Mitä ihmettä? aloitin hormonikorvaushoidon ja nyt hiukset kasvavat ihan hulluna:)
Tullut paljon uusia hiuksia ja hiusten laatu parantunut. Onko muille käynyt näin? Oon iloinen!
Kommentit (10)
Olen 58v ja hoitoa ollut jo seitsemän vuoden ajan.
Iho on heleä ja aika sileäkin vielä...ja nämä hiukset! Ylettää vyötärölle, eikä ole mikään hiirenhäntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvaneet hiukset, mutta pers- ja kainalokarvat rehottivat.
Oho, mulla ei kyllä niin oo käynyt ollenkaan. Ei oo perskarvoja kyllä koskaan ollutkaan:) ap.
Minkälaista hormonikorvaushoitoa tarkoitat? Suun kautta otettavaa? Voiko sellaista saada nuori nainen jolla jokin hormonihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v ja hoitoa ollut jo seitsemän vuoden ajan.
Iho on heleä ja aika sileäkin vielä...ja nämä hiukset! Ylettää vyötärölle, eikä ole mikään hiirenhäntä.
Ihana kuulla:) Jospa munkin iho säilyisi suht heleänä. Ryppyjä ei kauheasti ole ja ihon kuntokin hyvä, kunhan kosteuttaa kunnolla. Olen kyllä tyytyväinen, että otin hoidon. ap.
Mulla muuttui ääni bassomaiseksi ja aataminomena kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista hormonikorvaushoitoa tarkoitat? Suun kautta otettavaa? Voiko sellaista saada nuori nainen jolla jokin hormonihäiriö?
Vaihdevuosien hormonikorvaushoidosta puhun. Jos sinulla on todettu hormonihäiriö, niin eiköhän siihenkin joku hormonilääkitys ole saatavilla? Eikö lääkärisi ole puhunut sinulle asiasta?
Vierailija kirjoitti:
No sulle on määrätty sitten vahingossa vissiin mieshormonia eli tertosteronia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien hormonikorvaushoidosta puhun. Jos sinulla on todettu hormonihäiriö, niin eiköhän siihenkin joku hormonilääkitys ole saatavilla? Eikö lääkärisi ole puhunut sinulle asiasta?
Minulla on PCOS. Ei ole lääkäri puhunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulle on määrätty sitten vahingossa vissiin mieshormonia eli tertosteronia:)
Niinkö? Voi olla, muutuin meinaan lesboksikin. No hitto sehän se testo syynä varmaan onkin.
Ei kasvaneet hiukset, mutta pers- ja kainalokarvat rehottivat.