Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sekasaunaan, jos et olisi sheivannut alapäätä aikoihin?

Vierailija
15.11.2018 |

Olen toki muun kropan sheivannut, mutta äläpäässä on suoraan sanottuna puska. Olen muuten nätti ja mulla on hyvä kroppa.

Kehtaanko mennä illalla sekasaunaan?

On tämäkin kysymys :)

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sheivannut koskaan.

Nyt on sokeroitu posliiniksi.

En välittäisi missään tapauksessa mennä sekasaunaan. N

Vierailija
42/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sekasaunaan posliinimallilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen nainen, en sheivaa koskaan. Ja sekasaunassa käyn paikallisessa kylpylässä. Onko siinä jotain ihmeellistä?

Vierailija
44/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää menisi sekasaunaan, mutta jos menisin, menisin mahdollisimman epäseksikkäänä.

Vierailija
45/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo, että jos miehetkin sheivaa, niin sitten sinäkin. Tod.näk. herroilla on ihan normikasvusto, joten annapa rehottaa sinäkin.

Vierailija
46/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän karvattomuuden sekasaunassa, mutta sitä en, kun miehet tarkoituksella vetävät sinne tullessaan esinahan taakse.

Vierailija
47/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sekasaunaan jos miettisin tuollaisia juttuja.

Vierailija
48/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saunassa saunotaan. Ei sen kummenmpaa. Ei se ole mikään orgiahuone. Jos mun pitäisi valita naiselle posliinin ja puskan väliltä, niin valitsisin puskan. Posliini on ihan hirveän näköinen.

Joopa joo - tuo on äijien vakiovastaus että päästään kyttämään naisten alapäitä ”saunotaan vaan”. Kiinnostuskiikarit kaivetaan vaikka peräsuolen pohjukasta. Sekasaunojaäijät ovat pahimpia pilluhaukkoja.

Ei sitä kiinnostusta varmaan tarvitse mistään kaivaa, jos pillujen tiirailu on päälimmäisenä sekasaunassa.

Vierailija
49/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo, että jos miehetkin sheivaa, niin sitten sinäkin. Tod.näk. herroilla on ihan normikasvusto, joten annapa rehottaa sinäkin.

Eiköhän se tasa-arvo ole, että saa jokainen päättää sheivaako vai eikö. Siinä ei ole mitään tekemistä toisten saunojien suhteen.

Vierailija
50/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi sekasaunaan jos miettisin tuollaisia juttuja.

Sekasaunaan mennään lähinnä tutkimaan tuollaisia juttuja.

Vierailija
51/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi. Kuten tästäkin ketjusta käy ilmi, karvallisuus herättää miehissä seksuaalista kiinnostusta ja joku retropuskafani kuvittelee että olet villi ja vapaa ja vailla seksiä puskaa esittelet.

Vierailija
52/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki muun kropan sheivannut, mutta äläpäässä on suoraan sanottuna puska. Olen muuten nätti ja mulla on hyvä kroppa.

Miksi alapäätä pitäisi sheivata? Niiden karvojen tarkoitus on auttaa pitämään alapää puhtaana.

Vierailija
53/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, alapään karvojen sheivausmuoti on nyt näköjään ohi. Vähän kuten tatuoinnit.

Jotka kumpikaan ei koskaan kannattajiensa mukaan olleet mikään muotivillitys, vaan ikiaikainen tapa jo muinaisesta Egyptistä.

Vierailija
54/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän karvattomuuden sekasaunassa, mutta sitä en, kun miehet tarkoituksella vetävät sinne tullessaan esinahan taakse.

Itse en pidä tuota outona.

Koulussa lääkäri opetti pojille, että ennen saunaan menoa tulisi peseytya ja miesten tulisi pestä myös esinahan alta. Siksi miehet vetää sen esinahan suihkussa pois edestä. Toiset sitten antaa esinahan palautua omia aikojaan peniksen päälle, toiset vetää sen itse paikalleen.

Vierailija
55/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäKi kirjoitti:

Ihmiselle on evoluution vuoksi kehittynyt häpykarvoitus, syynä on voinut olla seksuaalivalinta eli miehet ovat kokeneet naiset, joilla on häpykarvoitusta, karvattomia viehättävämmiksi, onhan karvoitus jo merkki naisen sukukypsyydestä ja kyvystä tulla äidiksi.

Syynä on myös voinut olla arkojen intiimialueiden suojaaminen hiertymiltä. Intiimialueiden arkuuden on varmaan huomannut jokainen, joka on joskus ajellut karvoitustaan.

Kannattaa olla hyvin varovainen ennen kuin lähtee reunojen siistimistä laajempiin karvanpoistoihin ettei aiheuta ikäviä iho-oireita tai peräti tulehduksia.

Bullshit. Karvanaaman pitäisi samasta itse keksimästäsi syystä olla varsinainen pillumagneetti. Kuitenkin lähes kaikki miehet ajavat naaman posliiniksi. Entä tulehtuuko miesten naamat vaikka joka aamu sheivataan. Tai onko kalkkunaposki. Aivan keksittyä fuulaa.

Vierailija
56/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku uskoo evoluutioon?

Vierailija
57/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. En ole koskaan kuullutkaan kenenkään miehen tekevän noin😳

Vierailija
58/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 20-vuotias nuorimies ja eräänlainen ongelmani on karvoituksen epätasainen jakautuminen intiimialueella. Niitä munakarvojakin on, mutta aivan erityisesti peppuvaosta kasvaa vielä paljon enemmän. En ole muilla tällaisesta kuullut.

Todella hankala tilanne, yritän ajella karvani miten vain pystyn taipumaan.

Haluaisin käydä uimassa, mutta tämän "vammani" vuoksi en oikein kehtaa, uin mieluiten kesällä meressä – silloinkin minulla on kahdet uikkarit, jos olen esim. uimarannalla. Kauempana saaressa ei tietenkään väliä.

Tämä on minun fysiologinen erikoisuuteni, muuten olen ja näytän normaalilta, intiimihygieniasta pidän korostetusti huolta, haitta on lähinnä esteettinen muille ihmisille. Tämän ymmärrän kyllä.

Anna mennä vaan

Vierailija
59/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärrettävää, että naiset esittelevät intiimit osansa miehelle mutta ei toisinpäin? Naisen on luonnollista ”olla tyrkyllä”?

Vierailija
60/85 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sekasaunaan vaikka alapää olisi glitterin peitossa. Naisporukallakin pidän pyyhkeen ympärillä. Käyn saunassa alasti vain yksin tai oman miehen kanssa. Pimppakarvat poistan kokonaan tai pidän lyhyttä kiitorataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä