Menisitkö sekasaunaan, jos et olisi sheivannut alapäätä aikoihin?
Olen toki muun kropan sheivannut, mutta äläpäässä on suoraan sanottuna puska. Olen muuten nätti ja mulla on hyvä kroppa.
Kehtaanko mennä illalla sekasaunaan?
On tämäkin kysymys :)
Kommentit (85)
Oletko koskaan kuullut miehestä, jolle ei pillu kelpaa?
Voi olla karvoilla tai ilman.
en mene yleensäkkään sekasaunaan .miksi menisin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut miehestä, jolle ei pillu kelpaa?
Voi olla karvoilla tai ilman.
no oon, ne on homoja.
Vierailija kirjoitti:
KäKi kirjoitti:
Ihmiselle on evoluution vuoksi kehittynyt häpykarvoitus, syynä on voinut olla seksuaalivalinta eli miehet ovat kokeneet naiset, joilla on häpykarvoitusta, karvattomia viehättävämmiksi, onhan karvoitus jo merkki naisen sukukypsyydestä ja kyvystä tulla äidiksi.
Syynä on myös voinut olla arkojen intiimialueiden suojaaminen hiertymiltä. Intiimialueiden arkuuden on varmaan huomannut jokainen, joka on joskus ajellut karvoitustaan.
Kannattaa olla hyvin varovainen ennen kuin lähtee reunojen siistimistä laajempiin karvanpoistoihin ettei aiheuta ikäviä iho-oireita tai peräti tulehduksia.
Ihmiselle ei ole kehittynyt häpykarvoitus, vaan ihminen on ollut kauttaaltaan karvainen aluksi. Sittemmin muualta karvat ovat hävinneet. Miesten valinta ei ole vaikuttanut tähän, hehän ovat lisääntyneet kenen kanssa pystyvät.
Karvat auttavat hikeä poistumaan iholta, kuten kainaloissakin. Jos olisi vain iho ihoa vasten, siellähän ne kosteudessa bakteerit muhisivat onnellisesti. Sekä kainaloissa, että alapäässä on enemmän hikirauhasia. Ilmaamisen lisäksi pitävät paikkoja puhtaampana.
mikä on apinan jälkeläisen äly
Kyllähän sekasaunaan tulee aina laitettua piilolinssit...VINK...VINK..