Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustakaa joku jo viimein se aito luonto / ympäristöpuolue!

Vierailija
15.11.2018 |

Vihreät sitä ei ole.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe+yritys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa lupaavalta:

Uusi ympäristöpuolue eroaa vihreistä siinä, että sitä kiinnostaa ympäristöasiat.

Myös kanta maa ha nm uuttoon eroaa vihreistä.

Käykää kannattamassa:

https://ymparistopuolue.fi/kannattajakortti

No mutta sehän paapoo yrittäjiä ja unohtaa ympäristöasiat kun yrittäjien asioiden ajaminen on paljon tärkeämpää. Puolueohjelmassa yrittäjät, yritysten, yrittäjien, yrittäjä, yrittäjä, yritys, yritys...

Eli eipä tätäkään kiinnosta luonto ja ympäristö, vaan yrittäjät.

Mitäs vikaa yrittämisessä on? Ei kaikki voi olla yhteiskunnan palkkalistoilla. Yritykset työllistävät Suomessakin satoja tuhansia ihmisiä. Pienyrittäjät itsensä ja perheensä. Ja kovalla työllä ympäripyöreitä päiviä tehden.

Ei kai mitään, mutta tunnusta edes, että sinua kiinnostaa enemmän yrittäjien asiat kuin luonto. 

Vierailija
102/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[turkistarhayrittäjille uudet suunnitelmat, kun tarhaus puolueen tavoitteiden mukaisesti lopetetaan

Miksi turkistatarhayrittäjiä pitäisi paapoa? Saavatko kaikki muutkin yrittäjät "suunnitelmia" (ilmeisesti siis tukia), jos joutuvat vaihtamaan alaa? 

Turkistarhayrittäjien pitää nimenomaan tuntea omissa nahoissaan se, että joutuvat ajamaan yrityksensä alas. Ei mitään tukea eikä tukia heille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalainen muovikrääsä pitäisi kieltää lailla.

Ja kun katsoo uiguurien kohtelua, niin voisi saman tien kieltää lailla koko Kiinan poliittisen johdon.

Vierailija
104/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pettymys, ettei Ympäristöpuolue ole onnistunut tekemään enemmän näkyvyyttä asialleen - taatusti nimittäin löytyisi 5000 ihmistä, jotka ovat nykyvihreisiin pettyneitä, mutta tuntuu tosi epätodennäköiseltä, että enää viidessä päivässä tuo lukema tulisi täyteen. Tietysti on hankala saada näkyvyyttä, mikäli riveissä ei ole yhtään PR-ammattilaista.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun minäkin kuulen Ympäristöpuolueesta, vaikka minä olen täälläkin palstalla sellaista kauan ääneen kaipaillut kuten ap. Olen käyttänet sille jopa nimeä Ympäristöpuolue!

Ilmeisesti perustajat eivät roiku netissä, vaikka sometilit puolueella näköjään onkin...Töissäkäyviä ja yrittäjiä päättelin sivuilta. Näkyvyyttä kyllä aika vaikea saada ilman someosaajia. Mediassa taas saa tilaa VKK:t, elokapinat sun muut ääriliikkeet. Maltillisten vaikea päästä kuuluviin... Klikkijournalismin aika.

Joku uusi puoluehan kyllä keräsi päivässä ne 5000 kannatusta, oliko VKK... Että on toi 4000 5 päivässä ainakin teoriassa mahdollista. Ja sitten kai voi aloittaa keräämisen alusta. Mäkin luulen, että on tilausta tälle Ympäristöpuolueelle. Vaikuttaa täysjärkiseltä. Oikeistolaisempi ja maahanmuuttokriittisempi luontopuolue... Vähän niin kuin yhdistettynä vihr., ps, kesk. ja kok. Ja vastustaa kaupunkien slummeiksi rakentamista. On kiinnostava kyllä. Kannatus annettu.

Vierailija
105/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luulen, että on tilausta tälle Ympäristöpuolueelle. Vaikuttaa täysjärkiseltä. Oikeistolaisempi ja maahanmuuttokriittisempi luontopuolue... Vähän niin kuin yhdistettynä vihr., ps, kesk. ja kok. Ja vastustaa kaupunkien slummeiksi rakentamista. On kiinnostava kyllä. Kannatus annettu.

Samoin, annettu jo aiemmin. Ennustan tälle menestystä kunhan pääsevät vauhtiin.

Vierailija
106/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen tulisi hidastaa menoa, säädellä, säännöstellä, kieltää ja rajoittaa.

Kun nyt seuraan uutisia näistä koronarajoitusprotesteista ja ylipäänsä ajattelen ihmisluontoa niin sellaisen puolen prosentin kannatuksen uskallan luvata. Niin hieno kun ajatus sinänsä onkin.

Vierailija
107/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosta ei voi tulla, kun ihan kaikki on jo edellisten sukupolvien eliitin rahan ja vallan alla. Jos ei ole, niin sitten survotaan siihen väkisin. Pientä muutosta voi tulla, kun jokainen tekee itse valintansa kulutuksessa yms. Tarvitaan valistusta.

Vierailija
108/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaisen puolen prosentin kannatuksen uskallan luvata. Niin hieno kun ajatus sinänsä onkin.

Pessimisti ei pety :).

Vierailija
109/131 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta itse miksi muiden pitäisi se tehdä.

Vierailija
111/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää muistaa, että Suomessa on paljon ihmisiä jotka suorastaan vihaavat ympäristönsuojelua, koska heillä on turvesoita joiden tuotot yritetään viedä heiltä pois.

Ikävintä on se, että vihreät auttavat vihamiehiään keskittymällä muihin asioihin kuin ympäristönsuojeluun. Esimerkiksi keskittymällä erään ryhmän suojeluun, josta olen täysin eri mieltä heidän kanssaan. Tajuan sen, että vihreät ovat kantaa ottavia ihmisiä, mutta voisivat valita sen aiheen oikein, eli luonnonsuojelun, kuten alkuperäinen tarkoitus on.

Silti säälittää lukea täältä trollien puheita, jotka menevät näköjään läpi ilman kritiikkiä.

Vierailija
112/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla eroja Vihreisiin:

https://ymparistopuolue.fi/faq-usein-kysyttya

Luin ja vaikutti hyvältä.

Luulen vain että olisi vaikeaa löytää suuri joukko samalla tavoin ajattelevia ympäristöihmisiä. Näkemyserot ovat niin suuria riippuen missä asuu ja mistä kulmasta asiaa katsoo. On tietämättömyyttä ja ennakkoluuloja, puolin ja toisin. Menee riitelyksi.

Vierailija
113/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on, että on paljon ideoita, mutta en halua julkisuutta. Pitäisi löytää joku keulakuva ja toimia itse vähin äänin taustalla. 

Luontoystävänä kyllä pidän nykyvihreitä pellenä. 

Vierailija
114/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Olen vuosikymmeniä liikkunut luonnossa yms. Äänestin vihreitäkin 80-90 luvulla säännöllisesti. Mutta nykyisin en enää voi. Haluaisin todellakin äänestää luonnonsuojelun puoluetta Pentti Linkolan suuntaviivojen mukaan. En halua äänestää yleissosialistista wokepuoluetta.

Vierailija
115/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontoystävänä kyllä pidän nykyvihreitä pellenä. 

Vihreiden ja vas.liiton kannattais yhdistyä yhdeksi isommaksi vasemmistopuolueeksi. Kun eihän niiden tavoitteissa ole mitään eroa. Tämä Ympäristöpuolue voisi sitten ottaa luontopuolueen paikan sieltä oikeammalta.

Vierailija
116/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreistä on just tuollainen vasemmisto-sosiaalipuolue tullut vuosien mittaan jostain kumman syystä. Käytännön ympäristöasiat ihan toissijaisia. Kaikki vaan metron varteen ahtaasti asumaan, vaikka puistot jyräten, niin voi mennä junalla katsomaan luontoa.

Vierailija
117/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää muistaa, että Suomessa on paljon ihmisiä jotka suorastaan vihaavat ympäristönsuojelua, koska heillä on turvesoita joiden tuotot yritetään viedä heiltä pois.

Minua kiinnostaa kuinka yleistä sinun mielestäsi turvesuon omistaminen on? Jokainen varmaan tuntee maatilallise tai metsänomistajan, mutta turvesuo?

Vierailija
118/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin että äänestän heti puoluetta joka ajaa luonnon, eläinten ja lintujen asiaa. Valitettavasti Vihreät on ainoa puolue joka on edes vähän sinne päin mutta heillä painotukset muuttuneet niin paljon että olen vain pettynyt ollut. Mutta kun muita ei ole edes sinnepäin :( . 

Vierailija
119/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin että äänestän heti puoluetta joka ajaa luonnon, eläinten ja lintujen asiaa. Valitettavasti Vihreät on ainoa puolue joka on edes vähän sinne päin mutta heillä painotukset muuttuneet niin paljon että olen vain pettynyt ollut. Mutta kun muita ei ole edes sinnepäin :( . 

Luitko tän ketjun? Nythän on jo se vaihtoehto. Toi uusi Ympäristöpuolue siis. Olivat jo kuntavaaleissa parissa kunnassa, mut tarvitsevat vielä kannatusilmoituksia puoluerekkaria varten, että pääsevät kunnolla vauhtiin.

Vierailija
120/131 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöpuolueen kannanotto uudesta eläinsuojelulaista. Hyvää tekstiä mun mielestä. Voi kun tämä puolue tulisi näkyvämmäksi. Vihreät voisivat mun puolesta hajota kokonaan. Äänestin vihreitä ennen mutta en äänestä nykyisiä woke-city-vihreitä.

https://ymparistopuolue.fi/lausunto-elainsuojelulaista