Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiaisen Hartwall areenan keikka oli paras millä oon ikinä ollut!

Vierailija
17.11.2018 |

Enkä ole edes Jenni-fani mutta räjäytti mun tajunnan. Eikä mistään hönkäilystä tietoakaan vaan häikäisevän upeaa laulua 2 tuntia.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005902924.html

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä oli sormus.

Niin? Jennillä on aina ollut joka sormessa useita sormuksia.

Vierailija
62/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on vaan niin niin upea <3 Edelleen haikeat fiilikset kun odottelin hartsukeikkaa niin pitkään ja nyt se on sitten ohi. :(

Jääköhän Jenni nyt tauolle, kun on sitä vissiin vähän vihjaillut että jonkunlainen tauko saattaisi tulla? :/

Taitaa tulla 9kk tauko...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisen-konserttikuvista-nousi-k…

Oho! Mitä veikkaatte, onko oikeasti raskaana?

Itse oon kyl pitkään miettinyt, et kyllähän Jenni varmasti jossain vaiheessa haluaa perheen perustaa, mut silti, onkohan raskaana jo nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siellä keikalla ja Jennin vatsa todellakin näytti siltä, että on raskaana.

Sanoisin, että viikkoja on n. 15.

Voihan Jennillä olla vaikka joku ärtyneen paksusuolen oireyhtymä ja vatsa täynnä pierua, en mä sitä voi tietää, mutta erittäin huomiota herättävä pömppö suhteutettuna muutoin niin sorjaan korteen.

Eikä kyse ollut vaan yhdestä asusta tai kuvakulmasta, vaan ne liehuvaatteet paljasti liikkessä pömpön.

Jos on raskaana, viikkoja on sen verran, ettei asia voi olla salaisuus enää pitkään.

Vierailija
64/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on vaan niin niin upea <3 Edelleen haikeat fiilikset kun odottelin hartsukeikkaa niin pitkään ja nyt se on sitten ohi. :(

Jääköhän Jenni nyt tauolle, kun on sitä vissiin vähän vihjaillut että jonkunlainen tauko saattaisi tulla? :/

Taitaa tulla 9kk tauko...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisen-konserttikuvista-nousi-k…

Oho! Mitä veikkaatte, onko oikeasti raskaana?

Itse oon kyl pitkään miettinyt, et kyllähän Jenni varmasti jossain vaiheessa haluaa perheen perustaa, mut silti, onkohan raskaana jo nyt?

Itse en usko ennenkuin Jenni itse asiasta kertoo. Ei ole ensimmäinen kerta kun epäillään että Jenni on raskaana. Jenni on myös moneen kertaan sanonut että ei pidä siitä kun kysellään/oletetaan jne. Joten Jennin puolesta toivon että on oikeasti raskaana. Satuttaa varmaan tämmöinen uutisointi jos ei ole oikeasti raskaana

Vierailija
65/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kuva. Ei tainnut vielä lähteä Samin perään. Ovatko peräti eronneet? Eikä Jenni ole raskaana vaan maha on ollut tuollainen jo 10 vuotta.

https://www.instagram.com/p/BqXfKfbgpWZ/

Vierailija
66/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin siellä keikalla ja Jennin vatsa todellakin näytti siltä, että on raskaana.

Voihan Jennillä olla vaikka joku ärtyneen paksusuolen oireyhtymä ja vatsa täynnä pierua, en mä sitä voi tietää, mutta erittäin huomiota herättävä pömppö suhteutettuna muutoin niin sorjaan korteen.

Eikä kyse ollut vaan yhdestä asusta tai kuvakulmasta, vaan ne liehuvaatteet paljasti liikkessä pömpön.

Jos on raskaana, viikkoja on sen verran, ettei asia voi olla salaisuus enää pitkään.

Samaa passkan jauhantaa jo 8 vuoden ajan. Jättäkää jo jumalavita Jenni rauhaan hyeenat!! Hän jää onneksi tauolle eikä tarvitse teidän sairaita pilkkaavia törkeyksiänne sietää.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2011080914172531

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015010818986697

Vierailija
67/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa passkan jauhantaa jo 8 vuoden ajan. Jättäkää jo jumalavita Jenni rauhaan hyeenat!! Hän jää onneksi tauolle eikä tarvitse teidän sairaita pilkkaavia törkeyksiänne sietää.

No, kyllä tuo pian selviää.

Vierailija
68/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin "fanit" ovat törkeitä i d i o o t t e j a joilla ei ole lainkaan käytöstapoja.

Vierailija
69/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla oli myös joukko ammattitaitoisia tanssijoita.

Vierailija
70/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut keikka jätti jostain syystä kylmäksi. Esim. olisi toivonut, että kun yleisössä on tyyppi, jolla oli 175:s kerta keikalla, niin hänet olisi otettu lavalle ja annettu aplodit ja olisi saanut halauksen Jenniltä? Laulu oli taitavaa ja hienot puitteet, mutta muuten ei sytyttänyt. En maksaisi enää keikasta, kaksi kertaa olen ollut kuuntelemassa häntä.

Vierailija
71/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolla myös ja oli kyllä niin upeaa. Koko keikan toteutus oli timanttista. Mielestäni Jenni nosti tämän areenakeikkakulttuurin ihan uudelle tasolle.

Niin sanoi Hesarin kriitikkokin. 2h täyttä tykitystä eikä ketään muuta vierailevaa artistia kuin se kurkkulaulaja pari minuuttia. Tuohon ei ole muut pystyneet, kaikilla jotain muita siellä viemässä osan showsta. Jenni pärjäsi omillaan. Täydellinen suoritus. Lisäksi tosiaan oli tavannut faneja keikan jälkeen klo 02 yöllä vaikka luulisi että olisi väsynyt. Näin pidetään faneista huolta. 

Vierailija
72/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut keikka jätti jostain syystä kylmäksi. Esim. olisi toivonut, että kun yleisössä on tyyppi, jolla oli 175:s kerta keikalla, niin hänet olisi otettu lavalle ja annettu aplodit ja olisi saanut halauksen Jenniltä? Laulu oli taitavaa ja hienot puitteet, mutta muuten ei sytyttänyt. En maksaisi enää keikasta, kaksi kertaa olen ollut kuuntelemassa häntä.

Tiedoksi vaan, että tuo 175 keikalla käynyt superfani sai halaukset ja pitkän juttutuokion keikan jälkeen. Hän ei tosiaankaan halunnut nousta lavalle tms huomiota! Itse pidin konserttia parhaana missä olen ollut, menee ohi Sannista ja jopa Kaija Koosta.

Vierailija
73/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ail11na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolla myös ja oli kyllä niin upeaa. Koko keikan toteutus oli timanttista. Mielestäni Jenni nosti tämän areenakeikkakulttuurin ihan uudelle tasolle.

Niin sanoi Hesarin kriitikkokin. 2h täyttä tykitystä eikä ketään muuta vierailevaa artistia kuin se kurkkulaulaja pari minuuttia. Tuohon ei ole muut pystyneet, kaikilla jotain muita siellä viemässä osan showsta. Jenni pärjäsi omillaan. Täydellinen suoritus. Lisäksi tosiaan oli tavannut faneja keikan jälkeen klo 02 yöllä vaikka luulisi että olisi väsynyt. Näin pidetään faneista huolta. 

Miksi klo 02? Keikkahan loppui n. 22.15.

Vierailija
74/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että tuo 175 keikalla käynyt superfani sai halaukset ja pitkän juttutuokion keikan jälkeen. Hän ei tosiaankaan halunnut nousta lavalle tms huomiota! Itse pidin konserttia parhaana missä olen ollut, menee ohi Sannista ja jopa Kaija Koosta.

ai jaa. Jenni kyllä vaan jatkoi siitä eteenpäin kiireisesti, eikä edes kysynyt haluaako. Luki ajatukset?

Vierailija
75/76 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ail11na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi klo 02? Keikkahan loppui n. 22.15.

Ymmäryätkö edes yhtään mitä puhut? Jenni lauloi ja tansdi 2h yhteen menoon kolmella parin minuutin mittaisella tauolla. Vastasi aika rankkaa urheilusuoritusta. Sen jälkeen pitää käydä suihkussa, fiilistellä bändin kanssa, syödä ja tankata nestettä. Kun Jenni sai tietää järkkäreiltä että areenalla odottaa fanijoukko, hän tuli heitä tapaamaan, tästä ovat laittaneet kuviakin Instaan. Mm.Sanni häipyi omasta konsertistaan ilman encorea eikä todellakaan huomioinut fanejaan sen jälkeen!

Vierailija
76/76 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai jaa. Jenni kyllä vaan jatkoi siitä eteenpäin kiireisesti, eikä edes kysynyt haluaako. Luki ajatukset?

Jenni tuntee hyvin tuon superfanin, on jo vuosia jutellut hänen kanssaan keikkojen jälkeen ja kerran heitti hänet himaankin keikkabussilla. Typerää olisi ollut kiskoa hänet lavalle kesken konsertin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan