Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sekasaunaan, jos et olisi sheivannut alapäätä aikoihin?

Vierailija
15.11.2018 |

Olen toki muun kropan sheivannut, mutta äläpäässä on suoraan sanottuna puska. Olen muuten nätti ja mulla on hyvä kroppa.

Kehtaanko mennä illalla sekasaunaan?

On tämäkin kysymys :)

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuori, kaunis ja hyvän vartalon omaava nainen, joka on lopettanut alapään ajelun vuosia sitten. Mulle on yks hailee, mitä joku mun värkistäni ajattelee. Olin kesällä esim Saksassa kylpylässä, jossa oltiin sekaisin alasti. Ei häirinnyt yhtään.

Vierailija
2/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tietysti. Kaikki muut karvat hiuksia ja kulmakarvoja myöten pois ja kunnon rämemajava jalkoväliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että posliini on todella ruma. En ymmärrä mikä naisia niin viehättää siinä.

Vierailija
4/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia tuskin kiinnostaa ja miehet varmaan katselee majavaa mieluummin, kuin posliinia. Sekä nykyinen, että exäni erikseen toivoivat, että luovun posliininista.

Vierailija
5/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaisitko jos olisi posliini?

Vierailija
6/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sekasaunaan juhlavan seisokkini kanssa.

Olen siihen oikeutettu, koska nainenkin saa siellä nännit kovina ja kiihottuneena istua eikä sitä paheksuta.

Vierailija
7/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehtaisitko jos olisi posliini?

En.

Vierailija
8/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saunassa saunotaan. Ei sen kummenmpaa. Ei se ole mikään orgiahuone. Jos mun pitäisi valita naiselle posliinin ja puskan väliltä, niin valitsisin puskan. Posliini on ihan hirveän näköinen.

Vierailija
9/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis sekasaunaan muutenkaan, mutta en mene kyllä edes naiste kans saunaan jos en ole sheivannu

Vierailija
10/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Jorma 65v

Vierailija
11/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan mennä saunomaan. Ei se ole seksuaalinen paikka. Eikä sen ole väliä, miten joku on alakertansa ajellut. Tottakai voit mennä. Olen muiden miesten kanssa samaa mieltä, posliini on vastenmielinen.

Vierailija
12/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiihottavaa nähdä naisella kerrankin luomu karvoitus.

Vierailija
13/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis sekasaunaan muutenkaan, mutta en mene kyllä edes naiste kans saunaan jos en ole sheivannu

Haluatko siis, että häpyvakosi näkyy naisille paremmin vai koitatko ilmentää olevasi mahdollisimman nuori?

Vierailija
14/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunaan mennä saunomaan. Ei se ole seksuaalinen paikka. Eikä sen ole väliä, miten joku on alakertansa ajellut. Tottakai voit mennä. Olen muiden miesten kanssa samaa mieltä, posliini on vastenmielinen.

Entä pukuhuone, veranta vilvoittelupaikkana, kesällä uimaan meneminen, käveleminen sinne järvelle ja takaisin? Eivätkä nekään ole seksuaalisia paikkoja? Entä jos mentäisiin uimaan alasti ilman saunaa?

Vierailija
15/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saunassa saunotaan. Ei sen kummenmpaa. Ei se ole mikään orgiahuone. Jos mun pitäisi valita naiselle posliinin ja puskan väliltä, niin valitsisin puskan. Posliini on ihan hirveän näköinen.

Joopa joo - tuo on äijien vakiovastaus että päästään kyttämään naisten alapäitä ”saunotaan vaan”. Kiinnostuskiikarit kaivetaan vaikka peräsuolen pohjukasta. Sekasaunojaäijät ovat pahimpia pilluhaukkoja.

Vierailija
16/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo - tuo on äijien vakiovastaus että päästään kyttämään naisten alapäitä ”saunotaan vaan”. Kiinnostuskiikarit kaivetaan vaikka peräsuolen pohjukasta. Sekasaunojaäijät ovat pahimpia pilluhaukkoja.

Mutta naisilla eri! Ne naiset jotka ovat pilluhaukkojen kanssa tussut paljaana, eivät ajattele miehiä eivätkä ole yhtään munahaukkoja vaan pääasiassa khylddyyristä kiinnostuneita hienoja naisia!

Vierailija
17/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään se, että miettii voiko mennä puskansa kanssa, kertoo, ettei saunassa vain saunota ja rentouduta, vaan ihan tiedossa on, että tarkkaillaan toisten intiimejä paikkoja....

Vierailija
18/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä lasten sauna? Siinä tapauksessa on hyvä ajella jalkoväli muistuttamaan muita saunojia. Aikuisten saunaan sopii mennä aikuisen näköisenä.

Vierailija
19/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään se, että miettii voiko mennä puskansa kanssa, kertoo, ettei saunassa vain saunota ja rentouduta, vaan ihan tiedossa on, että tarkkaillaan toisten intiimejä paikkoja....

Kyllä, ja vain sitä. Tavarankyttäyssessio - ei saunominen.

Vierailija
20/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on juu. Paras sekasauna onkin sellainen missä on vain naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän