Onko nelikymppinen mies joka näyttää edelleen kuin Hunks-ryhmän vetäjältä ja tykkää body-posingista ja on nuorten naisten suosisossa iso uhka mammoille?
Kommentit (61)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
Miten sä siis käsität ton sanan uhka? Minulle tulee mieleen että on vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ketjut menee poistoon heti
https://www.google.fi/search?q=esko+eerik%C3%A4inen&source=lnms&tbm=isc…:
siis tältäkö sä näytät? Joo, et oo kyllä mulle ainakaan mikään uhka...
Nuorena naisena sanoisin että kaltaisesi nelikymppiset papat, jotka kuvittelevat näyttävänsä jotenkin haluttavilta nuorten naisten silmissä, ovat valitettavasti uhka meille nuorille naisille. Olet kuvottava.
Siis uhka millä tavalla? Voisiko joku selittää kun en nyt tajua mitä uhkaa tässä on?
Ajattelitko asettua poikkiteloin kulkuväylälleni? Tai alkaa muuten uhitella ohikulkiessasi? Kyllä siinä silloin jotain tapahtuu, jos hankalaksi tai uhkaavaksi heittäydyt.
Siihen saakka jatketaan kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena sanoisin että kaltaisesi nelikymppiset papat, jotka kuvittelevat näyttävänsä jotenkin haluttavilta nuorten naisten silmissä, ovat valitettavasti uhka meille nuorille naisille. Olet kuvottava.
Sinä lapsi mistään mitään tietävä. Jätä nuo uhoamiset vanhemmillesi ja kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Liian tasokas mies ärsyttää
Eihän alotuksessa mainittu miehen tasokkuudesta mitään💳💲🚘
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
Minä en ihan oikeasti millään tasolla ymmärrä, miten tässä tapauksessa tuollainen mies olisi naiselle uhka. Jos aloittaja olisi nainen, tilanne olisi selkeä ja ymmärtäisin, että silloin voidaan kyseenalaistaa vastaukset, mutta tässä tapauksessa en näe, miten tuollainen uhkaisi minua. Parempihan se on, jos on joku hunks-mies, joka vie nuorten nättien naisten huomion, niin eivät ainakaan ole minun miestäni yrittämässä.
Minäkin jäin miettinään ja ainoa uhka jonka keksin, olisi nauruun kuoleminen. Sehän on tietenkin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian tasokas mies ärsyttää
Tuon "tasoinen" mies ei ärsytä, säälittää lähinnä. Ihan samoin kuin vastaavan "tasoiset" naiset. Kaunis ulkokuori, josta pitää laittaa julkiseen levitykseen jatkuvasti kuvia, mutta pää kolisee tyhjää.
Oma äitini on surullinen esimerkki tällaisesta kauniista tyhjäpäästä. Nyt seitsemänkymppisenä ei ole elämässä ollut enää moneen vuoteen mitään mieltä, kun ei nuorten miesten päät käänny kadulla ja joku ventovieras ole jatkuvasti kehumassa hänen kauneuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä lapsi mistään mitään tietävä. Jätä nuo uhoamiset vanhemmillesi ja kasva aikuiseksi.
Kun sedät saalistaa, uhrien vastalauseita ei kuunnella vaan ne pyritään vähättelemään lapsen uhoamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä just, kun vaan papat ton ymmärtäisi!
Mun mies on eräjorma ja tykkää meikittömistä naisista. En ole huolissani myöskään nuorista naisista: omaa (18) kasvatellessa on tullut hyvin selväksi, etteivät nuoret edes näe nelikymppisiä ja kolmekymppisilläkin on toinen jalka haudassa. Mutta niinhän sitä itsekin ajatteli aikanaan.
Jos tuosta nyt uhkaa lähdetään etsimään, niin juu, se voisi vähän pelottaa, että oma 10-vuotias poikani katsoisi tuollaisesta miehen mallia. Eikä siinäkään mitkään poseeraukset haittaisi, vaan tämä aivotoiminnan taso aivopieruista päätellen. Eli koen kyllä jonkinlaisena uhkana sen, että oma teinipoikani kuvittelisi, että pullistelu olisi tavoiteltavampaa kuin äly ja aivojen käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis uhka millä tavalla? Voisiko joku selittää kun en nyt tajua mitä uhkaa tässä on?
Ehkä sillä lailla, että pelkäisinkö, että ap voisi muskeleilläännviedä mieheni. En kuitenkaan usko siihen, hän ei varmaan ole kiinnostunut miehistä sillä lailla.
Jos yritän miettiä, niin koska olen nelikymppinen ja mieheni myös, niin joku todella hyvännäköinen kolmikymppineen nsinen voisi ehkä olla uhka. Jos hänen ulkonäkönsä ja luonteensa vastaisi mieheni ihannetta ja meillä olisi huono hetki omassa suhteessamme. Parikymppinenkään hyvännökäinen nainen ei olisi, koska oma tyttäremme on parikymppinen ja mieheni on normaali eikä varmaan haluaisi sekaantua lapsensa ikäiseen.
Mutta en usko toisen miehen olevan uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen uhka? Oletko sinä aggressiivinen?
Tämä tuli mieleen. Jos käyttäydyt uhkaavasti, niin kannattaisi miettiä, mitä tehdä toisin. Älä esim tuijota vieraita silmiin ja yritä omaksua rento ja ystävällinen perusilme.
Jos on nuorten naisten suosiossa, niin tuskin tässä nyt käytöksestä puhutaan.
Miten se sitten on uhka mammoille jos ei ole hyökkäämässä tai muuta agressiivista?
Miksi mammat menisi katsomaan hunksejakaan, jos ne koettaisiin uhkana? Nehän on kai sellaista halpaa hupia ja miesten esineellistämistä. Mutta ap:n oudossa mielessä se "uhka" kai jotenkin kuvitteellisesti lähtee siitä että mammat kiihottuvat kovasti ap:sta mutta eivät voi tätä saada, koska ap tykkää nuorista. Ja tämä ajatus tuottaa ap:lle suurta tyydytystä ja hän pohdiskelee sitä päivittäin: tuokaan kananpersetukka ei voi saada minua, lällällää. Voihan niitä mammoja ollakin, jotka tällaisestä kärsivät, mutta yleisesti ottaen naisen mieli ei toimi noin, vaan ovat vaan tyytyväisiä omaan elämäänsä ja miehiinsä.
Joo, ihan hirvee :D Varsinkin se hurja mielikuvituksesi herättää kauhua ja kateutta :D
Missä on vihaisia vastauksia? Enemmän taitaa olla hämmentyneitä miten olisi uhka.
Ihan oikeasti olen nyt kiinnostunut tietämään millä tavalla uhka? Jäin ihan miettimään tätä.
Mamma 29v