Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos vaalilupauksia rikkovat poliitikot tuomittaisiin petoksesta ja erotettaisiin?

Vierailija
12.11.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan!

Vierailija
2/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan niin vahvasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy ikinä äänestämässä, kaikki poliitikot ovat lusmuja oman edun tavoittelijoita.

Vain raha ja pönötys kiinnostaa!

Vierailija
4/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ja silloin jos aiheuttaa samanlaista tuhoa Suomelle kuten esimerkiksi Katainen, Sipilä, Orpo ja monet muut, niin elinkautinen vähintään.

Vierailija
5/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ajatuksena jännä idea. Mutta sitten ne muuttuisi muotoon. "minä yritän saada sitä ja tätä".

Ja tilanne olisi käytännössä sama kuin nykyään, koska kaikki tosiaan yrittäisivät. Joillekin yrittäminen tarkottaa sitä, että nostavat kynän pöydältä ja "yhyy käteen sattuu, en jaksakaan" kun taas toisille sitä, että idea toteutuu. :)

Vierailija
6/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy ikinä äänestämässä, kaikki poliitikot ovat lusmuja oman edun tavoittelijoita.

Vain raha ja pönötys kiinnostaa!

Ja tän seurauksena vain rahanahneet pönöttäjät käyvät äänestämässä => rahanahneet pönöttäjäpäättäjät.

Äänestä!

Vierailija
7/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se ajatuksena jännä idea. Mutta sitten ne muuttuisi muotoon. "minä yritän saada sitä ja tätä".

Ja tilanne olisi käytännössä sama kuin nykyään, koska kaikki tosiaan yrittäisivät. Joillekin yrittäminen tarkottaa sitä, että nostavat kynän pöydältä ja "yhyy käteen sattuu, en jaksakaan" kun taas toisille sitä, että idea toteutuu. :)

Ja ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että yksittäinen poliitikko voi yksinään päättää yhtään mitään. Ei se auta vaikka joku kuinka suurella energialla ajaa rajoja kiinni. Jos kuitenkin kaikki muut 199 poliitikkoa pitää tätä huonona ideana. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Vierailija
8/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi jo se, että tämä nykyhallitus tuomittaisiin petoksesta koska siellä istuu nyt jengiä sellaisesta puolueesta, jota ei ollut viime vaalien aikaan vielä olemassakaan!!!

Vierailija
9/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jokainen kansanedustaja joutuisi tuomiolle.

Vierailija
10/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te urpot tajua, ettei politiikassa kukaan yksin päätä mistään! Eli ei ole olemassa mitään vaalilupauksia, ainoastaan tavoitteita!

Vierailija
11/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että yksittäinen poliitikko voi yksinään päättää yhtään mitään. Ei se auta vaikka joku kuinka suurella energialla ajaa rajoja kiinni. Jos kuitenkin kaikki muut 199 poliitikkoa pitää tätä huonona ideana. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Yksittäinen poliitikko voi tehdä aloitteen. Ja kun sinne eduskuntaan on äänestetty tarpeeksi monta samanmielistä, niin kyllä sillä on vaikutusta. Mutta miksi mitään lakia pitäisikään tehdä jos sinä yksin ainoa ihmisenä Suomessa sitä kannatat. 

Vierailija
12/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Stanislaw Lemin tieteistarinassa oli kaupungin kadunkulmissa koppeja, jossa kuka tahansa saattoi nappia painamalla räjäyttää pään keneltä tahansa poliitikolta, jonka päätöksiin oli tyytymätön. Eihän kukaan sellaista menisi tekemään ilman hyvin painavaa syytä.

Tämä systeemi olisi paikallaan lanseerata Suomeenkin.

Vierailija
13/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kaikki ihmiset jotka on joskus sanonut "mä ta-pan sut" pitäisi tuomita murhasta elinkautiseen.

Vierailija
14/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäisi yhtäkään politiikka ja joku näkisi mahdollisuuden, että nyt pitää pitää lupaukset ja äänestää itseään niin nousee ainoaksi johtajaksi.

Vierailija
15/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Ja silloin jos aiheuttaa samanlaista tuhoa Suomelle kuten esimerkiksi Katainen, Sipilä, Orpo ja monet muut, niin elinkautinen vähintään.

Hirteen saa"tana! Nirri pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän