Lola Odusoga veti herneen nenään kun sai soiton laihdutusohjelmista.
Kommentit (226)
Silikonirinnat saa ihmisen näyttämään lihavammalta, normaalisti rinnoistahan suuri osa on kuitenkin rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Silikonirinnat Lolan tekee niin lihavan näköiseksi. Kuten kaikki jätti-isot rinnat. Mielelläni olen näin keski-ikäisenä hieman pienempitissinen, hämää vähän pienemmäksi mitä oikeasti onkaan :))
Tuo on totta, silikonit tekee olemuksen sellaiseksi "maatalon emäntämäiseksi" iän myötä :)
Lola on yli 40-v ja kaunis nainen.
Ai tuo oli Lola. minä luulin että laulaja Bianca Morales.
Olen normipainoinen nainen 50v
On pieni pömppis, osteoporoosi ja en oo koskaan kuntoillut
Jos joku lupais personaltreenerin, ruuat valmiiksi laitettuna ja vatsanpeitteiden korjausleikkauksen...
lankkaisin naamani ja röhkisin kuin sika, että pääsisin ohjelmaan..
mutta ei en oo julkkis..en oo superlihava:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yleisesti ottaen leidi, jota en oikein koskaan ole tajunnut. On räväkkä, joo, mutta mikä se asiasisältö on?
Noi laihdutusohjelmat ovat pääsääntöisesti pelkkää ylipainoisen nöyryytystä ja alistamista, saattavat myös aiheuttaa syömishäiriöitä ja suurin osa kilpailijoista maailmalla on lihonnut takaisin omiin mittoihinsa ohjelman jälkeen. Tuollaiset ohjelmat eivät palvele ketään.
Joka tapauksessa suurin osa laihduttaneista palaa vanhoihin kiloihinsa + korot päälle muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lupais personaltreenerin, ruuat valmiiksi laitettuna ja vatsanpeitteiden korjausleikkauksen...
ketään ei sun maha kiinnosta
Miksi laihisohjelmiin ei oteta vain 15 kg ylipainoisia?
Nämä varmaan pysyisivätkin laihoina ohjelman jälkeen
Sitä on varmaan pyydetty "Olet mitä syöt"-ohjelmaan. Mikäköhän se toinen ohjelma on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihisohjelmiin ei oteta vain 15 kg ylipainoisia?
Nämä varmaan pysyisivätkin laihoina ohjelman jälkeen
Koska me halutaan nähdä kun Lola lyllertää ylämäkeen tissit polvissa heiluen
Vierailija kirjoitti:
Jokainen viihtyy sen kokoisena kuin haluaa viihtuä, mutta sen verran voisin kommentoida että jos Lola ottaisi nuo liian isot silikonit pois, niin näyttäisi välittömästi hoikemmalta. Liian kookkaat silikonit tekee monesti naisesta sellaisen kömpelön ja pötkömäisen oloisen.
Silikonithan juuri tuo hänen vartaloonsa sitä "kehopositiivisuutta" eli muodokkuutta mitä hän myös tykkää itsessään esitellä. Ilman silikoneja kokonaisvaikutelma olisi aivan toinen ja tuskin lehdetkään julkaisisivat toistuvasti kuvia lattarintaisesta pömppövatsasta, edes kehopositiivisuuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
no eipä normipainoinen julkkiskaan pääsisi laihdutusohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
????????????????????????????????????????
Lola arvostelee ulkonökökeskeisyyttä. Hän joka oli valittu miss Suomeksi ja perintöprinsessaksi jonka jälkeen vielä hankki silikonit. Hauska läppä.
Eräs kaverini on lyhyt ja laiha, mutta hänellä on todella isot tissit. Luomut tosin. Housut ovat korkeintaan S-kokoa, mutta paidat XL ja tietysti hihat eivät oikein istu yms. Kaikki pitävät häntä pulskana ja Lolalla on hieman sama juttu, tissit on vaan liian isot muuhun kroppaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eipä normipainoinen julkkiskaan pääsisi laihdutusohjelmaan
Monilla rasva kertyy mahaan...sit oot lopun ikäs raskaana olevan näköinen
eikös tuommoiseen ois just kiva saada apuja
Tätä se on kun lääketeollisuus tekee normaalista esisairaan luuserin. Ennen lihavat olivat terveyden perikuvia ja menestyneen ihmisen merkki. Seuraavaksi varmaan liian pienet tissit ovat terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini on lyhyt ja laiha, mutta hänellä on todella isot tissit. Luomut tosin. Housut ovat korkeintaan S-kokoa, mutta paidat XL ja tietysti hihat eivät oikein istu yms. Kaikki pitävät häntä pulskana ja Lolalla on hieman sama juttu, tissit on vaan liian isot muuhun kroppaan verrattuna.
eli uimarannalla kaverisi näyttää piksuissa obeeselta?
Ole hiljaa kade
Vierailija kirjoitti:
Lola arvostelee ulkonökökeskeisyyttä. Hän joka oli valittu miss Suomeksi ja perintöprinsessaksi jonka jälkeen vielä hankki silikonit. Hauska läppä.
Lola on nyt eri ihminen
hän ei ole kaunis ja nuori
hän on lihava tavis joka myy itseään jollain jota oli 20 VUOTTA SITTEN
PYYTÄKÄÄ RIITTA VÄISÄSTÄ LAIHDUTUSOHJELMAAN:
riitalla on velkaa..luulen et lähtis jo 5000:lla mukaan