Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ystävät on kuin onnettomia ruikuttavia herkkähipiäisiä takiaisia?

Vierailija
03.05.2006 |

Minulle riitäisi hyvin muutama lapsuuden ystävä joiden kanssa ollaan soiteltu vuosittain ja aina tuntuu ettei mikään ole muuttunut vaan puhutaan kuin oltaisiin puhuttu viimeksi viikko sitten. Sitten on näitä " miks susta ei oo kuulunut mitään pariin viikkoon" -ystäviä. Ärsyttää suunnatomasti että joku jaksaa roikkua ja sit pitää viel kuunnella kuinka ystävät pitävät yhteyttä säänöllisesti jne. Aivan kun jonkun elämä riippuisi minun yhteydenpidostani. Oikeasti, he tekevät palveluksia joita et edes halua ja yrittävät siten sitoa ystäväänsä itseensä jos ei muulla niin kiitollisuuden velalla. Hitto, mulla on oma perhe ja ystäviksi riittäisi vaikka pelkkä lähisuku ja muutama ihminen joka välittää ilman velvoitteita. Miten sanoa kauniisti, että ystävä vie voimia, niin ettei hän loukkaannu (ja just tollaset ystävät on yleensä viel niitä herkimmin loukkaantuvimpia ja usein saa oikein hipsutella varpaillaan ja harkita jokaista saanaa minkä suustaan päästää, ettei toinen loukkaannu ja ala osoittaa hyvin näkyvästi mieltään).

Ennen kuin joku sanoo, etten ansaitse tuollaisia ystäviä, niin väitän ettei kyse noissa tapauksissa ole itseasiassa edes ystävistä, vaan läheisriippuvaisista tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään samoja fiiliksiä vai onko täällä kaikki näitä miksi et ole soittanut ystäviä?

Vierailija
2/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kaveria jotka jää kiinni siihen omaan pahaan oloonsa: Kun kaikki on NIIIIIIIIIN raskasta, raskaana valitetaan, synnytyksen jälkeen, vauva aika on valitusta, lapsen kasvaminen..

Kun eroo niin pakko haukkua miestä, sen uutta naista, niitten lasta..

Sitten jos sanoo jotain et HALOO! niin tulee päälle kuin yleinen syyttäjä: Mää luulin et sää oot mun kaveri ja olisit mun " puolella" ..

Kaikkee paskaa saa kuunnella ja pitää olla samaa mieltä. :(

Nautin suuresti kun mulla on pari kaveria jotka ihan eri planeetalta kuin nää pari hömppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla