Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutko kännykkään julkisella paikalla jotta tekisit vaikutuksen muihin ihmisiin langattomalla puhelimellasi?

Vierailija
17.11.2018 |

Miten on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nostalgian tuulahdus 90-luvulta.

Vierailija
22/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ihan katsomaan, josko tämän ketjun aloitus olisi jostain 90-luvun alusta, mutta näköjään ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa puhua kalliiseen Applen puhelimeeni julkisella paikalla. Köyhemmät ihmiset tuntisivat itsensä huonommiksi.

Vierailija
24/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on matkapuhelin NMT-liittymällä. En kehtaa käyttää sitä julkisella paikalla, koska ihmiset kuvittelevat minun leveilevän. Soitan mieluummin puhelinkopista.

Vierailija
25/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avasin tämän ketjun, tarkastin heti aloituksen päiväyksen. Olin aivan varma, että joku on kaivanut esiin vähintään kymmenen vuotta vanhan ketjun. Mutta ei, ihan tuore on. AP kuvitellee olevansa vitsikäs, mutta ei tee vaikutusta ainakaan minuun, samoin kuin ei luuri korvalla kulkeva tyyppikään. Lähinnä ajattelen vain, että typerää roikkua luurissa jatkuvasti. Mutta niinhän se on, että jotkut ihmiset tarvitsevat olemassaololleen manifestaatiota jatkuvasti, vaikka sitten puhelimitse. Minä olen jopa niin rohkea ja hyvällä itsetunnolla varustettu, että minun ei ole lainkaan vaikea jättää puhelin kotiin esim. kauppareissulla.

Vierailija
26/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avasin tämän ketjun, tarkastin heti aloituksen päiväyksen. Olin aivan varma, että joku on kaivanut esiin vähintään kymmenen vuotta vanhan ketjun. Mutta ei, ihan tuore on. AP kuvitellee olevansa vitsikäs, mutta ei tee vaikutusta ainakaan minuun, samoin kuin ei luuri korvalla kulkeva tyyppikään. Lähinnä ajattelen vain, että typerää roikkua luurissa jatkuvasti. Mutta niinhän se on, että jotkut ihmiset tarvitsevat olemassaololleen manifestaatiota jatkuvasti, vaikka sitten puhelimitse. Minä olen jopa niin rohkea ja hyvällä itsetunnolla varustettu, että minun ei ole lainkaan vaikea jättää puhelin kotiin esim. kauppareissulla.

Mutta niinhän se on, että jotkut ihmiset omaavat rajoittuneen huumorintajun.

Vierailija
27/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja bussissa kerron puhelimeeni kovaan ääneen mitä aion illalla katso VÄRITELEVISIOSTANI. Että ymmärtävät kanssamatkustajat millaiseen seuraan ovat kerrankin elämässään päässeet.

Vierailija
28/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mulla on sellanen punainen vanhanaikainen luuri jonka olen blöötöötillä yhistäny kännyyni. Ni se korvalla mä kävelen.Kännykän esillä pitäminen on todella so last season. Etkö sä ap yhtään seuraa trendejä?

80-luvulla on muotia ajella sellanen Brion lelupuhelin autossa ja puhua siihen  punaiseen luuriin siis jo ennen citymän-aikoja, joten toi on jotenkin paluuta menneeseen.  Toki toisessa autossa on sitte kenkäpuhelin siis kengän muotoinen blöötööttikuuloke kuten agentti Smartilla. Himassa meillä on sisäpuhelimena armeijan vanha kenttäpuhelin kerrosten välissä kun ei aina jaksa karjuakaan.

Vierailija
29/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko nyt taas vuodessa 1990 tai jotain?