Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaistyötön, kerropa rehellisesti mitä ajattelet työssäkäynnistä ja mikä on OIKEASTI syynä työttömyyteesi?

Vierailija
14.11.2018 |

.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteni syy on usean syyn summa, joita en tässä ala erittelemään. Sillä koulutuksella, mikä minulla on, en enää voi saada oman alani töitä. Olen hakemassa uudelleenkoulutukseen.

Ja mitä ajattelen työssäkäynnistä: Sivusta seuranneena se näyttää olevan välillä raskasta, mutta myös antoisaa, muutenkin kuin palkkapäivänä. Haluaisin päästä vielä jonain päivänä itsekin työelämään.

Vierailija
62/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjan lämpö on suurin syy työttömyyteeni. Työmatkat täältä Espanjasta Suomeen asti ovat kohtuuttoman pitkät.

Baronan pyörittämät call centerit olisi siinä ihan nurkilla ja niihin on jatkuva haku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ruma ja lihava ja en hallitse sulkijalihastani. Rektaalini paukkuu 24/7

Vierailija
64/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole työttömien kirjoilla mutta se on tulevaisuuteni todennäköisesti. 2 vuotta sitten olin matkalla kauppaan hakemaan eväitä iltavuoroa varten. No, kaaduin pyörällä ja mursin oikean käteni todella pahasti, lukuisten leikkausten jälkeen on yhä siinä kunnossa ettei siitä ole edes atk-hommiin, yritin tehdä vasemmalla kädellä mutta olin todella hidas, työnantaja heivasi. Saan vielä määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä mutta en usko että sitä loppuiäksi myönnetään. Kukaan ei varmasti palkkaa minua yhtään mihinkään enkä tiedä mitä pystyisin tekemään yrittäjänä. Siinäpä se...

Vierailija
65/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa herätä, ei sitten millään. Toki tuli pääomatuloja tänä vuonna yli 100k. 7 kertaa käynyt tänä vuonna matkoilla, mm. Toscana, Lissabon, Amsterdam jne. Tätä jatkunut yli viisi vuotta, siis matkustelua ja työttömyyttä. En valita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan