Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällä lämmintä, vaikka patterit ei päällä

kotiäiti
13.11.2018 |

Alakertaan olen laittanut yhden patterin päälle alle 20c asetuksella, mutta kaikki muut 8 patteria on pois päältä. Juuri nytkin yläkerrassa +22,4c. Mielestäni en aiheuta hallaa rakenteille, koska on niin lämmintä sisällä, mutta kovin lämpimänä täällä pysyy ilman lämmityksiäkin. T-paita päällä tässä istun. Miksiköhän tämä pysyy näin lämpöisenä? Rivitalossa keskellä asutaan ja mielestäni tosi tiiviit ikkunat on. Olen itse päivät kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu kerrostalossa. Kaikki kolme patteria pois päältä ja silti makkarissa +20 ja olkkari/keittiö +23. Joskus joutuu pitämään ikkunaa auki öisin kun on niin kuuma! Voiko tosiaan johtua vieläkin kuumasta kesästä että seinä edelleen niin lämmin että kämpässä liian kuuma

Vierailija
2/3 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö koneellinen ilmanvaihto lämmön talteenotolla varustettuna? Meillä oli asennuksesta asti siinä säädöt pielessä, talvisinkin asunnossa 27 plusastetta. Vikaa hakivat ammattilaiset useamman vuoden lattialämmityksen säädöistä ja naapureista, vaikka järkyttävien sähkölaskujenkin olisi jo pitänyt vihjata ongelmaan ilmanvaihdon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on (kt) kylpyhuone olkkarin ja makkarin välissä. Siellä on kuivauspatteri, jota ei voi sulkea. Tuntuu lämmittävän asuntoa yksinään ihan tarpeeksi. Kylppärissä on lattialämmitys, jota emme ole käyttäneet ikinä. Varmaan tikahtuisi suihkun jälkeen sinne. Huoneessa, joka on kauimpana kylppäristä, täytyy talvellakin pitää lämmitys päällä, pienellä tosin. Vanhempi elementtitalo, jossa varmaan eristeet jo kuoleentuneet, silti ihan lämmintä näin. Toivon, ettei ikinä tule julkisivuremonttia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi