Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kotityö teillä on odottanut tekijäänsä jo vaikka kuinka pitkään?

Vierailija
13.11.2018 |

Onko viime jouluiset verhot edelleen pyykkikorin pohjalla?
Onko eteisen seinä odottanut maalipintaa 5 vuotta?
Onko uuni jo niin likainen, ettei sinne näe edes sisälle enää?

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh peseekö joku talvella ikkunoita? Vai tarkoitatteko että sisäpuolelta?

Minä muuten ihan vasta tajusin joidenkin pesevän ikkunat kahdesti vuodessa. Oon äidiltäni oppinut sen olevan keväinen askare ja luullut kaikkien pesevän ne vain keväisin. Tuli yllärinä että jotkut pesevät myös syksyllä.

Vierailija
222/224 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä odotellut että mies pesisi vessat. Tajusin 3 viikkoa sitten että mies ei ole koko suhteen aikan (7 v) kertaakaan pessyt ja sanoin että on hänen vuoronsa pestä ne. Saa nähdä kauanko odotan...

Tajusin saman luettuani viestisi, paitsi että ollaan asuttu kimpassa jo 15 vuotta..🙄

Petivaatteidev vaihto taitaa olla sama juttu. Kaikkien, joiden kanssa asiasta on tullut juttua sanovat, ettei mies vaihtaisi niitä kai koskaan, jos vaihtaminen olisi miehen vastuulla.

Minä olen olettanut miesten luulevan, että vessa puhdistuu automaattisesti kun sen vetää ja pyyhkeet ja lakanat hylkivät likaa.

Omani vaihtaa erikseen käskemällä lakanat ja pyyhkeet, mutta vessan pesua en ole siltä vielä viitsinyt edes pyytää. Raukka olisi vaan ihan kauhuissaan että "Hyi ällöä!" ja menettäisi yöunensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh peseekö joku talvella ikkunoita? Vai tarkoitatteko että sisäpuolelta?

Minä muuten ihan vasta tajusin joidenkin pesevän ikkunat kahdesti vuodessa. Oon äidiltäni oppinut sen olevan keväinen askare ja luullut kaikkien pesevän ne vain keväisin. Tuli yllärinä että jotkut pesevät myös syksyllä.

Esim meillä on omakotitalo, jonka yksi seinusta on kadusta vain sellaisen jalkakäytävän leveyden verran. Kadulta tulee niin paljon pölyä, että sen ikkunan pesen usein. Vesisade oikein piiskaa sen katupölyn ikkunaan.

Vierailija
224/224 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen irronnut/repsottava lattialista on odottanut tekijäänsä jo erinäisiä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi