Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli harrastaa seksiä vesisängyssä?

Milleaniaali
14.11.2018 |

Niin että millaista se oli?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoja ysäriltä. Todella mukavaa, erosin niihin aikoihin ja hankin silloin vesisängyn. Kaikki miehet pitivät sänkyjumpasta, myös minä.

Vierailija
22/51 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaallisen hyvää oli seksi vaimennetussa lokerovesisängyssä. Ja kaikki asennot mahdollisia vaikka meillä on kokoeroa. 190/90 ja 158/48. Monesti menimme, kun sänky oli hävitetty, hotelliin, missä oli vesisänky. Onkohan vielä jossain? Vinkkejä? Se olisi varmaan myyntivaltti, useat haluaisivat varmaan kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mileealeille tiedoksi tuossa vähän tukevampikin tytty liikuu mukana mukavasti kun polkee oikein kunolla oi tuota -90 lukua

Vierailija
24/51 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä tuli siinä nukkuessa kipeeks ja nussiessa koko keho.

Vierailija
25/51 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisängyssä se on laiskan miehen hommaa! Kerran tyrkkää naista kädellä leuasta ja sänky hoitaakin sitten loput!

Vierailija
26/51 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun puolessa välissä toin lukiosta mun hevaripojan kotiin ekaa kertaa. Oli sen verran kauan vongannut ja kiihotellut mua, että päätin nyt se tapahtuu. Keksin, että vanhempien sängyssä vois. Se oli iso vesipatja. Keskellä iltapäivää ketään ei kotona ja päädyin nopeaa sinne sit pojan alle. Tuo kävi muhun kovin lämpöisenä ja mä häneen, otettiin uusinta, kunnes ovi kolahti ja piti oikaista peti ja keräillä kamppeet lattialta ylle ja esitellä hänet sit ovensuussa. Vaivautuneet ilmeet, mutta mulla värisytti vielä orgasmi jalkoja. Oli kyllä mahtava kokemus ja se aika vanha patja. Joka sit muutaman viikon päästä rupesi vuotamaan. En tiedä, oliko meidän takia.

Vierailija
27/51 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo tuonne jostakin syystä poistuneeseen ketjuun, mutta toistan tässä, etten ole koskaan kokenut niin kiihkeää seksiä kuin kurssikaverin kanssa tämän vanhempien mökillä vesipatjalla. Hän suorastaan janosi mua, halusi olla päällä koko ajan, panna kovaa ja suudella raskaasti. Alimmaisena oli upottavaakin, vellovaa ja painavaa, mutta hänen kanssaan se kaikki oli niin kuumaa.

Vierailija
28/51 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se nyt mikään ideaali alusta ole ainakaan meidän perinteiseen vartalot kiinni toisissaan päällekkäin oloon, paras asento mun ja kauniimman puoliskon orgasmeihin, mutta mitäs sitä ei olisi nuorena parina tehnyt, kun appivanhemmilta kyseinen patja saatiin tupaantulijaislahjana. Joo, kyllä, tuota tapahtui 90-luvun alussa, kaverit saivat koko Myyrna-astiaston vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
29/51 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän se nyt mikään ideaali alusta ole ainakaan meidän perinteiseen vartalot kiinni toisissaan päällekkäin oloon, paras asento mun ja kauniimman puoliskon orgasmeihin, mutta mitäs sitä ei olisi nuorena parina tehnyt, kun appivanhemmilta kyseinen patja saatiin tupaantulijaislahjana. Joo, kyllä, tuota tapahtui 90-luvun alussa, kaverit saivat koko Myyrna-astiaston vastaavassa tilanteessa.

Nuoruusaikojen tyttöystävä sanoi kerran, kun murehdin vähän hänen epämukavaa oloa turhan kitisevän sängyn vieressä matolla: - 'ei väliä missä mä makaan kunhan sä oot siinä'. Tehtiin muutakin kuin lähetyssaarnaajaa, mutta aika paljon sitä. Hän halusi mut aina lähelleen ja myös vesisängyssä. Kyynärpäät upposivat aika tavalla ja oli vaikeaa saada "tehoja", mutta mitäs sitä ei olisi hänen kanssaan tehnyt. Upea neito.

Vierailija
30/51 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisängyssä se oli ihan parasta. Kaiholla muistelen sitä aikaa ja vesisängyn omistajatarta.

Vierailija
31/51 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet uppos pohjaan.

En tiiä oliko liian vähän vettä.

Vierailija
32/51 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen vaimennettu malli oli erittäin hyvä, eikä nukkumiseenkaan huono.

Hyvät muistot sängystä ja siittä ajasta muutenkin, oli vapaamielisempi meno kuin nykyään ja monenlaista tulikin kokeiltua seksissä.

Vierailija
33/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain ihan oikeita kokemuksia? Eikö se ole liian joustava alusta? Minusta se on ainakin tosi hankalaa jos on liian pehmeä alusta. Sellainen johon naisen lantio uppoutuu syvyyksiin. Hankala sellaisessa asennossa on miehen päästä puikkasemaan. Sitten vielä kun ei kunnolla saa otettua tukea mistään kun kaikki vaan lainehtii ja velloo.

Kannattaa kokeilla, ennenkuin arvailee miltä se voisi tuntua!

Vierailija
34/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velttoa, heiluvaa. Ei hyvä vrt jämäkkä patja

Vierailija
35/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä nukkumiseen ja nussimiseen, harmittaa kun hävisivät markkinoilta!

Vierailija
36/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurastahan se riippuu.

Vierailija
37/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölskyvää. Tuli lukemattomat kerrat pantua isorintaista blondia vesisängyssä joka reikään. Ah tuo ihana ysäri.

Vierailija
38/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuosikymmenen, jolloin se markkinoille kauppoihin tuli ehdottomasti   idoottimaisin huonekaluidea.

(huom. sikälihän sänky,tai parivuode on huonekalusuunnittelussa ymmärretty ja käsitetty huonekaluksi,että niitä on tehty ja tehdään vieläkin  esim rokokoo-, jugend-, ym. tyylisillä päädyillä ja jaloilla.)

Toki suurin osa on ihan 'kruusailemattomia' perussänkyjä, mutta huonekaluja nekin silti ovat.

Vesisänky EI ollut huonekalu vaan seisovan veden umpinainen säiliö huonetiloissa joka oli melkoinen,aina huomioonotettava riskitekijä asuintiloissa joka saattoi aiheuttaa mittavan vesivahingon makuuhuoneen tiloissa.

Aina seinää ja sen tapetteja myöten.

Onneksi se lopulta tajuttiiin ja niiden menekki hiipui.

Nyt ne ovat jo poistuneet markkinoilta ja tuotemainonnasta ja hyvä näin.

Vierailija
39/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä on tuntunut kasikyt luvulta asti ja tuntuu vieläkin. Ihan paras sänky. En vaihda sitä vieläkään pois. 👌

M56

Vierailija
40/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakista jäi 2/5 neito lapaseen ja mentiin niille.siellä vesisänky. Muija puki sellasen yöpuvun josta näkyi läpi

Jysähti. Nussin sitä parix että kotona ja loiske kuului.kun mallit oli kohteessa kerroin että tulen merisairaaksi joten häivyin himaan ennenkuin akka sai selville .eikä saanut kun Panin sitäkin kun tulin himaan ettei epäile mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän