g: kuka teki tatuointisi?
Kommentit (18)
Kolmannen teki joku Rauman Needle Point Tattoossa.
Toisen joku heebo Lontoon Kings Crossilla. Paikka oli suljettu kk myöhemmin, tekijän kuoleman takia, kun ystäväni ole menossa ottamaan kuvaa :-/
Suomen paras, ainakin toistaiseksi.
Rosti (duck`s tattoo) teki ekan, Eppu (blue dragon?) tokan, kolmannen Kelly (Keravalta), neljännen joku heppu Berliinissä, ja loput kolme on tehnyt Diego, joka on mun mielestä ehdottomasti paras, eli JOS vielä intoudun kuvia ottamaan, niin en kyllä vois kuvitellakkaan meneväni kellekkään muulle ku Diegolle.
kävin, naisen nimeä en muista, mutta tosi kiva tyyppi.
Tokan - neljännen teki Happy Rabbitsin Marjo, mutta se joutui lopettamaan kun käsi hajosi.
Viidennen ja tulevan kuudennen teki/tekee Pia Pikus Tattoossa. Sika hyvä tyyppi, loistava piirtäjä ja todella hyvä työnjälki! Suosittelen Piaa ehdottomasti kaikille! www. pikus-tattoo. com
nimim. Blue Dragon Tattoota harkitseva...
Eppu ei myöskään halua neuvotella kuvasta, eli jos hänestä on parempi tehdä joku tietyllä tavalla, niin asiakkaan omalla mielipiteellä ei ole merkitystä...
Kannattaa käydä tsekkaamassa toi Pia! Se on todellakin hyvä! Ei esim koskaan kopioi kuvia mistään vaan aina piirtää sen suoraan iholle!
-20-
kans 2 tatskaa. Tai itseasiassa kolme (toinen kuvioista on kaksi osainen ja niiden tekemisen välillä oli aikaa parivuotta) Taitaa olla työskennellä His Masters Tattoon logon alla. Olen ollut täysin tyytyväinen, kuten myös mieheni jolle Kimmo teki lentävän Wagnerin käsivarteen. Voin siis vain suositella! Ei olla edes mitenkään tuttuja hänen kanssaan.
Ja kiitoksia tuosta Pikus-Tattoo vinkistä! Kuvat ainakin näyttävät todella hyviltä! Tiedätkö suunnitteleeko hän myös kuvia asiakkaan omien ideoiden pohjalta?
t. 21
Mä selitin sille, että minkälaista kuvaa halusin ja mitä koko luokkaa ja niin päin pois. Pia otti tussin käteen ja alko piirtää suorana iholle. Loistava tuli!
-20-
kalju tyyppi...
Ensin piti mennä Venäläisen Kimmolle, mutta tämä uusi tyyppi teki kuvan ja hyvä tuli!
tatuoijan nimi oli muistaakseni Jake. Joutui hakkaamaan kuvan " vapaalla kädellä" kun se luonnoskuva lähti mun ihosta kokonaan ekalla pyyhkäisyllä :).
Erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen ollut.
Kaisaniemen metroasemalla La chica -niminen liike.
Mulla oli pari kuvaa, joiden pohjalta Pete piirsi kuvan suoraan iholle. Tykkään, on tosi hieno!
Diego, Duck' s tattoo