tosi mukava ja suhtatui hyvin vaikka olikin yksipuolista. Sain jopa halauksen ja suukon poskelle! Sattui silti.
Tämän jälkeen vain ns tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse en ole kiinnostunut niin tuon sen ilmi nätisti.
Jos olen kiinnostunut niin koitan näyttää sen myös itse. (Katselen silmiin, hymyilen, saatan mennä tuppisuuksi kun tulee viereen vaikka nautin tilanteesta, hymähtelen toisen heitoille jne) Toisin sanoen koitan myös tuoda ilmi sille miehelle oman kiinnostukseni jos tunne vaikuttaisi olevan molemmin puolista.
Silmäpeliä siis,
johtaako ikinä mikään kivaan? Treffeille vaikka ?
No mä en helposti kiinnostu joten ei ole kokemusta asiasta pahemmin xD Mutta yhden kerran johti "treffeille"
Vaikea kuvitella moista tilannetta kun ei ole tähänkään mennessä (30 v) tapahtunut.
Vähintäänkin olen imarreltu jos ihastunut mies on jotakuinkin normaali ja osoittaa ihastumisensa normaalilla tavalla. Muutamankin kerran on päässyt käymään niin että kun minuun ihastunut mies on ollut pidemmän aikaa minua kohtaan todella ystävällinen ja huomaavainen, mutta ei kuitenkaan yli-innokas, olen huomannut itsekin ihastuneeni. Sitten asiat ovat vain jotenkin jämähtäneet, itse en uskalla sanoa asioita suoraan vaan odotan että mies joka koko homman on aloittanut, ilmaisee suoraan ne todelliset tunteensa. Jos mies ei tätä tee jää asia sikseen ikävä kyllä.
Nuorempana oli pakko tylyttää enemmän, nuoret naiset saavat niin paljon ja niin ällöttäviä lähestymisyrityksiä että niihin on parempi vastata mahdollisimman tylysti ellei halua hyvin sitkeää ihailijaa roikkumaan.
Ei noita oo ollut riesaksi asti = ei yhtään
riipppuu onko komea/omaa silmää miellyttävä ja mikä luonne.