Seksitön elämä
En ole harrastanut selksiä mieheni kanssa 15 vuoteen. En enää jaksa edes keskustella hänen kanssaan asiasta, koska se ei johda mihinkään. Hän ei osaa sanoa mitään syytä tähän ja tekeytyy marttyyriksi sanonalla, että kyllä voidaan harrastaa, jos sinä vaadit/haluat. En jaksa olla mikään vaatija eli en ole yrittänyt tehdä vuosiin mitään asian hyväksi. Olen yrittänyt puhua erilleenmuutosta, mutta sekään ei hänelle käy. Meillä on 16-vuotias tytär, joka vielä tehtiin yhdessä.
Olen kysynyt, kiinnostaisiko joku toinen nainen, mutta ei kiinnosta eikä mieskään. Ilmeisesti on jotenkin traumatosoitunut näissä asioissa, sillä on asunut lapsuutensa ja nuoruutensa Etelä-Pohjanmaalla lestadiolaisten vaikutusalueella.
Tällainenkin on eräänlaista avioliiton väkivaltaa. En kuitenkaan ole itsekään jaksanut hakea lohtua ulkopuolelta. Meitä on siis joka lähtöön.
Kommentit (22)
Halusin kyllä, mutta ei oo oikein ollut tilaisuuksia. Olen yrittänyt ehdottaa, että voisin muuttaa muualle työn takia eli toisella paikkakunnalla saisin tehdä, mitä haluaisin. Ehkä vielä odotan sitä, että tytär saa käytyä lukion.
Musta ei olisi kyllä mitään pettämistä, jos hakisin seksin muualta.
Vaimo valittaa ettei ole seksiä, mutta mitään ei ole valmis tekemään asia eteen eikä osoita siihen mitään kiinnostusta.
Eihän se noin päin olekaan pettämistä, jos nainen hakee seksin muualta kuin mieheltään. Sillon on, jos mies on samassa tilanteessa.
miksi olet lihottanut itsesi sellaiseen kuntoon että miehesi ei halua sinua?
Meillä mä yritin keskustella asiasta, mutta mies ei halua edes puhua siitä. Mä en enää jaksa edes puhua asiasta. On ikvää pakottaa toinen touhuun, josta se ei välitä.
Ei ole aiemmissa suhteissa tullut vielä eteen se, ettei mies haluaisi. Kyllä on ne hommat onnistuneet. Me olemme kaikki erilaisia.
No huh huh. Aikamoista jos vuosiin ei ole parisuhteessa seksiä. Meillä pisin ollut synnytyksen aikaan ehkä kuukausi.
Tauski-laulaja kirjoitti:
miksi olet lihottanut itsesi sellaiseen kuntoon että miehesi ei halua sinua?
En ole lihonnut yhtään siitä, kun tapasimme. Syy ei siis ole siinä. Miksei sitten hae seksiä muualta, jos oma muija ällöttää. Ei vaan ei edes mene firman pikkujouluihin. On aina vaan kotona vartioimassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noin päin olekaan pettämistä, jos nainen hakee seksin muualta kuin mieheltään. Sillon on, jos mies on samassa tilanteessa.
Ei oo pettämistä kumminkaan päin, jos tilanne on sellainen, ettei toinen halua tai kykene.
V.2015 jälk 2x seksiä. Sitäkin edelsi useamman vuoden "ehkä kerran-kaksi kuussa"-touhu.
Mies ei halua minua, tuskin muitakaan.
oltko ajatellut että miehesi voisi olla homoseksuaali?
Olet 15 vuotta odottanut, että tilanne muuttuu? Aika kärsivällistä :o Ottakaa vastuu omasta elämästänne! Turha odottaa, että itsekseen mikään muuttuu miksikään.
Seksi on välttämätön mutta ei riittävä edellytys hyvälle parisuhteelle.
Henry-thaimaasta kirjoitti:
oltko ajatellut että miehesi voisi olla homoseksuaali?
Kyllä olen. Taisinkin jo mainita, että olen sitä häneltä oikein kysynyt, mutta vastaa, ettei ole homo yms.
Sellasia ne jotkut vaan on. Hormonivajetta tai muuta vastaavaa puutetta, kyllä terve mies seksiä haluaa, ellei omalta niin edes joltain toiselta naiselta.
Sivuhuomautuksena, ettei e-p:lla paljoakaan lestoja ole, pohjoispohjanmaalla sitten sitäkin enemmän.
Eipä siinä mikään auta. On olemassa ilmeisesti ihmisiä, joita ei seksi kiinnosta. Se on heidän mielestään tarpeellista vain silloin, jos halutaan lisääntyä.
Ennen ainakin oli lainsäädännössä sellainen maininta, että aviopuolisoiden on velvollisuus harrastaa puolison kanssa seksiä. Jos ei sitä tehnyt, voi sen perusteella hakea avioeroa. Joskus seksi katsottiin niin tärkeäksi.
Mulle kävisi, että voisimme olla ystäviä ja asaisimme erikseen. Mies ei halua kuulla puhettakaan tästä. Ilmeisesti olen joku kulissi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla miltei sama tilanne.
Sama. Tosin seksittömyyttä "vasta" noin 7 vuotta kun suhde on tuoreempi. Aiemmin oli hellyyttä, nyt ei sitäkään. Itsetuntoni on nollassa. Ei ole pokkaa lähteä pokailemaan muita, mietin, että en kelpaa. Ja minulle on tullut niitä kiloja keski-iän myötä, tai pikemminkin vartalon muoto muuttunut. Ylipainoa kuitenkin maksimissaan pari kiloa. Sille kai voisin jotain, mutta vanhentuneelle naamalle en. Olen muuttunut todella vietävästä kolmekymppisestä, jota miehet riiasivat, näkymättömäksi ja värittömäksi keski-ikäiseksi. En varmaan todellisuudessa ole erityisen ruma, mutta varmasti mitäänsanomaton. Jos eroisin, ei kukaan mitäänsanomatonta kahden pienen lapsen äitiä haluaisi. Fakta.
No miehellä on monta sisarusta ja kyllä niitä ns uskovaisia siellä naapurustossa oli ja on.
Jotenkin hän on kyllä vinksahtanut, kun on tällainen. Ei hänelle kelpaa kukaan. Ei edes koskettele koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla miltei sama tilanne.
Sama. Tosin seksittömyyttä "vasta" noin 7 vuotta kun suhde on tuoreempi. Aiemmin oli hellyyttä, nyt ei sitäkään. Itsetuntoni on nollassa. Ei ole pokkaa lähteä pokailemaan muita, mietin, että en kelpaa. Ja minulle on tullut niitä kiloja keski-iän myötä, tai pikemminkin vartalon muoto muuttunut. Ylipainoa kuitenkin maksimissaan pari kiloa. Sille kai voisin jotain, mutta vanhentuneelle naamalle en. Olen muuttunut todella vietävästä kolmekymppisestä, jota miehet riiasivat, näkymättömäksi ja värittömäksi keski-ikäiseksi. En varmaan todellisuudessa ole erityisen ruma, mutta varmasti mitäänsanomaton. Jos eroisin, ei kukaan mitäänsanomatonta kahden pienen lapsen äitiä haluaisi. Fakta.
Sama juttu, tuskin sitä olisi niin ottajia.
Kuitenkin on jotenkin rankkaa asua saman katon alla miehen kanssa. Kyllä tosiaan sitä ajattelee, ettei kelpaa kenellekään. Samassa veneessä taitaa olla aika moni.
Haet seksin muualta ja ukko vaihtoon.