Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat joululahjaideat 2018

Vierailija
12.11.2018 |

Nyt on taas se aika käsillä. Lahjoja vaihdetaan kohta. Osa annetaan suurella sydämellä, osa pakosta tai kohteliaisuudesta. Ja yhä useammalla lahjansaajalla on jo kaikkea, eli mitään ei puutu. Jotain osuvaa pitäisi silti taas keksiä kaikille puolisosta kummilapsiin ja anopista naapuriin.

Samalla tänä romunkertymisen aikana olisi kiva, jos lahja ei muuttuisi turhaksi konmarittamista odottavaksi roskaksi heti huomenna tai edes vuosien päästä. Siinä saisi olla ideaa, mutta ei saisi tuntua lahjan antajan omien arvojen tyrkyttämiseltä. Sen pitäisi olla laadukas, mutta ei niin kallis että se ruokkii tolkutonta lahjakierrettä. Ja ennen kaikkea sen pitäisi olla jotain, joka olisi edes hetken kiinnostavaa, uutta tai tarpeellista.

Kertokaa vinkkinne. Peukutetaan sen mukaan miten kiva olisi saada itse kyseinen lahja.

Voi myös kertoa oman salaisen toiveensa, siitäkin voi joku saada idean.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-dildo

-anustappi

-käsidildo

-...

Vierailija
2/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PanoLammas kolmella reiällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma joululahjakortti, johon piirrät tai liimaat kuvia niistä kivoista askareista, jotka annat joululahjaksi.

Se voi olla nuorelta vaikka känny/tietsikkahuolto vanhemmalle ihmiselle.

Naapurille koiran/kissanhoitolipukkeita. Huoltotöitä tai siivousta vanhuksille tai väsyneelle uratykkiparille. ym ym, keksi itse lisää.

Vierailija
4/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blowjob machine.

Vierailija
5/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin omalle iäkkäämmälle äidille palapelin hänen lapsuudenkotinsa mustavalkoisella kuvalla, jossa näkyy pihalla lehmät, vanhat autot ynnä muut. Hän tykkää tehdä palapelejä muutenkin joten luulen että on mieleinen.

Noita palapelejä, kalentereja ynnä muita painettavia saa helposti teetettyä netissä. Vieraammille ei viitsi antaa, kuvien pitäisi liittyä saajaan jotenkin ja mitään omia luontokuvia ei viitsi ruveta toiselle koristeeksi tyrkyttämään vaikka olisi hyviäkin.

-Ap

Vierailija
6/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee oma joululahjakortti, johon piirrät tai liimaat kuvia niistä kivoista askareista, jotka annat joululahjaksi.

Se voi olla nuorelta vaikka känny/tietsikkahuolto vanhemmalle ihmiselle.

Naapurille koiran/kissanhoitolipukkeita. Huoltotöitä tai siivousta vanhuksille tai väsyneelle uratykkiparille. ym ym, keksi itse lisää.

Sounds boring af

Vierailija
7/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savirsorsa.

Vierailija
8/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapselle lahjakortti leffaan, pakohuoneeseen, trampoliinipuistoon, teatteriin, harrastukseen liittyvä asia.

Naapurille ja tädille Alkon glögi, Hehkuviini, joulukukka, takan sytyttämiseen sytytyskukkia, joulumyyjäisistä jotain.

Anopille ja äidille kampaamolahjakortti, kasvohoito, jalkahoito, lehtitilaus, teatteriliput

Appiukolle, isälle, puolisolle saunatakki, pyjama, yöpaita, laadukas tuoksu, kirja, villasukat, kotitossut, lehtitilaus.

Siskolle punaviinilasit, snapsilasit, lempiastisarjaa

Läheiselle naiselle tai tytölle, miehelle tai pojalle koru, kirja, lehtitilaus, lahjakortti.

Vierailija
9/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tänä vuonna kasata vanhemmilleni ja miehen vanhemmille karkkikuuset. Toivottavasti onnistun karkkivalinnassa! :)

Mietin tekiskö päiväkotiin samanlaisen kahvihuoneeseen, siihen samaan lahjaan voisi yrittää saada muutkin ryhmäläisten vanhemmat mukaan. Ei jäisi mitään pysyvää, elleivät halua säästää materiaaleja askarteluun.

Ostin heijastavaa askartelunauhaa ja ajattelin kokeilla voiko sitä käyttää virkkaukseen. Heijastavat lumihiutaleet piti alkuun tehdä lasten joulukalentereihin mutta jos tässä ehtisi useamman niin saisi jaella muillekin, laittaa vaikka joulukorttien koristeeksi niin menisi lahja ja kortti samalla postikululla :D!

