Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla oli hapen puute synnytyksessä

Vierailija
16.11.2018 |

niin minulla oli hapen puutetta synnytyksessä kun synnyin keskosena etu ajassa . tahdotko kysyä jotain minulta. olen 17 vuotias ja tänään on vapaa päivä olen kipeä on aikaa vastata kysymyksin

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanuora kaulan ympärillä syntyneenä tässä on koetettu elää.

Vierailija
22/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole siis kehitys vammaa haluan sen nyt tässä sanoa vain oppimisvaikeuksia. olen seurustellut ihan normaalisti ja kavereita on myös lukiossa ja tavallisessa ammatti koulussa. elän muuten ihan normaalia teinin elämää vain koulussa nämä ongelmat näkyy enemmän ja tietysti liikkuessa mutta ei tämä sinänsä mikään vamma ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle kilo oli painoa. minulle on jäänyt todlla paha änkytys ja en oikein ole pärjännyt koulussa keski arvo alle 6 ja tähtimerkintä englanti ja matiikka. kirjat oli selkokielellä ja ääni kirjat käytössä myös. minulla on myös liikkuminen vaikeaa kesti kauan oppia kävelemään olen kömpelö. minulla on hahmotus vaikeuksia en erota oikeata ja vasenta piirrän suttua en osaa luistella tai hiihtää ym . minulla kävi huono tuuri hapepuute ei kaikille tätä aiheuta minulle kävi nyt huonosti ei aina onnetar suosi.

Okei, numero 4 kommentoi vielä. Minulle olisi helposti voinut käydä samoin, pysäytti.

Toivottavasti elämäsi on mahdollisimman hyvää kaikesta huolimatta.

Vierailija
24/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä onkin kai aika harvinaista että näin vakavia seurauksia tulee mutta minulle nyt osui se arpa , elämä on silti hyvää ja mielekästä . perus koulu ajoilta huonoja muistoja kiusaamista ym mutta ei enää kiusasivat kun olin kömpelö eikä kukaan oikein ymmärtänyt kirjoitustani whatsapissa tms ja näin pois päin mutta onneksi ne ajat ovat jo ohitse .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi