Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta muumimukia omistat ja paljonko niissä on rahaa kiinni?

Vierailija
12.11.2018 |

Minulla on n 40-50 mukia, en usko että saisin niistä omia pois, paitsi yhdestä 1990 - luvun mukista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, molemmat kahvikuppeina.

Vierailija
22/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikollinen (6kpl) elokuussa myyntiin tulleita Tove Janssonin juhlavuoden mukeja. Neljä menossa joululahjaksi ja kaksi varmaan jää sitten minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muumiomuki?

Vierailija
24/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joka on saatu lahjaksi. Lapsenlapset käyttävät. En käytä itse, mielestäni ihan lapsille tarkoitettuja mukeja.

Vierailija
25/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi, joista kaksi olen ostanut itse. Tai oikeastaan jo ihan tarkkoja ollaan, minulla itselläni on yksi Mamma (10,90€), miehelleni ostin Papan (10,90€) ja tytär on saanut Myyn & Niiskuneidin kastelahjana, poika Peikon & Kesäteatterin(?).

Omassa lapsuuden perheessä oli kaikille omat nimimukinsa, sellaiset ruskeat. Meillä toimii muumimukit "nimikkomukeina". Yhtään en niitä enempää kaipaa vaikka kivan värikkäitä ovatkin.

Vierailija
26/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 muki ja 0€.

Vierailija
27/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 mukia ja ovat jokapäiväisessä käytössä. En siis kerää niitä kaappiin pölyyntymään, vaan ne on saatu lahjaksi ja arkikäytössä. Keräilijät etsinevät harvinaisuuksia. Mun mukit ei oo sellaisia. :)

Vierailija
28/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, yksi haisulimuki tosin käytössä.

Vierailija
29/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain milleniun mukin aikoinaan lahjaksi ja sen jälkeen pyysin siskoilta aina lahjaksi kausimukin kun oli just sopivan hintanen. Mulla on siis kaikki kausimukit (2000-2010)

Nää tuli tosiaan silloin kun sovittiin että lahja saisi maksaa n. 15€ kai noilla jokin arvo nykyään on, myyn pois kun saan aikaiseksi.

Vierailija
30/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan reilu parikymmentä. Kaikki käytössä. Yhden olen ostanut itse ja pari saanut lahjaksi, muut ovat mieheni ja poikani. Mieheni on opettaja koulussa, joten... 😀

Kivoja ovat, tykkään kyllä.

En tiedä arvoista juurikaan mutta eikö muumimukit ole jo vähän suurinta suosiotaan menettänyt? Muutama sesonkimuki on.

Vierailija
31/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsillekin jo hiukan last season juttu kun Muumimaailmakin henkii jo niin 90- lukua ja ihme etteivät Ruotsissa niin tahdo varmaan sellaisenaan kun tuonajan sinisyys niin jo räikeää?

Vierailija
32/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varmaan 50 ja löytyy 90-luvun arvokkaita, Millennium, joulumukit, stockmann muki, Itämeri mukit, muumipvän erikoismuki on viimeisin saatu lahjana.

Vierailija
33/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tajunnut, miten kukaan voi juoda kahvinsa mukista, jossa Muumin kuvia kyljessä.

Vierailija
34/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen, joista puolet on talvimukeja eli joitain kymppejä niistä saisi. Olen saanut nuo kaikki lahjaksi, ihan kivoja varsinkin talvimukit.

Vierailija
35/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä joku kymmenkunta, käytössä kahvin juonnissa joka päivä. Olivat miehellä jo silloin kun tavattiin, jakaneet exänsä kanssa mukit kahteen läjään erotessaan. Eli mun rahoja niissä kiinni latiakaan, en usko että miehenkään. Ei hajuakaan onko joku niistä "arvokkaampi" kuin toinen.

Vierailija
36/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 mukia ja ihan arki käytössä ovat. Arvosta ei hajuakaan mutta parista mukista saattaisi saada vähän enemmän koska valmistus lopetettu.

Vierailija
37/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muumimukia löytyy, molemmat saatu lahjaksi. Toinen on talvimuki, se satunnaisesti käytössä. Toinen 90-luvun mukeja, sillä on jo arvoa reilu 100€, se on käytöstä poistettu säilöön. Ei kyllä mitään myyntiaikeita.

Vierailija
38/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pakkasin ainokaisen muumimukini muuttolaatikkoon, en edes muistanut omistavani sitä. Mistä lie tullut. Hirveän ruma ja liian pieni kahvimukiksi. Täysin hyödytön kapine, joka lähtee seuraavaan kirpputoripöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä