Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehillä on nykyään parta?

Vierailija
15.11.2018 |

Olen 70-luvulla syntynyt tantta ja silloin parta oli vain vanhoilla noin 80-90 -vuotiailla miehillä. Kauhean näköistä kun muutama harva haiven sojottaa leuasta. Yritääkö miehet esittää nykyään muslimia tai vanhaa miestä vai mistä tämä johtuu? Oma mies on luojan kiitos siloposki, ihan työnsäkin puolesta mutta päivän tai parin sänki toki pukee, lomalla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 70-luvulla syntynyt tantta ja silloin parta oli vain vanhoilla noin 80-90 -vuotiailla miehillä. Kauhean näköistä kun muutama harva haiven sojottaa leuasta. Yritääkö miehet esittää nykyään muslimia tai vanhaa miestä vai mistä tämä johtuu? Oma mies on luojan kiitos siloposki, ihan työnsäkin puolesta mutta päivän tai parin sänki toki pukee, lomalla.

Kyllä 70 luvulla partoja oli, googleta vaikka! Ja olisiko ne kasariviikset nyt sitten parempi kuin parta? :D

Vastaus kysymykseen on että miehillä on parta siksi, kun niillä kasvaa se parta. Kun sitä ei leikkaa, niin se kasvaa pidemmäksi ;)

Rakastan partaista miestäni <3

70-luvulla partoja oli nimenomaan monilla, koska muoti. Yleisesti partoja on ollut koko maailman sivu, mallin ja muodin vain vaihdellessa.

Tällä hetkellä parrat ovat entistä enemmän muotia, ja sehän ei kyllä harmita sitten laisinkaan näin partoja rakastavana naisena.

Vierailija
42/45 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten huomannut, että useasti (ei siis aina, älä tule kertomaan miehestäsi jolla tilanne on päinvastoin!) niillä miehillä on parta, jotka eivät ole fyysisessä työssä ja/tai vapaa-ajalla pääse tekemään ns. miesten juttuja kuten korjaamaan autoa, kalastamaan, metsästämään, rakentamaan jne. Jonkinlaista kompensaatiota ehkä parralla haetaan miehisyydelle, kun ei pääse muuten miehisyyttä toteuttamaan.

:D :D Ai että sinä heittelet mutukäsityksiäsi, joita kukaan ei saisi korjata kertomalla tuntemastaan miehestä jolla asia ei todellakaan ole näin :D :D Voi hyvän tähden mitä "keskustelua" ! :D

Maailma on litteä(älä tule kertomaan tähän että tiedekin jo sanoo ettei ole) :D

Minun parrakas mieheni kyllä kalastaa ja metsästää :D ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat lukeneet lehdistä, että parta on muotia ja tekee miehestä seksikkään -> parrakkaiden miesten määrä lisääntyy. Ei niin kovin yllättävää ja ihan sama juttu on esimerkiksi hihatatuointien kanssa.. Naiset pitävät tatuoitua miestä jännittävänä ja mielenkiintoisena -> tatuointien määrä kasvaa räjähdysmäisesti.

Esimerkiksi parrakas hihatatuoitu mies, joka on ammatiltaan kokki, alkaa jo olla lähinnä vitsi kaikessa kaavamaisuudessaan.

Vierailija
44/45 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeja matkivat. Näin luulen

Vierailija
45/45 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla kasvaisi parta, kasvattaisin sellaisen itse ehdottomasti, koska näin neljän kympin lähestyessä leukaperät alkavat vähän riiputtaa ja parta peittäisi sen mukavasti (ajatelkaa vaikka dicapriota tai brad pittiä)! Kuinkahan moni mies kasvattelee partaa samasta syystä?

N38