Viisainta mitä olet kuullut
Kommentit (21)
Jos joku on (sinulle) ilkeä, se johtuu siitä, että hänen oma elämänsä on epätyydyttävää.
Tämä oli herkälle minulle iso valaistumisen hetki, ja ymmärsin, että kaikkea ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti. :)
Viisainta mitä tänään olen kuullut on tämä Jordan Petersonin parin minuutin puolustuspuhe sananvapaudelle.
Lopetan vauva-av sivujen selailun heti.
Äitini sanat, että Citymarketin nainen, joka möi hänelle digipokkarin on valokuvauksen ammattilainen, sillä ei hän muuten sitä työtä edes tekisikään....
Jos on aina yksin ongelmiensa kanssa niin todennäiköisesti olet itse se ongelma
"Ei ole olemassa sitä oikeaa. Pitää löytää vain ihminen, jonka kanssa voit jakaa arjen, koska elämä ei ole pelkkää juhlaa." -Äitini, joka on ollut isäni kanssa naimisissa 40 vuotta. Ovat kokeneet elämässään paljon, ja he ovat selvinneet kaikesta.
On parempi pitää suunsa kiinni ja antaa muiden epäillä tyhmäksi, kuin avata suunsa ja varmistaa epäilys.
En ymmärrä ap:n viisautta?
t:tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Oisko niin että tästä hetkestä lähtien kaikki on historiaa, tavallaan tulevaisuutta ei ole koska sekunti meni ja sekin on jo historiaa.
Et voi yhdistää pisteitä katsomalla eteenpäin.
Voit yhdistää ne vasta katsomalla taaksepäin.
😇
Meneekö tuon ap:n suuntaan tääkin vähän. Voin selittää tämän omani, muuten, jos joku haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaisikohan sitä, että olemme kaikki menneisyytemme orjia, eli vaikka menemme eteenpäin, annamme aiemmin tapahtuneen vaikuttaa meihin.
Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Ole itse itsesi paras ystävä.
Always keep cool.
Aikansa kutakin.
On helpompaa ja järkevämpää auttaa lähelle kuin kauas.
On tapauksia joissa, sääli on todellakin sairautta. Tietyt asiat ja ihmiset eivät vaan muutu, ja se on nähty jo monien sukupolvien ajan.
Ei pitäisi ottaa stressiä ja päänpatteja kaikista maailman ongelmista.
Kaikki työpaikat ovat sitä samaa p*skaa eri paketissa. Eli että vaihtamalla ei välttämättä parane.
Ei elämästä selviä hengissä.