Isoisälleni leivon rommilla kostutetun hedelmäkakun, se on jo perinne.

Vierailija
10/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa itse neulotut villasukat harrastukseensa liittyvällä kuvioinnilla. Tiedän että tulee ainakin käyttöä vaikka ei tykkäisikään koska aikaisemmat perinteiset villasukat ovat melkein puhki. Kun vaan ehtisin valmiiksi jouluun mennessä.

Vierailija
11/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkikuusi kuulostaa ihan kivalta idealta kun on etupäässä koriste. Itse en tykkää kuitenkaan saada lahjaksi esim. konvehtirasioita. Kenenkään meidän perheessä ei oikeastaan pitäisi syödä karkkia paria konvehtia enempää. Juhlapäivinä noita rasioita kuitenkin tulee varastoon ja kun ne kaapissa ovat, syötyähän ne tulevat. Siinä vaiheessa kun maaliskuun alussa ahtaa toiseksi viimeistä konvehtirasiaa naamaan ennen kesäkuurin alkua, ei enää edes muista keltä juuri se laatikko oli, mutta oman itsekurin puute harmittaa.

Vierailija
12/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille ostan vain kuluvia tuotteita eli tuliaisiksi teetä ja lähihunajaa tai erityiskahvia ja muutama käsintehty konvehti (ei tosin itseni). Pentikin kynttilöitä ostin jo hullareilta eli kukkien sijaan muutama naapuri saa tänä vuonna sellaisen.  

Opiskelijakummipoika saa herkkukorin eli säilyviä ruokajuttuja, sellaisia vähän parempilaatuisia. On siis kiinnostunut ruuanlaitosta eli ei mene haaskuuseen. 

Sisarusten muut lapset saavat rahaa(tosi tylsää, mutta ovat niin itse toivoneet, summat iän mukaan eli nuorimmat 20e ja vanhimmat 40e eli aika pientä on)

Omat pojat saa rahaa (300e), kalsareita ja villasukkia (myyjäisistä) ja kirjat ja konvehdit sekä lakana ja pyyhesetit. Ehkä jotain astioita tms jos tulee toiveeksi. Rahaa siksi, että saavat ostaa alesta ihan perusvaatteita ilman, että täytyy neuvotella tai kuunnella mun jeesustelua 200e lenkkareista. 

Vierailija
13/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-dildo

-anustappi

-käsidildo

-...

Omaperäisiä. 

Vierailija
14/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taottu hiiliteräspannu

Vierailija
15/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisolla on joku harrastus johon suhtautuu intohimoisesti, lahjavinkkejä voi saada menemällä selailemaan sen harrastuksen foorumeja. Pari vuotta sitten löysin miehen harrastusfoorumilta hehkutusta sopivan hintaisesta härpäkkeestä, jonka jokainen äijä halusi kovasti itselleen. Pistin mallinumerot mieleen ja tilasin sellaisen netistä. Mies oli onnesta soikeana, itse en vieläkään tiedä mikä siitä vempeleestä teki niin hyvän mutta näyttää olevan nyt aina käytössä kun mies harrastaa.

Vierailija
16/23 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita ei joululahjaksi, kiitos. Omalle puolisolle korkeintaan ja senkin lahjan voi antaa muuten kuin koko suvun yhteiseen pukinkonttiin.

nimim. anopilta XL-kokoisia keinokuitupikkuhousuja saanut

Vierailija
17/23 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin läheiselle ystävälle Lahtelaisen taiteilija Hannu "Sara" Saraluodon pastelliliitumaalauksen, joka esittää Asikkalan Urajärven kartanon rakennusta. Ystäväni pitää monenlaisesta taiteesta.

Vierailija
18/23 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa lumella!

Vierailija
19/23 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt isovanhemmille seinäkalentereita lastenlasten valokuvista.

Leffaliput ja uimahalliliput on olleet teinien suuressa suosiossa. Samoin lahjakortit vaatekauppoihin ja mäkkäriin/heseen. Olen myös omille teineille sekä isommille kummilapsille antanut lakanoita, pyyhkeitä ja astioita kun ovat omilleen muuttaneet/muuttamassa. Tai lahjakortin jolla niitä voi hankkia.

Viime jouluna anoppi sai teatteriliput. Isälleni olen antanut hotelli-, kylpylä- ja risteilylahjakortteja.

Myös erilaiset palvelut: hieronta, kasvohoito, jalkahoito tai ravintolalahjakortti on kiva monelle.

Just sovin veljeni kanssa (olen hänen lastensa kummi) että voisin hankkia heidän lapsille lahjakortit hoplopiin.

Vierailija
20/23 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaanvaihto ensi keväälle.

Toivoo sinkkunainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä