Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vahva naisen tulee olla, että kykenee tositilanteessa puolustamaan itseään raiskaajia vastaan?

Vierailija
18.11.2018 |

Paljonko pitää nostaa penkistä, kyykyssä ja mavessa?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin heikko, mutta kerra yksi äijä yritti tarttua minun edestäpäin ja sai otteen käsistäni, mutta onneksi minulla oli kovat kengät ja potkaisin täysillä sääriluun puoleen väliin, niin ote irtosi kiroilun saattelemana ja hyvänä juoksijana pääsin karkuun, kun kaveri jäi hyppimään yhdellä jalalla kiroillen.

Ei se vahvuus vaan taidot.

Vierailija
2/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh 60kg penkki (mut mielellään 70kg)

Kyykky 100kg on ok

Mave 120-150kg ainaki

Rinnalleveto "RV" 80kg

T. Setä

Ps oma vaimo nostaa noi. Ei paree ryppyillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota siihen asti, että muna on esillä ja purista palleista kunnolla tai iske hampaat varteen. Ei kivin hirveästi voimaa tarvi

Vierailija
4/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sattuman kauppaa. Vahvakin mies tipahtaa kertalaakista jos raiskaaja on oikeasti päättänyt toteuttaa asiansa. Harvalla siviilillä on tarpeellista taistelukokemusta pärjätäkseen tositilanteessa. Kerran kun läppäsee siviiliä poskelle niin helposti alkaa jo itkua tihrustamaan ja menee veteläksi. Jostain itämaisten lajien harrastamisesta ja silloin tällöin salilla kyykkäämisestä saattaa saada vain valheellisen turvallisuuden tunteen.

Vierailija
5/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se massa vaan taidot ja säälimättömyys.

Minulla on keltainen vyö krav magasta, ja olen satavarma että tavisraiskuri katuisi yritystään. Suurena etuna on myös yllätyksellisyys, kun hyökkääjä luulisi iskevänsä helpon saaliin.

Vierailija
6/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kimppuun hyökätään, niin oletan kyllä mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Mikä tarve naisilla on näyttää että osaavat itsekin? Ensin pitää näyttää osaavansa kantaa itse kauppakassit ja nyt näytetään kuinka osataan itse lyödäkin. Onneksi islamin usko sallii mun olla nainen ja heikompi. 

Et vissiin koska liiku ulkona yksin? Tai no, tyhmä kysymys jos olet *uslimi.

Vierailija
7/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on auttanut se, että raiskaajat ovat olleet niin yllättyneitä kun olen taistellut raivoisasti vastaan. Ovat päästäneet menemään. Ilmeisesti yleisin reaktio on lamaannus ja uhri ajattelee että säilyy hengissä jos tottelee.

Ekan kerran olin vain 14. Olen aika pitkä kyllä. Miehiä oli kaksi. Taistelin kuin raivohullu olin niin mielettömän vihainen heille.

N32

Vierailija
8/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se massa vaan taidot ja säälimättömyys.

Minulla on keltainen vyö krav magasta, ja olen satavarma että tavisraiskuri katuisi yritystään. Suurena etuna on myös yllätyksellisyys, kun hyökkääjä luulisi iskevänsä helpon saaliin.

Juuri näin, silmäkuoppaan isketty peukalo hillitsee raiskausintoa kummasti.

Vierailija
9/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää heikot paikat: kohta kaulassa, ohimot, silmät, jalkoväli

Noihin ei tarvita voimaa. Pitää vaan olla nopea,

Vierailija
10/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla ohimot on käyttökelpoiset?

Vierailija
11/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kimppuun hyökätään, niin oletan kyllä mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Mikä tarve naisilla on näyttää että osaavat itsekin? Ensin pitää näyttää osaavansa kantaa itse kauppakassit ja nyt näytetään kuinka osataan itse lyödäkin. Onneksi islamin usko sallii mun olla nainen ja heikompi. 

Ja olet jo kotona tottunut hakkaamiseen ja raiskauksiin.

Vierailija
12/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä luu on ohuinta.

Vierailija
13/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.

Vierailija
14/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan minä ja tyttäret liikkua yksin. Käydään me kuitenkin harrastuksissamme ja kaupassa. Vastustan kuitenkin naisten sekaantumista väkivaltaan koska naisen elämä on arvokkaampi. Miehen kuuluu suojella naista.

Vierailija
15/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota on vaikea tietää un tilanteita ei oikein pysty harjoittelemaan, kun esim taistelulajissa tilanteet on niin erilaisia. Missään lajissa ei ole päällä käsilaukkua tai kaulahuivia joilla voi kuristaa uhria jne.

Vierailija
16/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä luu on ohuinta.

Joo mutta ei kai silti ohimoon lyömällä saa mitään aikaan. Muutenkin pitäisi pystyä vahingoittamaan niin pahasti että hyökkääjän keskittyessä kipuun pääsee itse karkuun. Muuten on vaarana että tyyppi suuttuu entistä pahemmin ja sitten on oma henki jo vaarassa pelkän raiskauksen sijaan. Mitenkähän toimisi pieni lakkapullo aina valmiudessa kädessä lenkillä? Jos sitä saa suihkutettua silmiin niin riittääkö taltuttamaan.

Vierailija
17/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan minä ja tyttäret liikkua yksin. Käydään me kuitenkin harrastuksissamme ja kaupassa. Vastustan kuitenkin naisten sekaantumista väkivaltaan koska naisen elämä on arvokkaampi. Miehen kuuluu suojella naista.

Koraanissa lukee että vääräuskoisia on raiskattava.

Vierailija
18/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.

Me naiset olemme heikompia. Miksi sitä on vaikeaa myöntää? Onneksi islam hyväksyy mut tällaisena. Uskonnon ulkopuolella naiset eivät osaa hyväksyä heikkouttaan ja kuvittelevat kamppailulajeilla tulleensa vahvoiksi. Meidän tyttärille ei mitään vahvan naisen mallia anneta. Tunnen itseni paljon vapaammaksi kun mulla on lupa olla nainen ja heikompi. 

Vierailija
19/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee siitä hyökkääjän voimasta ja nopeudesta. Onneksi itse olen varsin epäviehättävä niin ei ainakaan vielä ole kukaan mitään yrittänyt.

N28

Vierailija
20/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietää heikot paikat: kohta kaulassa, ohimot, silmät, jalkoväli

Noihin ei tarvita voimaa. Pitää vaan olla nopea,

Viimeaikoina noi jutut on ollu sellasia, että 3-5 miestä toteuttaa sen yhdessä. Sanoin vuosi sitten duunissa mihin kaikki tulee vielä menemään ja oikeassa olin. Toi meno on vasta alkusoittoa kaikelle.