Aliexpress ei halua ottaa reklamaatioita vastaan?
Ostos ei ole tullut ja olen täyttämässä Open dispute, Refund only (rahat takaisin) ja siinä vaiheessa keskeyttää kun laitan rastin ruutuun että en ole saanut tuotetta. Siinä vaiheessa katkaisee minun valituksen ja tulee ruutuun viesti ja haluaa ohjata tavaran seurantaan, mutta tässä pari kuukautta jo odoteltu että ihan sama mitä seurata.
Onko vinkejä miten saan tuon reklamaation vietyä loppuun? Enää pari päivää aikaa tehdä se.
Kommentit (67)
LÄSKI kirjoitti:
Mitä odotat kiinalaisela rojukaupalta?
Sen että toimii sopimuksen mukaan.
Ota yhteys paypaliin tai tahoon kuka siirsi rahat
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Mitä odotat kiinalaisela rojukaupalta?
Sen että toimii sopimuksen mukaan.
Kiinassa ei sopimuksia pahemmin noudatella. Toivottavasti summa ei ollut suuri, sitä tuskin tulet näkemään enää.
Oletko ollut yhteydessä myyjään? Aliexpressissä on useita myyjiä ja eri kauppoja. Katso tilaushistoriastasi, keneltä tilasit ja laita viestiä hänelle. Mitä paketinseuranta sanoo paketin olinpaikasta? Joskus voi mennä pitkäänkin, että on samassa paikassa, minulla oli samassa paikassa kerran melkein kuukauden, ennenkuin lähti tarpeeksi tavaraa Suomeen päin.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys paypaliin tai tahoon kuka siirsi rahat
Aliexpress ei toimi niin vaan oletukseni on että kaupat toimivat "alin" alustalla ja juuri tuolla alustalla koitan viedä tuota reklamaatioita loppuun, mutta eivät halua ottaa sitä vastaan. Minulla on 2 päivää aikaa tehdä tuo reklamaatio tai rahat menee enkä vättämätä saa tuotetta.
Lähetin myyjäliikkeelle palautetta että jos on siitä kiinni ettei ole yritetty sovitella. Tosin en mitään sovittelua hae kun on ollut 60 päivää aikaa toimittaa tuote.
ps. Jos saan tuon reklamaation vietyä loppuun, nin saan rahani takaisin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys paypaliin tai tahoon kuka siirsi rahat
Aliexpress ei toimi niin vaan oletukseni on että kaupat toimivat "alin" alustalla ja juuri tuolla alustalla koitan viedä tuota reklamaatioita loppuun, mutta eivät halua ottaa sitä vastaan. Minulla on 2 päivää aikaa tehdä tuo reklamaatio tai rahat menee enkä vättämätä saa tuotetta.
Lähetin myyjäliikkeelle palautetta että jos on siitä kiinni ettei ole yritetty sovitella. Tosin en mitään sovittelua hae kun on ollut 60 päivää aikaa toimittaa tuote.
ps. Jos saan tuon reklamaation vietyä loppuun, nin saan rahani takaisin.
ap.
Eivät hyväksy paypalia.
ap.
Käytän vain wishiä ja ebayta jossa rahat saa takaisin parissa päivässä mutta lienee syynä tuo että ensin olisi pitänyt ilmoittaa puuttuvasta tuotteesta myyjälle ja antaa myyjälle mahdollisuus korvata tuote lähettämällä uusi tai palauttamalla rahat.
Tuo miten toimit on nyt vähän niinkuin painelisit kauppakeskuksen omistajan pakeille valittamaan että yksittäinen kauppa myi viallisen tuotteen käymättä ensin selvittämässä asiaa siellä kaupassa.
Koska on niin paljon huijariostajia niin ovat varmaan päätyneet ratkaisuun mihin ovat. Eihän siitä mitään tule että henkilöt jotka saa tuotteen, kuitenkin tekevät reklamaation ja saavat vieä rahansakkin takaisin.
Ei kannata muutaman euron perään itkeä.
Ja jos ostit jotain kallista Kiinasta niin voit vain itseäsi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain wishiä ja ebayta jossa rahat saa takaisin parissa päivässä mutta lienee syynä tuo että ensin olisi pitänyt ilmoittaa puuttuvasta tuotteesta myyjälle ja antaa myyjälle mahdollisuus korvata tuote lähettämällä uusi tai palauttamalla rahat.
Tuo miten toimit on nyt vähän niinkuin painelisit kauppakeskuksen omistajan pakeille valittamaan että yksittäinen kauppa myi viallisen tuotteen käymättä ensin selvittämässä asiaa siellä kaupassa.
Ei tässä kovin suurta vuoropuhelua kannata avata, kun tuotteen toimitusaika on 60 vuorokautta. Homma toimii tai ei toimi.
Otin kuitenkin yhteyttä tuohon kauppaan, että saavat jotain selittää, niin sinunkin toiveesi toteutuu. Mitä ajattelit että vuoropuhelu tulee käsittämään "eikö ole tuotetta näkynyt vaikka pitäisi"?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata muutaman euron perään itkeä.
Ja jos ostit jotain kallista Kiinasta niin voit vain itseäsi syyttää.
Oliko sinulla vastausta kysymykseen että miten saan tuon reklamaation vietyä läpi?
ap.
Eikö nämä kiinakrääsän tilaajat koskaan opi.
Juu sieltä ei kannata tilata. Itsekin sain kasan roskaa, mutta palautusta ei hyväksytty. Itseasiassa aspassa neuvottiin odottamaan palautusaika, jotta voisin tehdä siitä valituksen, mutta se ei sitten ollutkaan mahdollista. Summa ei ollut iso, onneksi. Viimeinen kerta kun tilaan. Olen jonkun muunkin tilannut ja kaverini myös, laatu on täyttä kuraa.
En ikipäivänä antaisi mitään pankkitietoja kiinalaisille.
Räkätit hiljaa!
Tein "dispute"n huonosta tavarasta, ja rahat napsahtivt takaisin muutamassa päivässä. Ei tarvinnut edes palauttaa. ;-)
Räkättejä vaan vituttaa kun eivät luottotiedottomina ja/tai persaukisina pysty tilaamaan, tai eivät osaa ja/tai uskalla.
Kun katson myyjän toimitushistoriaa niin toimitusajan kanssa mennään siellä ylärajoilla. Olisi ihme ellen saisi tuotetta.
Se vaan että jos toimitusaika ei pidä niin olisivat laittaneet aikaa vaikka 90 päivään.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Räkätit hiljaa!
Tein "dispute"n huonosta tavarasta, ja rahat napsahtivt takaisin muutamassa päivässä. Ei tarvinnut edes palauttaa. ;-)
Räkättejä vaan vituttaa kun eivät luottotiedottomina ja/tai persaukisina pysty tilaamaan, tai eivät osaa ja/tai uskalla.
😂
Mulla ainakin on sen verran tuohta etten tarvitse mitään kiinan roinaa.
Mikä oli tämä elämää suurempi tuote jota piti Kiinasta asti lähteä tilaamaan?
Kokonaisella murskatulla ankalla täytetty hieno untuvatakki?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tämä elämää suurempi tuote jota piti Kiinasta asti lähteä tilaamaan?
Kokonaisella murskatulla ankalla täytetty hieno untuvatakki?
Vesilukko 1,15 e toimituskuluineen.
Tarkoitettu hapankaalin valmistukseen. Sankoon muovikansi tiivistettynä kiinni ja vesilukolle kanteen reikä.
ap.
Mitä odotat kiinalaisela rojukaupalta?