35-45 vuotiaat miehet tinderissä
Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta tinderiin liittymisestä. Olen ollut jo hyvän tovin sinkkuna ja toiveissa olisi ihan oikea parisuhde. Mielikuva tinderistä on kuitenkin melko negatiivinen, että sieltä etsitään vain yhden yön seuraa tai aina odotetaan jotain parempaa. Kertokaa tietävät, minkälaisia miehiä tinderistä löytyy, kun puhutaan 35-45 vuotiaista miehistä.
Toki varmasti löytyy erilaisia miehiä ja erilaisilla tavoitteilla. Kaipaisin jonkin laisen yleiskuvan tinderiä käyttävistä, ehkä sitten uskaltautuisin myös itse kokeilemaan.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on tunteeton, kulahtaneita keski-ikäisiä sisältävä sovellus, jossa tuskin kohtaa ketään aidosti toista löytää ja kohtaa.
Taitaa kertoa enemmän persoonasta peilissä, kuin todellisuudesta noin katkera vuodatus?
Mutta kyllä sieltä rakkautta(kin) löytyy. Muutaman kerran ehdin käydä treffeillä ja kaikilla oli suhde mielessä. Oman rakkaani löysin sieltä myös.
M40
Yllättäen olikin alle 25 vuotias. Miksi et etsinyt oman ikäistäsi? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska tuskin siinä luonne tai ulkonäkö niin paljon muuttuu?
Mistäs tuo 25 tuli?? Ihan saman ikäinen, eronnut ja pari lasta myös edellisestä avioliitosta. Eli sama elämäntilanne molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ikää 37, eli mahdollisuudet oman ikäluokan miehiin on olematon. Taidan jatkaa pohdintaa tinderiin menemisestä.
Terveisin, ketjun aloittanut
Ja miksi näin? En nyt usko olevani mikään kummajainen tai lumihiutale, mutta kyllä minä etsin sitä loppuelämän suhdetta ihan oman ikäisistä naisista. Ja ei se ota jos ei annakaan.
Terveisin, suhteen sieltä löytänyt mies (eronnut, lapsia).
Sellaisen kuvan sain aiemmista viesteistä ja varmasti omat ennakkoluulot tinderistä vaikuttivat kommenttiini myös. Kiitos näkökulmastasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ikää 37, eli mahdollisuudet oman ikäluokan miehiin on olematon. Taidan jatkaa pohdintaa tinderiin menemisestä.
Ja miksi näin? En nyt usko olevani mikään kummajainen tai lumihiutale, mutta kyllä minä etsin sitä loppuelämän suhdetta ihan oman ikäisistä naisista. Ja ei se ota jos ei annakaan.
Ei kukaan mies halua itsensä ikäistä tai vanhempaa naista halua vakavaan suhteeseen. Etköhän sinäkin kohta petä naistasi nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että joihinkin palkataan vastaajat valeprofiililla?
Joo, mutta ei Tinderiin, koska sillä on jo niin iso käyttäjäkunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta tinderiin liittymisestä. Olen ollut jo hyvän tovin sinkkuna ja toiveissa olisi ihan oikea parisuhde. Mielikuva tinderistä on kuitenkin melko negatiivinen, että sieltä etsitään vain yhden yön seuraa tai aina odotetaan jotain parempaa. Kertokaa tietävät, minkälaisia miehiä tinderistä löytyy, kun puhutaan 35-45 vuotiaista miehistä.
Toki varmasti löytyy erilaisia miehiä ja erilaisilla tavoitteilla. Kaipaisin jonkin laisen yleiskuvan tinderiä käyttävistä, ehkä sitten uskaltautuisin myös itse kokeilemaan.
Olen nelikymppinen nainen tinderissä. Tuon ikäluokan miehistä vakavaa suhdetta etsivät ne tavallisen näköset miehet. Ne perusperunat. Ne tietävät ettei flaksi juuri käy, joten jos match tulee, niin sille takuuvarmasti kirjotetaan ja se koitetaan rengastaa.
Sit ne muutamat ton ikäset komistukset..ne ei haluu mtn vakavaa. Miksi haluisivat. Naisia riittää. Ne tapailevat myös nuorempia naisia. Kirjoittavat harvemmin matcheilleen.
Jep. Tuossa pitäisi nyt vaan tietää, onko AP valmis ottamaan peruspenat, eli tavalliset miehet tosissaan? Kun aina saa seksiä komeimmilta, kuin mitä saa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua itsensä ikäistä tai vanhempaa naista halua vakavaan suhteeseen. Etköhän sinäkin kohta petä naistasi nuoremman kanssa.
Nyt alkaa olla tunne, että lankesin ikiksen tai muun trollin ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen tinderissä. Tuon ikäluokan miehistä vakavaa suhdetta etsivät ne tavallisen näköset miehet. Ne perusperunat. Ne tietävät ettei flaksi juuri käy, joten jos match tulee, niin sille takuuvarmasti kirjotetaan ja se koitetaan rengastaa.
Sit ne muutamat ton ikäset komistukset..ne ei haluu mtn vakavaa. Miksi haluisivat. Naisia riittää. Ne tapailevat myös nuorempia naisia. Kirjoittavat harvemmin matcheilleen.
