Onko nelikymppinen mies joka näyttää edelleen kuin Hunks-ryhmän vetäjältä ja tykkää body-posingista ja on nuorten naisten suosisossa iso uhka mammoille?
Kommentit (61)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
Mun on tunnustettava tyhmyyteni, mutta en oikeasti ymmärrä, että mikä ihmeen uhka. Millä tavalla tuollainen mies uhkaa, ellei sitten lyödä tai jotain, mutta ainakaan aloituksessa ei mainittu mitään väkivaltaisuudesta? Ja sen minä tiedän ihan oman tyttärieni ja heidän kavereittensa puheista, että heitä ei todellakaan mitkään itseään kuumina pitävät nelikymppiset äijänkävyt kiinnosta - pikemminkin kuvottavat ne "flirttailut" ja limaiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat menisi katsomaan hunksejakaan, jos ne koettaisiin uhkana? Nehän on kai sellaista halpaa hupia ja miesten esineellistämistä. Mutta ap:n oudossa mielessä se "uhka" kai jotenkin kuvitteellisesti lähtee siitä että mammat kiihottuvat kovasti ap:sta mutta eivät voi tätä saada, koska ap tykkää nuorista. Ja tämä ajatus tuottaa ap:lle suurta tyydytystä ja hän pohdiskelee sitä päivittäin: tuokaan kananpersetukka ei voi saada minua, lällällää. Voihan niitä mammoja ollakin, jotka tällaisestä kärsivät, mutta yleisesti ottaen naisen mieli ei toimi noin, vaan ovat vaan tyytyväisiä omaan elämäänsä ja miehiinsä.
Noin ap varmaan ajattelee.
Ehkä siitä pitää päätellä, että miehet kokevat uhkana kauniit nuoret naiset, joita eivät voi saada. Ap:lle nuori kaunis nainen on uhka.
Naiset vaan kokevat nämä miesasiat aika eri tavalla.
Mies joka on liian tasokas on ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Heh, ja sun mielestäsi nelikymppinen wannabe-hunks on "liian tasokas"? Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Tasokas mies = korkeakoulutettu, älykäs, kiltti, tunnollinen, tunneälykäs ja ahkera. Näkee parisuhteen eteen yhtä paljon vaivaa kuin nainen.
Ei kuulosta minusta ärsyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat menisi katsomaan hunksejakaan, jos ne koettaisiin uhkana? Nehän on kai sellaista halpaa hupia ja miesten esineellistämistä. Mutta ap:n oudossa mielessä se "uhka" kai jotenkin kuvitteellisesti lähtee siitä että mammat kiihottuvat kovasti ap:sta mutta eivät voi tätä saada, koska ap tykkää nuorista. Ja tämä ajatus tuottaa ap:lle suurta tyydytystä ja hän pohdiskelee sitä päivittäin: tuokaan kananpersetukka ei voi saada minua, lällällää. Voihan niitä mammoja ollakin, jotka tällaisestä kärsivät, mutta yleisesti ottaen naisen mieli ei toimi noin, vaan ovat vaan tyytyväisiä omaan elämäänsä ja miehiinsä.
Noin ap varmaan ajattelee.
Ehkä siitä pitää päätellä, että miehet kokevat uhkana kauniit nuoret naiset, joita eivät voi saada. Ap:lle nuori kaunis nainen on uhka.
Naiset vaan kokevat nämä miesasiat aika eri tavalla.
Jotain tälläistä tässä on varmaan pakko olla takana, kun en muutakaan keksi.
Varsinkin kun siis ainoa tilanne, jolloin kokisin kyseisen miestyypin uhkaksi, on että tulisi väkisin iskemään minua. Varsinkin kun eipä paljon isompaa turn offia voisi olla, kuin joku keski-ikäinen äijä, joka on jäänyt henkisesti sille tasolle että luulee sen hunksimaisuuden tai pousauksen olevan meriittejä.
40+ ihminen, ja elämä pyörii yhä vain ulkonäön ympärillä, huh huh.
