Hymyillään kaikki huomenna kolmelle tuntemattomalle
Kommentit (19)
En halua syytettä joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkin myös kaikille tutuille.
Minä hymyilen melkein aina, en edes huomaa sitä, siksi jotkut hymyileekin takaisin.
Mulla on niin hyvä olla Jeesuksen kanssa ja se kuulemma näkyy.
Kulmakarvojeni muodon takia hymyni näyttää aina siltä, kuin olisin juuri saanut valmiiksi mestarillisen juonen kyseisen ihmisen koko elämän tuhoamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Liian riskaabelia.
Pelkäätkö, että suu repeää, vai mitä?
En todellakaan hymyile. Ei ole aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojeni muodon takia hymyni näyttää aina siltä, kuin olisin juuri saanut valmiiksi mestarillisen juonen kyseisen ihmisen koko elämän tuhoamiseksi.
Ai kun sä oot ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kuva!
Hymyillään kun tavataan. Elämä naurattaa ja hymyllä avaat taivaita.
Miksi vaan kolmelle? Minä hymyilen joka päivä monelle kymmenelle tuntemattomalle. Olen kiltti ja ystävällinen mummo.
Usein hymyilenkin. Jos tulee katsekontakti jonkun kanssa. Pitääkin tänään muistaa, ainakin kolmelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö, että suu repeää, vai mitä?
Hymyily on tunnetusti uhkarohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojeni muodon takia hymyni näyttää aina siltä, kuin olisin juuri saanut valmiiksi mestarillisen juonen kyseisen ihmisen koko elämän tuhoamiseksi.[/quote
Tämä oli hauska! Voin kuvitella tilanteen.
Mä hymyilen bussikuskille, kioskin myyjälle, kaupan kassalle ja kenelle tahansa tuntemattomalle kenen kanssa olen missään tekemisissä edes vähän. Ei oo vaikeeta.
Asun Helsingissä
Niille sotahullujen elokuville vai...?
Hymyilen työssäni päivittäin useille kymmenille tuntemattomille.