Toiset taas vaan eivät saa irtoseksistä pahemmin mitään irti, vaikka vientiä olisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt tinderiä ikinä, mutta olen N36, vasta eronnut ja deittailen M41, joka on hyvännäköinen ja mahtavassa kunnossa, mukava ja hauska. Ei valittamista :)
Eipä kannata tinderiin mennä. Samat tyypit pyörii myös tuolla tosi elämässä. Jos teidän on tarkoitus kohdata, tulette kohtaamaan. Tinderi on sellaista väkinäistä rakkauden tekemistä. Yleensä vain seksi suhteita.
Ystäväni ex mies meni tinderiin heti erottuaan ja löysi samantien "rakkauden". Esittää uudelle naiselle olevansa jotain muuta, kuin on. Välittävä isä, ei todellakaan! Hänellä on valtavat taloudelliset sotkut ja kaikki menneisyyden asiat hoitamatta. Vielä ne pomppaa eteen.
Me ystävät olemme nähneet millainen mies oikeasti on. Hän on kaksinaamainen julma tyranni. Mutta osaa esittää erittäin sympaattista ja miellyttävää.
Mutta tinder, se on uusi mahdollisuus psykopaateillekin. Sieltä voi elämänsä pilannut mies löytää lapsettoman sinisilmäisen naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas aloittaja jätti oman ikänsä pois. Jos on 18-25 niin voi löytää seuraa 35-45 ikäisistä. Itse olen 38 enkä todellakaan ikinä saisi alle 55 ikäistä, ehkä tuurilla jonkun 50 vuotiaan. Ja ihan normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellisesti pukeutuva ja osaan keskustella vaikka mistä.
Mä olen 44 ja mun miesystävä on 30 (oli itseasiassa 29 vielä kun tavattiin). Eli menin alle ton "maagisen" 35-45 ikähaarukan ja heti tärppäsi! Noi neljääkymppiä lähentelevät on yleensä kakkoskierroksella tai jonkun ikäkriisin kourissa, mutta sitä nuoremmat ovat vielä ekalla kierroksella ja siinä vaiheessa elämää, että kepeämmät ihmissuhteet on koettu ja nyt haetaan sitä "vakavasti otettavaa" partneria, jonka kanssa pystyy oikeasti kypsään ihmissuhteeseen vailla mitään naisen nuoresta iästä johtuvien epävarmuuksien tuomia draamoja.
Kun olen vielä lapseton enkä haluakaan ikinä lapsia, ja mies ajatteli samoin, niin match made in heaven.
En muuten enää huolisi edes omanikäisistä, joistain viisikymppisistä papoista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas aloittaja jätti oman ikänsä pois. Jos on 18-25 niin voi löytää seuraa 35-45 ikäisistä. Itse olen 38 enkä todellakaan ikinä saisi alle 55 ikäistä, ehkä tuurilla jonkun 50 vuotiaan. Ja ihan normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellisesti pukeutuva ja osaan keskustella vaikka mistä.
Naamassa lienee vika sitten?
Itse löysin 37-vuotiaana 192 cm pitkän korkeakoulutetun, liikunnallisen, vakitöissä olevan ja itseäni vuotta vanhemman miehen Tinderistä. Kihloissa ollaan.
Minä olen vähän pyöreäkin vielä, enkä pukeudu naisellisesti vaan neuleisiin ja farkkuihin :)
Mitäpä ajattelit menettäväsi jos menet Tinderiin? Sensijaan parhaassa tapauksessa löydät jotain kiinnostavaa.
No kerrotaan nyt sen verran että Tinderissä on kaikenlaisia miehiä. Jos odotat hunksien lihatiskiä niin miksi niin odotat?
Olen miettinyt Tinderiin liittymistä mutta jokakerta kun näitä käyttäjä kokemuksia lukee niin jätän menemättä. Jos baaritkaan ei kiinnosta, niin alkaa olemaan yksinäisyys loppuelämän melkoisen todennäköinen vaihtoehto. Olisihan se toisaalta mielenkiintoista testata Tinderissä omaa markkiarvoa. T: M40
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt Tinderiin liittymistä mutta jokakerta kun näitä käyttäjä kokemuksia lukee niin jätän menemättä. Jos baaritkaan ei kiinnosta, niin alkaa olemaan yksinäisyys loppuelämän melkoisen todennäköinen vaihtoehto. Olisihan se toisaalta mielenkiintoista testata Tinderissä omaa markkiarvoa. T: M40
Itse mietin pitkän aikaa ihan samaa ja sen jälkeen kun liityin niin onkin ollut ohjelmaa.
Ei siinä mitään häviä, anna mennä vaan. Tee se profiili kunnolla heti alkuun, niin saat hyvän startin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin paljon katkeroituneita ihmisiä ja trolleja, että haluavat väkisin lannistaa muita. Ihan oikeasti tämän palstan ulkopuolella ja jotkut myös tätä palstaa lukevat, kuten minä, ovat löytäneet kumppanin Tinderistä.
Tinder hämää. Käytännössä "kuvakauniit" pärjäävät, vaikka olisivat luonnossa rumia kuin synti.
Hyvä kysymys. Ehkä tätä on turhaa spekuloida koska en voi nähdä itseäni tinderin käyttäjänä. Swipettäminen ja kymmenien yhtäaikainen seuraaminen tuntuu "sieluttomalta" ajatukselta. Itse haluaisin tutustua rauhalliseen tahtiin yhteen ihmiseen kerrallaan enkä varmaan kestäisi ajatusta siitä että olisin yksi monesta. Muutenkin kaiken kuulemani perusteella tinder on luultavasti väärä paikka etsiä sopivaa kumppania itselleni.