Jenni Vartiaisen Hartwall areenan keikka oli paras millä oon ikinä ollut!
Enkä ole edes Jenni-fani mutta räjäytti mun tajunnan. Eikä mistään hönkäilystä tietoakaan vaan häikäisevän upeaa laulua 2 tuntia.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005902924.html
Kommentit (76)
Tämä keikka todisti, että Jenni on ylivoimaisesti Suomen paras pop-laulaja teknisesti, tunteellisesti ja aivan järjettömän upea ja karismaattinen esiintyjä! 2h laulua putkeen täysin nuotilleen - vain pari parin minuutin taukoa. Tanssitaito huippuluokkaa, joka ainoa yksityiskohta showssa loppuun asti hiottu. Maailmanluokan esitys. Eikä minkäänlaisia diivan elkeitä. Ja jumalaisen kaunis Nainen. Olen aivan myyty.
Jenni on seksikkäin poplaulaja Suomesta. Kateelliset kitisijät menkää kotiin peiton alle.
Mihin tämä mies työntää kättään tässä? Jennin "sinne"??
Katsoin tuon Hesarin arvostelun. Aikamoista suitsutusta:
"Jenni Vartiaisen fantastinen konsertti suorastaan häkellytti rohkean riisutun tyylikkäänä, soinnillisesti häikäisevän nautittavana ja erinomaisen taidokkaana esityksenä, kirjoittaa aleksi Kinnunen."
"Itse Vartiainen lauloi ja esiintyi suorastaan sädehtivän vapautuneena.
Tulkinta oli kotimaisessa areenayhteydessä lähes virtuoosimaista – ääni kieppui vapaana ja voimakkaana pitkin areenaa esimerkiksi Minä ja hän -kappaleen nostatuksessa."
"Ilahduttavaa oli, miten konsertti rikkoi kaavaa pitäytymällä perusasioissa ja paisuttelemalla niistä käsin."
Vierailija kirjoitti:
Antasin toisen kivekseni jos saisin olla ton häiskän paikalla tossa <3
m25
Eipä kannata tällä Jenni-vihaajien palstalla paljoa hehkutella. Pakko sanoa sen verran että kaverini oli aiemmin Sannin ja nyt Jennin Hartsun konserteissa. Sanoi että eivät olleet samalta planeetalta, koska Sanni on aivan statisti verrattuna Jenniin joka oli valovuosia edellä kaikessa. Mielenkiintoista ettei iltapäivälehdet (HS lukuun ottamatta) mainitse keikasta sanaakaan vaikka kerrankin olisi aihetta.
Mun mies oli eilisellä Jennin keikalla kavereittensa kanssa ja nyt se on edelleen jossain tiloissa. Sen kieli on unohtunut suusta ulos. Tuijottaa Youtube videoita eiliseltä naama ruudussa kiinni.
Et liene montaa keikkaa eläissäsi nähnyt?
Joko Jenni osaa lausua s:n oikein?
Vierailija kirjoitti:
Et liene montaa keikkaa eläissäsi nähnyt?
Olen ollut Hartwall areenalla Sannin, Juha Tapion ja Kaija Koon keikoilla. Tämä Jennin spektaakkeli oli heittämällä paras. Ja sinun on ehkä vähän hankala haukkua kun et paikan päällä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin ensin että toi on joku yleisöstä lavalle karannut tyyppi joka tuli työntämään kättään Jennin haaroväliin.
Vierailija kirjoitti:
Joko Jenni osaa lausua s:n oikein?
Itse asiassa eilisellä keikalla Jenni lauloi aivan eri tavalla kuin levyllä. Ei lainkaan hönkäillyt eikä sisäänhengitys kuulunut. Eikä mitään suhisevia ässiä. Ääni loisti ja vireessä 2h yhteen menoon. Eli osaa näköjään jos haluaa.
t.myös mukana ollut
Tsekkasin Youtuubista muutamia biisejä Jennin eiliseltä keikalta. En ollut paikana päällä joten siinä mielessä vaikea kommentoida, mutta nuo videot näytti kyllä tooodella hyviltä. Ja Jenni oli tavannut vielä fanejakin keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole edes Jenni-fani mutta räjäytti mun tajunnan. Eikä mistään hönkäilystä tietoakaan vaan häikäisevän upeaa laulua 2 tuntia.
Et oo vissiin oikein keikoilla ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissiin oikein keikoilla ollut?
Et tainnut viitsiä lukea aiempia kommentteja? Olen ollut Sannin, Kaija Koon ja Juha Tapion Hartwallin keikoilla ja Jennin show meni heittämällä ohi niistä kaikista yhteensä. Sinänsä outoa että edes kehtaat kommentoida kun et eilisellä keikalla ollut?
Kiva että sait onnistuneen kokemuksen.
Olen kuitenkin sitä mieltä että jos joku nimeää parhaaksi keikakseen Jenni Vartiaisen keikan, niin kyseinen henkilö tuskin on kovin montaa artistia elämänsä aikana nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että sait onnistuneen kokemuksen.
Olen kuitenkin sitä mieltä että jos joku nimeää parhaaksi keikakseen Jenni Vartiaisen keikan, niin kyseinen henkilö tuskin on kovin montaa artistia elämänsä aikana nähnyt.
Tarjoitin tietenkin SUOMALAISIA artisteja. Jennin keikka heittämällä parempi kuin Kaija Koon, Sannin, Juha Tapion ja Antti Tuiskun vastaavat. Ei mitään playbackia. Onnistuneen kokemuksen sai moni muukin areenalla. Et oikein voi väittää vastaan kun et siellä ollut.
T.AP
Jenni on Suomen popin Kuningatar ja Jumalatar samassa paketissa ❤.
Pikkutytöt ja isätkin tykkää, kumma kyllä...
https://eskokyro.fi/2018/11/perjantain-vanhat-isi-voisitko-ottaa-ton-je…
Jenni taitaa olla raskaana