Naapurini on ostanut television jossa on langaton kaukosäädin
Miten kukaan voikaan olla niin laiska, että ei jaksa nousta sohvaltaan vaihtamaan kanavaa
Kommentit (31)
Ihanko totta? Oli varmaan kallis - tuliko leveilemään sulle? Naapurit on just tollasia...
Ilmankos kansan ylipaino on noussut hälyttävästi.
Meillä tökitään kanavia pitkällä tikulla edelleen.
Fuck yeah, 80-luku is back. Ehkä nyt alkaa tulemaan hyvää musiikkia radiosta.
Hauska harrastus on parvekkeelta käydä vaihtelemassa naapurien kanavia.
Taitaa olla oikein väritelevisio, kyllä olen kateellinen!
Ufojuttuja. Ei moisia vempeleitä voi olla olemassa. Miten se muka voisi toimia ilman laitteiden välistä johtoa?
Täh? Onkohan edes totta. Miten muka toimii? Laitapa hänet noloon tilanteeseen ja ole muka kiinnostunut ja pyydä näyttämään.
Se valehtelee kiusatakseen sinua. Tee vastakämmi ja esitä, että sinulla on näköpuhelin.
Langallinen on paljon parempi. Siitä ei lopu patterit eikä se koskaan joudu hukkaan. Nih.
Mun yhdellä kaverilla on tommonen. Se sano että sieltä tulee jotain säteitä mikö sit vaihtaa sen kanavan ja jos sitä kaukosäätimellä osoittaa vaikka HK:n Siniseen niin se kypsyy ja kuumenee.
Kerran se osoitti sillä mummoa.
Voilo olla jpku niin lsiska, että ei jaksa komentaa vaimoasn vaihtamaan kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun yhdellä kaverilla on tommonen. Se sano että sieltä tulee jotain säteitä mikö sit vaihtaa sen kanavan ja jos sitä kaukosäätimellä osoittaa vaikka HK:n Siniseen niin se kypsyy ja kuumenee.
Kerran se osoitti sillä mummoa.
Se käsi, joka pitää siitä kiinni, kuumenee myös ja alkaa kypsyä kuin paisti.
Meillä yksi naapuri meni ostamaan taulutelevision. Varmaan tarkoituksella oli olkkarin verhot auki pimeällä, että kaikki näkee, että siellä katsellaan vähän paremmasta tv:stä. Valtava pahvipakkaus oli viety taloyhtiön pahvinkeräykseen.
Pistä paremmaksi. Väitä että sulla on puhelin jota voi kantaa vaikka taskussa mukana ja silti sulle voi soittaa ja sillä voi ottaa valokuviakin. Ihan yhtä utopistinen juttu kuin ystäväsi kaukosäädinkin.
Langalliset laitteet on ihmiskunnan tuho.
Vierailija kirjoitti:
Langalliset laitteet on ihmiskunnan tuho.
korjaan langattomat
Onneksi sähköautoissa sentään on vielä johto.
Nykyajan mulkerot on juuri tuollaisia.