Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa tuollaisen parisuhteen? (prisma-perhe)

Vierailija
17.11.2018 |

Olen eronnut kamalan avioliiton jälkeen ja edelleen aika alakuloinen sen jäljiltä. Katselin yhtä n. 45-vuotiasta pariskuntaa liukuportaissa. Nainen sanoi jotakin hassua ja mies nauroi tosi ihanasti ja katsoi vaimoaan (?) ihaillen. Näin myöhemmin, kuinka mies ohimennen silitti vaimoaan, ei siis mitenkään katsokaa-meitä-huhuu-tyylillä vaan ihan vaivihkaa. Vaimo vastasi siihen leveällä hymyllä.

Ne näyttivät niin onnellisilta. Mitenköhän tuollaisen parisuhteen saisi...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla työllä ja onnella. Pitää osata poimia se oikea ukko nuorena, ennen kuin siitä tulee mitään, mikä houkuttelisi muitakin muijia apajille.

Vierailija
2/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just noin eli ystävällisellä huumorilla ja hymyillä ja pikku eleillä. Ei koskaan loukata tahallisesti, edes riidellessä, siis ei koskaan. Valitse ihminen, jota ihailet ja arvostat ja haluat helliä.

16v. yhdessä ja ollaan tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde ja vaivihkaa silittelivät.

Vierailija
4/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi pieni hyvä hetki kerro koko totuutta siitä, minkälainen elämä tai parisuhde näillä näkemilläsi ihmisillä on.

Vierailija
5/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli noin sen 15 vuotta, sitten mies alkoi muuttua ja haluta jotain muuta ja halusi eron. Että ei se hetken onni kerro kaikkea eikä sitä, miten heidänkin suhde muuttuu/loppuu, kun toinen ihminen päättää kasvaa eri suuntaan kuin parisuhteen yhteiseen suuntaan. 

Vierailija
6/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse sellainen kun tuon parisuhteen toinen on.

Mulla on tuollainen suhde ollut nyt 10 v, ja tutustuessamme olimme yli 30 v. 

Pitää olla aika valikoiva, harvassa ovat ihmiset jotka ymmärtävät, ettei mitään saa ellei mitään panosta. 

Vierailija
7/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin myöhemmin, kuinka mies ohimennen silitti vaimoaan, ei siis mitenkään katsokaa-meitä-huhuu-tyylillä vaan ihan vaivihkaa.

Siinäpä se ero tulikin onnellisen ja some-onnellisen parin välillä. Toiset näkevät vaivaa tehdäkseen sitä, mikä tekee heidät onnelliseksi, ja toiset sitten taas näkevät vaivaa tehdäkseen sitä mitä "pitää" tehdä näyttääkseen onnelliselta.

Vierailija
8/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain tuuripelillä sellaisen miehen, jonka kanssa onni tulee arjen pienistä asioista. Eilen katsoimme Sohvaperunoita telkkarista ja siellä käsiteltiin vanhuspalvelulakia ja puolisoiden oikeutta asua yhdessä palvelukodeissa (ei toteudu monessa kunnassa säästösyistä) ja mies totesi, että jos maksaa elämänsä aikana miljoona veroeuroa, niin vaatii, että saa asua samassa huoneessa kanssani vanhana ja sairaana ja saa nukahtaa pois vierelläni. Sanat liikuttivat. Toivon kaikille tasapainoista ja hyvää parisuhdetta, toivottavasti ap löytäisi elämäänsä häntä arvostavan ihmisen.

Vierailija
9/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän he Prismassa olleet. Prisma-perheessä on kirkuvia pikkulapsia ja stressaantuneet vanhemmat.

Vierailija
10/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan uskoa, että vastaus on niin yksinkertainen, kuin avoin keskusteluyhteys. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Helposti suhteeseen alkaa muodostua pikkuisia skismoja, jotka sitten paisuvat vuosien myötä. Kun kunnioittaa toisiaan ja molemmat uskaltaa kertoa avoimesti tunteistaan, haluistaan ja harmistuksista, niin tuollaisia juopia ei pääse syntymään. Hyvä kommunikaatio lisää läheisyyttä, joka lisää seksi, joka lisää yhteenkuuluvuutta, joka lisää läheisyyttä...

Vierailija
11/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailikohan ap minua ja miestäni... 😊

Vierailija
12/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aka tyytymissuhde.

Vierailija
13/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä ja onnella. Pitää osata poimia se oikea ukko nuorena, ennen kuin siitä tulee mitään, mikä houkuttelisi muitakin muijia apajille.

Onnellisin tuntemani pariskunta tapasi kun he olivat iältään 51 ja 60 ja molemmilla edellisistä avioliitoista lapset. Heidän rakkaustarinansa antaa uskoa ja voimia jopa minulle, ikisinkulle.

Vierailija
14/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap näki minut ja mieheni. Meillä on tuollaista. Olen mieheni neljäs vaimo jo. Välillä on huonoja kausia, mutta hyvinä kausina, kuten nyt, on tuollaista.

Vierailija
15/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan uskoa, että vastaus on niin yksinkertainen, kuin avoin keskusteluyhteys. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Helposti suhteeseen alkaa muodostua pikkuisia skismoja, jotka sitten paisuvat vuosien myötä. Kun kunnioittaa toisiaan ja molemmat uskaltaa kertoa avoimesti tunteistaan, haluistaan ja harmistuksista, niin tuollaisia juopia ei pääse syntymään. Hyvä kommunikaatio lisää läheisyyttä, joka lisää seksi, joka lisää yhteenkuuluvuutta, joka lisää läheisyyttä...

Minulla on tuollainen suhde, ja puhuminen ei minusta ole avain onneen. Kuka vaan voi sanoa mitä vaan. Siinä kohtaa kun tarvitaan tekoja, erottuvat jyvät akanoista. Kun esimerkiksi väsyttää, veetuttaa ja ärsyttää vähän kaikki, silloinkin halaa sitä toista, sen sijaan että murjottaa tai sanoo jotakin purkaakseen omaa kurjaa oloaan. 

Vierailija
16/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap näki minut ja mieheni. Meillä on tuollaista. Olen mieheni neljäs vaimo jo. Välillä on huonoja kausia, mutta hyvinä kausina, kuten nyt, on tuollaista.

Väärin hiplattu tyytyväisinä ja näytetty onnellisilta siis, kun jo tulee alapeukkua.

Ap sun täytyy käydä kuulustelemassa niiden tuntemattomien taustat, ennenkuin voit päätellä, onko heidän onnellisuutensa hyväksyttävää vai ei.

Vierailija
17/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit nähdä minut ja mieheni. Tosin ollaan 50 molemmat, mutta voidaan näyttäää nuoremmilta :D Rakkaus, arvostus ja hyvä seksi on resepti, sekä tietysti toisen hyvä kohtelu silloinkin, kun on vaikeampaa. Yhdessä 25 vuotta.