Onko joku yrittänyt tyttölasta ja saanut tytön? Millä vippaskonsteilla? OV
Elikkä raskaaksi tuloa yrittäneet, miten ' teitte' tyttölapsen? Eikä herneitä nenuun, jooko? :)
Kommentit (6)
siittiöt valmiiksi odottamaan. Tulen sitten heinäkuussa kertomaan, toimiko ;)
greippiä meni litratolkulla ja muutenkin hapanta
tyttöä toivoin ja sellaisen sain =)
Harrastettiin seksiä ahkerasti, joka päivä ennen ovulaatiota, sen aikana ja sen jälkeen.
toista odotetaan samalla menetelmällä, mies voi kyllä olla pettynyt jos on kaksi tyttöä,itse pidän enemmän sattumana.
Sanotaan, että tyttösiittiöt elävät pidempään kuin pojat, joten pitäisi olla harvemmin seksiä jos haluaa poikia.. Poikasiittiöt taas ovat nopeita uimaan. Who knows?
Äitini, järkevä normaali 6-kymppinen nainen, on vilpittömästi ja täysin sitä mieltä, että he tekivät tietoisesti lapsensa tässä järjestyksessä.
Olin niin nolona, kun äiti tätä kerran alkoi kertoa, etten pistänyt mieleen, mitkä ne monet vippaskonstit olivat, koska eihän ihminen voi vaikuttaa... Ainakin rakasteluasennolla oli merkitystä... Olin todella nolo senkin takia, etten ole tottunut juttelemaan seksin harrastusasennoista äitini kanssa, enkä muutenkaan usko, että ihminen voi päättää, kumman tekee! Mutta äiti on täysin vakuuttunut. Ehkä minun pitäisi kysyä häneltä...?
pariskunnan " kemialla" on ilmeisesti suuri vaikutus asiaan, sain sen käsityksen että naisen " happamuudella (:-)" olisi vaikutusta, jos emätin on hapan (normaalisti ph5) niin sellainen ympäristö kait edistäisi paremmin tyttösiittiöiden etenemistä. No, happamuudella joka tapauksessa olisi vaikutusta asiaan, en tiedä miksi.