Kannattaa kehittää myös sitä nuppiaan. Kato ku keho ränsistyy ajan mittaan. 40v miehellä alkaa testit jo laskea. Mä ainakin näin kolmekymppisenä naisena valitsen jo nuoremman. Kun vielä on varaa valita.
Dream on mate- best before päiväys on tollasilta mennyt kymmenen vuotta sitten. Tietysti tuolleen harhaisilla on tietty viihdearvo.
Oletko väkivaltainen kun koet olevasi uhka? Ja ei, henkiseksi uhkaksi en koe. Otin 25 vuotiaan palomiehen sänkyäni lämmittämään. T. N38
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jäin miettinään ja ainoa uhka jonka keksin, olisi nauruun kuoleminen. Sehän on tietenkin vakavaa.
No se on yks, että jos pumppu pettää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko väkivaltainen kun koet olevasi uhka? Ja ei, henkiseksi uhkaksi en koe. Otin 25 vuotiaan palomiehen sänkyäni lämmittämään. T. N38
25v palomies :D ei taida edustaa miesten tasokkainta ryhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät ;) Ne osaa yhtä sun toista. Olen kokeillut nelikymppisenä. Ei ollenkaan hullumpi ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
Mun on tunnustettava tyhmyyteni, mutta en oikeasti ymmärrä, että mikä ihmeen uhka. Millä tavalla tuollainen mies uhkaa, ellei sitten lyödä tai jotain, mutta ainakaan aloituksessa ei mainittu mitään väkivaltaisuudesta? Ja sen minä tiedän ihan oman tyttärieni ja heidän kavereittensa puheista, että heitä ei todellakaan mitkään itseään kuumina pitävät nelikymppiset äijänkävyt kiinnosta - pikemminkin kuvottavat ne "flirttailut" ja limaiset jutut.
Totta. Tässä kahta nuorta naista seurannut kasvussaan ja esimerkiksi 18v on sitä mieltä, että 30v on jo toinen jalka haudassa :D. Ja yök muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti aivan varmasti edustaa. Siksi niitä pyydetäänkin kalentereihin poseeraamaan, eikä esim. 45-vuotiaita kaljuuntuvia insinöörejä.
Me oltiin kaverin kanssa joskus nippa nappa parikymppisinä baarissa.
Meidän pöytään tuli istumaan kaksi bodattua miestä, vähän vanhempia.
Pullisteli lihaksia ja joi tuopistaan niin että puristi hauistaan 😂
Silmiin kun katsoi niin takaraivo paistoi.
He eivät tajunneet sitä että mikä meitä nauratti. Varmaan luulivat että kiherreltiin jännittyneinä pikkutyttöinä kun komeat miehet pullistelee 😂
Lähdettiin vessaan ja eikä palattu siihen omaan pöytäämme enää. Ikäistä seuraa löydettiin sitten kyllä.
Nyt olen 35-vuotias enkä todellakaan koe ketään miestä uhkana! Mitä edes tarkoitat? Jaa sitä että kuolaisin perääsi mutta joku nuorempi nainen tulisi ja veisi sinut vai?
Ei hyvää päivää.
Ikinä ei ole miesseurasta ollut pulaa minulla.
Ei ole uhka, vaan ihana elämänkumppani, joka on myös ilo silmälle.
Kaltaisesi ovat juuri minun makuuni ja yhden tällaisen sain pyydystettyä itselleni.
Ikää on minulla 41v ja miehellä 38v.
Miehen asenne kyllä sitten vaikuttaakin paljon, mutta en oikein tiedä miksi tähän katkeruuskortti on vedetty.
Jos täyskasvuinen mies etsii vain oman lastensa ikäisiä "tyttöystäviä", ei hän oikein taida olla oikein kenenkään makuun pidemmässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Melko säälittävä aloitus =D
Mikä ei olisi
Siis en ymmärrä millä tavalla olisit uhka minulle tai muille naisille? Paitsi toki, jos olet väkivaltainen ja aggressiivinen ja alat kadulla uhittelemaan.